Ja blijkbaar heb ik ook iets gemist..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ging Hilde te ver? Heb ik iets gemist?
Schijnt dat Hilde iets over thuis heeft gezegd... terwijl ze hadden afgesproken het daar niet over te hebben, en daardoor is Milica ook boos op Hilde...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:22 schreef the_hunter het volgende:
Dat heb ik dan weer gemist. Ik heb er ook niets over terug gelezen...
en vooral: haar uiterlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef rubstar het volgende:
die Janine is echt een vervelend naar wijf... haar gedrag, hoe ze praat![]()
![]()
Goeie casting voor "Planet of the apes"quote:
Milica lult lekker mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Janine lult nu weer over Marlies
En ze hoopt dat Milica het niet verder verteld...
Wat een roddel doos!
Mocht je nog meer van haar willen bewonderen, ik heb net een serie caps van haar in het tietentopic gepost.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie ligt bij Tijn in bed......dat gaat nog wel iets worden denk ik
ze zit eigenlijk gewoon ordinair te stoken. Milica vind het eigenlijk wel meevallen maar dan zit die Sjaan van ohohohooww ik vond het zooooo erg voor je echt waar, wat moet jij het zwaar gehad hebben gister..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef bn1970 het volgende:
Wat is die Janine aan het manipuleren zeg owow![]()
Hele misselijke opmerkingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef Marrije het volgende:
Dus Hilde zei gisteren: dan ga ik wel naar huis, naar mijn hondje, naar mijn andere dochter.
Waarop Milica dacht: moet je niet mij de schuld geven.
Misselijke opmerking trouwens van Hilde, ga ik wel naar mijn andere dochter. t Zal de alcohol wel zijn geweest.
net zoals nu bedoel jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien gebeurde dat incident met Hilde wel toen de streams op censuur stand stonden, ik heb er niets over terug kunnen vinden vannacht
Dat is verkapte censuur jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:35 schreef rubstar het volgende:
[..]
net zoals nu bedoel je.. het werd net interessant en nu hebben we opeens de slaapkamerts..
Milica???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wil Millica nu een joint gaan vragen aan BB??![]()
Janine stelde dat voor aan Milica maar blowen is knetterverboden in BBquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wil Millica nu een joint gaan vragen aan BB??![]()
Zoiets ja, maar ws. is daarom vannacht mogelijk de streams tijdelijk geblokt (vanwege Hilde) dat ze het willen afschermen voor de buitenwereldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef rubstar het volgende:
er staat ook niets in de streamverslagen ofzo.. dus wat er nou precies gebeurd is is mij onduidelijk..
volgens mij gaat het over het alcohol gebruik van Hilde en hoe ze zich gedraagt. Ze is niet haarzelf oid.
Dat zou wel weer een hele slechte zaak zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar ws. is daarom vannacht mogelijk de streams tijdelijk geblokt (vanwege Hilde) dat ze het willen afschermen voor de buitenwereld
Ok. Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat vindt ze lekkerder dan alcohol zei ze net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |