Ja blijkbaar heb ik ook iets gemist..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ging Hilde te ver? Heb ik iets gemist?
Schijnt dat Hilde iets over thuis heeft gezegd... terwijl ze hadden afgesproken het daar niet over te hebben, en daardoor is Milica ook boos op Hilde...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:22 schreef the_hunter het volgende:
Dat heb ik dan weer gemist. Ik heb er ook niets over terug gelezen...
en vooral: haar uiterlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef rubstar het volgende:
die Janine is echt een vervelend naar wijf... haar gedrag, hoe ze praat![]()
![]()
Goeie casting voor "Planet of the apes"quote:
Milica lult lekker mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Janine lult nu weer over Marlies
En ze hoopt dat Milica het niet verder verteld...
Wat een roddel doos!
Mocht je nog meer van haar willen bewonderen, ik heb net een serie caps van haar in het tietentopic gepost.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie ligt bij Tijn in bed......dat gaat nog wel iets worden denk ik
ze zit eigenlijk gewoon ordinair te stoken. Milica vind het eigenlijk wel meevallen maar dan zit die Sjaan van ohohohooww ik vond het zooooo erg voor je echt waar, wat moet jij het zwaar gehad hebben gister..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef bn1970 het volgende:
Wat is die Janine aan het manipuleren zeg owow![]()
Hele misselijke opmerkingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef Marrije het volgende:
Dus Hilde zei gisteren: dan ga ik wel naar huis, naar mijn hondje, naar mijn andere dochter.
Waarop Milica dacht: moet je niet mij de schuld geven.
Misselijke opmerking trouwens van Hilde, ga ik wel naar mijn andere dochter. t Zal de alcohol wel zijn geweest.
net zoals nu bedoel jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien gebeurde dat incident met Hilde wel toen de streams op censuur stand stonden, ik heb er niets over terug kunnen vinden vannacht
Dat is verkapte censuur jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:35 schreef rubstar het volgende:
[..]
net zoals nu bedoel je.. het werd net interessant en nu hebben we opeens de slaapkamerts..
Milica???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wil Millica nu een joint gaan vragen aan BB??![]()
Janine stelde dat voor aan Milica maar blowen is knetterverboden in BBquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wil Millica nu een joint gaan vragen aan BB??![]()
Zoiets ja, maar ws. is daarom vannacht mogelijk de streams tijdelijk geblokt (vanwege Hilde) dat ze het willen afschermen voor de buitenwereldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef rubstar het volgende:
er staat ook niets in de streamverslagen ofzo.. dus wat er nou precies gebeurd is is mij onduidelijk..
volgens mij gaat het over het alcohol gebruik van Hilde en hoe ze zich gedraagt. Ze is niet haarzelf oid.
Dat zou wel weer een hele slechte zaak zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar ws. is daarom vannacht mogelijk de streams tijdelijk geblokt (vanwege Hilde) dat ze het willen afschermen voor de buitenwereld
Ok. Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat vindt ze lekkerder dan alcohol zei ze net.
Je hebt het over de ochtendgymnastiek?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef -aad- het volgende:
Ik zie dat de animo al wat minder is geworden na een paar dagen. En meneer (vraag me niet hoe hij heet) zit lekker te kijken (geef hem eens ongelijk)...
Ja - ik had daarom ook niets anders verwacht dan continue een of ander drankorgel te mogen aanschouwen en dat viel tot dusver best mee. Snap ook niet waarom de streams vannacht op zwart gingen (als dat uberhaupt met Hilde's dronkenheid te maken had)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef Snoet123 het volgende:
Ik denk dat er toch een serieus "drankprobleem" speelt bij Hilde, werd ook al iets over gezegd bij het intoductiefilmpje van Milica
ja sorry, had ik het inderdaad over. Heb een paar dagen geen big brother gezien, maar het verschil is opmerkelijk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je hebt het over de ochtendgymnastiek?
Zou me ook niets verbazenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zou er niet raar van opkijken dat Hilde misschien binnekort een verbod krijgt opgelegd om alcohol te drinken door BB
ze heeft toch die wijn nodig voor haar ziekte?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zou er niet raar van opkijken dat Hilde misschien binnekort een verbod krijgt opgelegd om alcohol te drinken door BB
Waarom? Big- Brother is toch een doorsnede van de maatschappij? Een drankprobleem hoort daar ook bij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ja inderdaad. Lijkt me juist wel lekker om daar even aan mee te doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef -aad- het volgende:
[..]
ja sorry, had ik het inderdaad over. Heb een paar dagen geen big brother gezien, maar het verschil is opmerkelijk...
Daar kan ze ook medicatie voor krijgen om de pijn te onderdrukken ipv alcoholquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
ze heeft toch die wijn nodig voor haar ziekte?![]()
Die was er wel goed in jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef rubstar het volgende:
laat de caps van Marcia maar zienligt weer lekker te ochtend gymnastieken
Dat klopt, maar als Hilde zich teveel gaat "misdragen" in de ogen van Milica en ze dat gaat aankaarten in de DBK heb je kans dat BB haar verzoek honoreerd door eventueel een alcoholverbod op te leggen voor haar moeder Hildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef Marrije het volgende:
Sterker nog, ik dacht te hebben begrepen dat BB Hilde 2 flessen wijn heeft gegeven, dat zei Micheline toch?
Ze kreeg iig wel een kadootje met daarin een fles wijn van BB.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef Marrije het volgende:
Sterker nog, ik dacht te hebben begrepen dat BB Hilde 2 flessen wijn heeft gegeven, dat zei Micheline toch?
Hmm, ik weet niet, Milica had in de voorgesprekken al aangegeven dat ze daar ruzie om zou kunnen krijgen met haar moeder. Dus dat wist BB al, daarmee zou Milica niets nieuws vertellen. Ik denk dat het BB niet gaat om de grens van Milica maar misschien hebben ze zelf een grens in gedachten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Hilde zich teveel gaat "misdragen" in de ogen van Milica en ze dat gaat aankaarten in de DBK heb je kans dat BB haar verzoek honoreerd door eventueel een alcoholverbod op te leggen voor haar moeder Hilde
Milica mss?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben benieuwd of er vandaag nog iemand wat tegen Hilde gaat zeggen over haar gedrag van vannacht
Ja hahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef Marrije het volgende:
En Hilde zelf? Die ligt haar roes uit te slapen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef Marrije het volgende:
Net zag je 2 sec een slaapkamer stream. Hilde ligt nog wel op bed maar was al wel wakker ( volgens mij was ze aan het praten met Rik die ook nog op bed lag)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef Marrije het volgende:
Wat niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey Hunter.good to see you![]()
Maar wat is er mis met Janine's uiterlijk?![]()
Ik begin heel erg nieuwsgierig te worden jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef bbfakir het volgende:
Ik hoop dat mijn moeder sorry zecht tegen de mensen over gisteravond. Zegt Milica.
Wat is er in godsnaam gebeurt?
jeetje... toen mijn opa pas dood was zag ie er beter uitquote:
Voor de schermen is het al een engerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
E10 zou graag iedereen bang maken als hij achter de schermen werkte bij BB
waarschijnlijk heeft ze zich misdragen toen ze teveel drank op had.. ze heeft dingen verteld die ze volgens Milica niet mocht vertellen, en ze heeft staan schreeuwen op de gang.. oidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik begin heel erg nieuwsgierig te worden ja
hahaha daar hoeft hij niet voor achter de schermen te werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef BONG4002 het volgende:
E10 zou graag iedereen bang maken als hij achter de schermen werkte bij BB
Maar wat er precies gebeurt is, weten we nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef rubstar het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze zich misdragen toen ze teveel drank op had.. ze heeft dingen verteld die ze volgens Milica niet mocht vertellen, en ze heeft staan schreeuwen op de gang.. oid
Was dat die ravage waar Sjaan het over had?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef rubstar het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze zich misdragen toen ze teveel drank op had.. ze heeft dingen verteld die ze volgens Milica niet mocht vertellen, en ze heeft staan schreeuwen op de gang.. oid
Ik niet. Vind het jammer die censuur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef natronic het volgende:
nu kan ik ook de censuur van vannacht begrijpen
jep, ik zou niet kunnen bedenken wat het anders zou kunnen zijn geweest, dan had het zeker al op de blog moeten staan denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef natronic het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:13 schreef natronic het volgende:
triest...erg triest dat er van dat soort rand figuuren in het huis zitten.
quote:
Ik denk dat ze naakt achter Egbert aanzat. Dat is ons dan bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef natronic het volgende:
Misschien dat er zaken iets duidelijker (voor ons) gaan worden op het moment dat Milica erover begint tegen Hilde??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:19 schreef eyre het volgende:
ow ben zo nieuwsgierig
http://bigbrother.fok.nl/blog/1568quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef Fikkert het volgende:
welke censuur.. hoe laat ??.... rond 2 uur heb ik het gezien maar daarna was alles nog rustig
Valt me wel op dat de streams niet in de slaapkamer zijn dus wie weet is Millica al in discussie met haar moeder?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Misschien dat er zaken iets duidelijker (voor ons) gaan worden op het moment dat Milica erover begint tegen Hilde??
We houden hoop![]()
Jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:22 schreef miraculeus het volgende:
Dat Hot News gaat over E10, volgens mij
Ow, nouja ben benieuwd of ze het gaan streamen als Milica met Hilde gaat praten over vannacht, ik houd er iig rekening mee dat er wederom censuur zal worden toegepast indien nodigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Ik zag Milica net met een handdoek over haar schouders heel ff in de keuken, denk dat ze zo gaat douchen
Zie haar nu zitten aan de keukentafel.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Ik zag Milica net met een handdoek over haar schouders heel ff in de keuken, denk dat ze zo gaat douchen
oke, thanks.... zoals ik al zei, daarna was het nog rustig.. volgens mij begon hilde pas te flippen toen tijn met dr dochter aan het stoeien was... 'doos omhoog' incident.... daarna ben ik naar bed gegaan dus volgens mij heeft het niet veel te maken met die censuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1568
Ben bang van nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:26 schreef Marrije het volgende:
Gaan we het nu toch horen op stream 1?
Beetje vaag van Milica inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Snoet123 het volgende:
waarom valt Milica nu Marlies aan over gisteravond??
en die iemand vraagt dan aan zijn vader: "Wat eten we vandaag"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Marrije het volgende:
hahaha, Milica zegt tegen Marlies dat ze maar op een andere plek iets moeten bespreken als iemand iets niet mag horen, niet in de badkamer.
Marlies: wil je dat even tegen iemand anders zeggen?!
heb er nooit aan getwijfeld.... tis gewoon een uit de lucht gegrepen bullshit verhaal om indruk te kunnen maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:29 schreef Coraatje het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ook dat gaat over het Geheim van E-tjen![]()
[/quote}het verhaal waar hij niet over wil praten waar pa bij is ...ik twijfel dus ook aan de waarheid van het verhaal
Die heeft natuurlijk een katerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef Marrije het volgende:
Het wordt tijd dat Hilde uit bed komt, krijgen we misschien iets te horen over afgelopen nacht.
Volgens mij ook verzonnen om interesant te doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef natronic het volgende:
[..]
heb er nooit aan getwijfeld.... tis gewoon een uit de lucht gegrepen bullshit verhaal om indruk te kunnen maken.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Volgens mij ook verzonnen om interesant te doen.
whaha, en zn vader gevoelens te uiten aan die sabinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Volgens mij ook verzonnen om interesant te doen.
lekker doorzichtig... laat haar nou gewoon zeggen dai er ff wil neuken. Vindt ze waarschijlijk ook wel goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, en zn vader gevoelens te uiten aan die sabine![]()
![]()
Moet je maar niet de hele nacht fokken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef Kinga het volgende:
Morgen...
Nog wat boeiends gebeurd deze morgen?
Ik ben me toch gaar weer.
Sta ik niet zo raar van te kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef bbfakir het volgende:
Er is geen bier en wijn meer.
En snurkt diepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:38 schreef Marrije het volgende:
Hilde op stream 4, ligt nog te slapen zo te zien.
Dat is een schoonheidsslaapje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef rubstar het volgende:
sjesus die kan een partij meuren die Hilde.. komt natuurlijk van de drank van gister
krultang moet je wel lang op een plek houden anders krijg je geen krulquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:42 schreef Snoet123 het volgende:
Dat lijkt me toch niet echt gezond voor je haar wat Janine nu doet.....krul/stijltang zolang op dezelfde plek houden
Dan vallen haar extensions uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef the_hunter het volgende:
Als ze doucht, maakt ze haar haar ook nooit nat die Sjaan. Iemand enig idee waarom?
Dan wordt het misschien helemaal " coupe hopeloos" ?? geen idee maar kvind het maar smerigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef the_hunter het volgende:
Als ze doucht, maakt ze haar haar ook nooit nat die Sjaan. Iemand enig idee waarom?
het haar van getinte/gekleurde mensen kroest zodra het nat wordquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef the_hunter het volgende:
Ik ook. Ik vind haar sowieso vreselijk smerig. Net als Hilde trouwens. Rik boft maar met die twee chicks bij zich. Wat zal die balen dat hij homo isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien helemaal " coupe hopeloos" ?? geen idee maar kvind het maar smerig
daarom gaan negerinnen ook nooit zwemmen (hopeloos vooroordeel maar goed)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het haar van getinte/gekleurde mensen kroest zodra het nat word
Nee EEN Hildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:47 schreef Suikeroom het volgende:
hoor ik nou een nijlpaard?
Die had zich er natuurlijk zo op verheugd dat haar vader eruit zou gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef scanman01 het volgende:
Egbert denkt dat er wat is met Marcia en vertelt dat aan Monique. Normaal zegt Marcia meteen aan haar vader als er wat is, maar dit keer dus niet.
das dan weer zonde van dat zwembad ze zijn hem net aan het schoonmaken ,wie weet hoever ze zijn,moeten ze weer op nieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:51 schreef latevogel het volgende:
als ik nu in dat huis zat gaf ik hem ff een klein duwtje![]()
ik hield hem wel ff een kwartiertje onder waterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:51 schreef latevogel het volgende:
als ik nu in dat huis zat gaf ik hem ff een klein duwtje![]()
en het liefst een witte bikiniquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Etienne en Egbert vinden het leuker als een vrouw een spannende bikini aan heeft dan topless gaat zonnen.
nadat Monique aangaf dat leuker te vinden jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Etienne en Egbert vinden het leuker als een vrouw een spannende bikini aan heeft dan topless gaat zonnen.
leuk als jullie samen in het huis zouden zitten.. lekker teamworkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef natronic het volgende:
[..]
ik hield hem wel ff een kwartiertje onder water
Dat vraag ik me ook wel eens af van die andere 13quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef the_hunter het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Micheline en Semih. Wat voegen die twee eigenlijk toe?
Nee, die heb ik ookquote:
niets.. naja Semi is een Turk dus dan is alles in het huis vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef the_hunter het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Micheline en Semih. Wat voegen die twee eigenlijk toe?
Dat is waar. Maar ik begin me steeds meer te irriteren aan Semih en Micheline..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af van die andere 13
Sabrina is wel een MILF ja.. ff een avondje tegen aanduwen kan geen kwaad denk ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen ziet Monique en Sabrina een MILF (mother I like to fuck).
Hmm, weten we dat ook weer.
Echt? Ik vind ze juist wel een leuk stel. Een beetje kloten met elkaar, beetje nep ruzie maken enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik begin me steeds meer te irriteren aan Semih en Micheline..
ja en ff de tanden wit stralenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:02 schreef rubstar het volgende:
[..]
Sabrina is wel een MILF ja.. ff een avondje tegen aanduwen kan geen kwaad denk ik..![]()
nee.. die bolle ligt er nog in.. maar ze beweegt wel..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:03 schreef Marrije het volgende:
Is Hilde haar bed leeg?
eek het is wakkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:03 schreef Marrije het volgende:
Is Hilde haar bed leeg?
Heeft een katertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef Falco het volgende:
Ik heb de streams aan, Hilde ligt nu nog in bed
Volgens mij pakte ze een zalfje of zoiets deed dat op een gaasje en smeerde dat ergens in de buurt van haar poes idd...tenminste daar leek het wel op...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef rubstar het volgende:
WAT DE FAK doet Janine met der poes? ff serieus
Ze lijkt wel 61 ipv 41quote:
dat was het ook.. en ze zei nog iets van auw auwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Volgens mij pakte ze een zalfje of zoiets deed dat op een gaasje en smeerde dat ergens in de buurt van haar poes idd...tenminste daar leek het wel op...![]()
Rik toch ook nog?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef Falco het volgende:
Ik heb de streams aan, Hilde ligt nu nog in bed
ben jij soms het broertje van E10?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef Falco het volgende:
Semih zonder baard lijkt nu opeens op een kutturk. Zonde, dat ie zijn baard eraf heeft gehaald.
Pfff. En hoelaat is die haan gegaan? Sancties zeg ik!!quote:
Nee, hoezoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:11 schreef natronic het volgende:
[..]
ben jij soms het broertje van E10?
Kan nooit broertje van e10 zijn aangezien zijn naam over falco gaat en zijn tag over wielren kennis beschiktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:11 schreef natronic het volgende:
[..]
Is dat die Monique? Dang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290813.jpg]afbeelding][/URL]
Mag je geen kutturk meer zeggen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:11 schreef natronic het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:14 schreef Snoet123 het volgende:
Stream 3 confrontatieeeeeeeeee tussen Milica en Hilde !!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:17 schreef jellyrose het volgende:
Het lijkt wel alsof Milica de moeder is en Hilde de puberende dochter![]()
Idd, echt knallende ruzie wordt het zeer zeker nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:17 schreef avonne het volgende:
volgens mij hebben ze het hier vaker over geruzied, aangezien ze er zo makkelijk weer mee stoppen
Klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:17 schreef avonne het volgende:
Hilde "Al drink ik 80 flessen, dan heb jij er niet over om mij voor schut te zetten
je zet jezelf voor schut"
volgens mij hebben ze het hier vaker over geruzied, aangezien ze er zo makkelijk weer mee stoppen
e10 lijkt meer op een boedhabeeldje met z'n bolle kopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef D.Rose het volgende:
E10: volgens mij heeft iedereen een boedhabeeldje bij
Hilde: ik niet
nee, ze is er zelf één
komt wel al bb ze een keer een hoere feest geeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, echt knallende ruzie wordt het zeer zeker niet
Ik denk dat Hilde zelf ook wel weet dat Milicia gelijk heeft. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar t over gaat trouwens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:19 schreef Snoet123 het volgende:
Sigaret is even belangrijker als dochterlief.......zegt misschien iets over hun verstandhouding....
teveel gedronken gister....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Hilde zelf ook wel weet dat Milicia gelijk heeft. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar t over gaat trouwens.
Dat is Rik hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn :"Dee je dat met je penis aan mijn neus?" HAHAHA.
Dat was Rik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Rik zei datquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
was volgens mij rik en semmih?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Rikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Typisch he...nu deed Milica exact hetzelfde als waar ze Marlies daarstraks op aanviel.......stilvallen met een gesprek zodra er iem binnenkomt....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:25 schreef arneaux het volgende:
Marlies komt binnen en snapt er niks van. En t word ook niet verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |