abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:05:42 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41307567
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
aach kan gebeuren dan vergeten we ook wat Nederland heeft geflikt in Suriname en Indonesie
Ja, en zo blijven we vingertjes wijzen natuurlijk..... OMG kijk eens wat dit land 400 jaar geleden heeft gedaan, en OMG kijk eens wat dat land 200 jaar geleden deed.

Feit is wel dat Marokko met het achterlaten van immigranten in de woestijn in principe mensen slechter behandeld dan de VS in Guantanamo Bay.... want die gasten krijgen in ieder geval nog te eten, en worden niet achtergelaten om van de honger te creperen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41315863
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
Feit is wel dat Marokko met het achterlaten van immigranten in de woestijn in principe mensen slechter behandeld dan de VS in Guantanamo Bay.... want die gasten krijgen in ieder geval nog te eten, en worden niet achtergelaten om van de honger te creperen.
tja, als je iemand die liever dood wil dan nog 1 dag in die hel te leven dwangvoeding geven beter vindt ?
pleased to meet you
pi_41316351
Maar toch.. marokko dumpt ze daar en wij niet.
pi_41370014
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 05:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar toch.. marokko dumpt ze daar en wij niet.
Misschien is het beter dat Marokko ze dan terugdumpt in Europa. Of gewoon de hekken wat lager maken en minder goed controleren, want in Marokko blijven ze toch niet.
pi_41370329
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Ylias het volgende:

[..]

Misschien is het beter dat Marokko ze dan terugdumpt in Europa. Of gewoon de hekken wat lager maken en minder goed controleren, want in Marokko blijven ze toch niet.
hoezo europa bereiken ze doorgaans niet eens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41371917
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hoezo europa bereiken ze doorgaans niet eens
Ceuta en Mellilia zijn spaans grondgebied en liggen op het vaste land van Marokko. waarom zou marokko ze dan tegen moeten houden als het niet de probleem van Europa is.

Dan kan de verantwoordelijkheid beter gewoon bij de herkomstland van de immigrant worden gelegd.
pi_41372066
quote:

[..]

em waarom is dat beter als blijkt dat europa niet de plek is waar een goudlaag de stoep bedekt of een omgeving is waar je helemaal niets hoeft te doen om rijk te worden?

dat schreeuwt wederom om een stroom criminele raddraaiers die generaties lang blijven kloten en ons slappe stelsel van justitie misbruiken om er mee weg te komen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41372119
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef Ylias het volgende:

[..]

Ceuta en Mellilia zijn spaans grondgebied en liggen op het vaste land van Marokko. waarom zou marokko ze dan tegen moeten houden als het niet de probleem van Europa is.

Dan kan de verantwoordelijkheid beter gewoon bij de herkomstland van de immigrant worden gelegd.
wat voor europa marokko is.

marokko moet gewoon zijn eigen grenzen beter bewaken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_41372490
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik vind vooral dat ze de afwikkeling van hun grensbewaking beter moeten regelen. hier komt door een gek met een aansteker flink wat mensen om in een gevangenis. moord en brand! logisch, dat heet humaan.

daar laten ze gewoon inhumaan mensen creperen, net ff tandje erger wmb. ach het is en blijft natuurlijk afrika, waar een crimineeltje die geldlopers verbrandden op een kapotte fles gezet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:07:46 #85
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41373103
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Meki het volgende:
een rapport beschuldigt Nederland juist ervan van het schenden van mensenrechten
Verdonk heeft zelf mensen gedumpt in Somalie en Syrie
beschuldigen is nog iets anders dan bevwijzen. Daarnaast rammelt het in Markokko veel meer wat betreft de mensen rechten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41373153
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nog beter is als iemand slikt.
Krijg hier toch een beetje een nare smaak van in mijn mond.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41387013
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

De grenzen van melillia en ceuta zijn gewoon EUROPA. Marokko grenst dan ook DIRECT aan europa. Ik pleit ervoor, dat Marokko geen enkele CENT moet steken in de grensbewaking in het noorden. Laat die illegalen maar massaal de grenzen oversteken. Pas dan zal Europa, die nu doet alsof ze heel humaan is, haar billen branden. Nu brand Marokko haar eigen billen voor zaken die voor rekening van Europa horen te komen.
pi_41387016
quote:

[..]

Exact wat ik bedoel. Of gewoon de Amerikaanse manier, burger milities stationeren in het zuiden, en die dan illegalen af laten knallen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2006 07:40:02 ]
pi_41388839
Die Marokkanen weten tenminste hoe het hoort.

Wij Nederlanders kunnen niks anders dan Pappen, Natten && Pamperen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41389598
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De grenzen van melillia en ceuta zijn gewoon EUROPA. Marokko grenst dan ook DIRECT aan europa. Ik pleit ervoor, dat Marokko geen enkele CENT moet steken in de grensbewaking in het noorden. Laat die illegalen maar massaal de grenzen oversteken. Pas dan zal Europa, die nu doet alsof ze heel humaan is, haar billen branden. Nu brand Marokko haar eigen billen voor zaken die voor rekening van Europa horen te komen.
en hoe komen die daar juist door marokko het zijn spaanse enclaves die in marokko liggen.

en het EU beleid is de illegalen terug brengen naar het land van waar ze binnen gekomen zijn.

ik ben het met je eens dat de EU marokko wel mee moet helpen (wat ze volgens mij al doen).
pi_41390072
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en hoe komen die daar juist door marokko het zijn spaanse enclaves die in marokko liggen.

en het EU beleid is de illegalen terug brengen naar het land van waar ze binnen gekomen zijn.

ik ben het met je eens dat de EU marokko wel mee moet helpen (wat ze volgens mij al doen).
Hoe komen ze de EU binnen? Zelfde verhaal. Je kan geen waterdichte grens hebben, het gaat hier om honderdduizenden illegalen per jaar. Hoeveel km grens wil jij permanent gaan bewaken? Het EU beleid wordt trouwens door Marokko uitgevoerd, dus alles ligt in handen van Marokko. Als ze zeggen, we laten de illegalen gewoon doorstromen naar Spanje, dan heeft de EU een groot probleem. Kan men wel gaan zeiken op Marokko dat ze de illegalen niet zo moet behandelen, maar dan zeg ik van, oke, dan is de enige andere oplossing (voor een land met een beperkt budget), de illegalen gewoon door laten stromen naar de EU, handen er vanaf trekken.
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:41:27 #92
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_41391710
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef maartena het volgende:

[..]

En voor het Ottomaanse rijk waren er moslimlegers uit Noord Afrika die Spanje bezet hielden, en met harde hand de Christenen onderdrukten. Pas zo rond de 14e eeuw kwam daar een einde aan.
De moslims hebben zich goed gedragen in spanje, dit in tegenstelling tot de christenen die later kwamen.
pi_41421477
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe komen ze de EU binnen? Zelfde verhaal. Je kan geen waterdichte grens hebben, het gaat hier om honderdduizenden illegalen per jaar. Hoeveel km grens wil jij permanent gaan bewaken? Het EU beleid wordt trouwens door Marokko uitgevoerd, dus alles ligt in handen van Marokko. Als ze zeggen, we laten de illegalen gewoon doorstromen naar Spanje, dan heeft de EU een groot probleem. Kan men wel gaan zeiken op Marokko dat ze de illegalen niet zo moet behandelen, maar dan zeg ik van, oke, dan is de enige andere oplossing (voor een land met een beperkt budget), de illegalen gewoon door laten stromen naar de EU, handen er vanaf trekken.
die ze weer terug stuurt naar marokko
pi_41423805
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Een geschiedenisboek is wel handig Het was trouwens meer in 1400 en 1500, maar het grootste Moslimrijk uit de geschiedenis heeft o.a. in Spanje, Italie, Griekenland, en de Balkan flink lopen roven en plunderen. En trouwens ook in Noord Afrika.

En voor het Ottomaanse rijk waren er moslimlegers uit Noord Afrika die Spanje bezet hielden, en met harde hand de Christenen onderdrukten. Pas zo rond de 14e eeuw kwam daar een einde aan.
ach ja het is maar wat je onderdrukking noemt,

als je de manier waarop de moslims met christenen en joden om zijn gegaan tijdens de eeuwen lange heerschappij over het iberisch schiereiland vergelijkt met de manier waarop de christenen om zijn gegaan met joden en moslims na de reconquista kan je niet tot een andere conclusie komen dan dan dat het eeuwen een walhalla was aldaar, immers alle joden en moslims moesten onder katholieken of zich bekeren of em peren

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sefardische_joden

een geschiedenisboek is inderdaad wel zo handig ja
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_41423864
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:41 schreef Monus het volgende:

[..]

De moslims hebben zich goed gedragen in spanje, dit in tegenstelling tot de christenen die later kwamen.

waar haal jij dat nou weer vandaan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:37:22 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41425956
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar haal jij dat nou weer vandaan?
ik vrees al jazeera, de moskee of inteelt-familie
pi_41426214
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:37 schreef Mutant01 het volgende:
Pas dan zal Europa, die nu doet alsof ze heel humaan is, haar billen branden. Nu brand Marokko haar eigen billen voor zaken die voor rekening van Europa horen te komen.
Europa is ten alle tijden stukken humaner dan marokko, hier wordt je tenminste niet in een woestijn gedumpt om je te laten creperen
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:03:28 #98
14281 KomMaar
I've got the power
pi_41426551
Nederland zet mensen uit waar voor hen de doodstraft dreigt
pi_41427153
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vrees al jazeera, de moskee of inteelt-familie
nee hoor, gewoon uit een geschiedenisboek
-Rabia Al-Basri
pi_41427196
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:03 schreef KomMaar het volgende:
Nederland zet mensen uit waar voor hen de doodstraft dreigt
wij hebben ook inderdaad geen schone handen, kijk bv naar de homo/iran discussie
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')