ah ja, die ken ik...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Van die types die voortdurend om je MSN vragen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Je kunt me natuurlijk ook gewoon mailen. Dan houd ik m'n bek wel hier en kan ik mooi de rest jaloers maken
Ik zie het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ah nu wel. Maar die kende ik alKun je er niet meer lichaam opzetten?
Niet voor een breezer, wel voor de lolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:43 schreef Niek. het volgende:
Kiteles ben jij een van die meisje die alles doet voor een breezertje?![]()
wahha beter kan toch nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Niet voor een breezer, wel voor de lol![]()
Ik bedoel natuurlijk dat ik die foto's dan niet hier ga planten. Ik ben wel egoïstisch genoeg om ze niet te delen met de rest.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Niet voor een breezer, wel voor de lol![]()
Als je ze maar rar't en upload!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ik die foto's dan niet hier ga planten. Ik ben wel egoïstisch genoeg om ze niet te delen met de rest.
Nee!quote:
Ja.quote:
Dan maken we er toch een gangbang vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja.
Maar ook al zijn mannen ook liev, ik heb toch liever een meisje
of nog beter, 2 !
Godver, zet dat dan in je FoBo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja.
Maar ook al zijn mannen ook liev, ik heb toch liever een meisje
of nog beter, 2 !
Gelukkig is Kiteless dus niet zo'n egoïst!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nee!
En trouwens, ik heb nog steeds geen pic gezien die jullie ook niet hebben gezien van Kiteless
Idd, verschil moet er zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig is Kiteless dus niet zo'n egoïst!
Ik heb niet gezegd dat ik niks met mannen doe, alleen dat ik (momenteel) meisjes leuker vindquote:
Pssst, als ik nou ijsmeis.rar doormail, maak jij dan een soortgelijke rar van jezelf en mail je die terug?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik niks met mannen doe, alleen dat ik (momenteel) meisjes leuker vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |