Een snelle dood is inderdaad een mooie dood Nokwanda, hoe sneller hoe beter als je toch moet gaan. Sommige mensen moeten jaren lang pijn leiden en dat lijkt me pas verschrikkelijk. Dan kun je beter in no-time weg zijn van deze planeet. Bij mijn oom was het toen ook snel gegaan. Hij kreeg pijn en toen was ie 2 dagen in het ziekenhuis en toen was het over en uit.
Nabestaanden hebben het altijd zwaarder, de persoon die dood gaat die zal vaak niets merken. De pijn zit hem in de mensen die iemand moeten gaan missen altijd. De mensen rouwen ook vaak omdat ze de persoon niet meer om zich heen hebben.
Net even kreeg ik weer wat binnen, dan hou ik me even bezig met contact en kreeg ik wederom " X-tron" binnen. Heb dat toen ook gehad, tron komt vaker naar voren als ik eenmaal mezelf open stel voor contact. Tron en einde universum. Einde universum in de zin van afstand. Niet van kapot gaan of verdwijnen dus.
Wie weet moet ik vaker bezig zijn ermee, maar vaak laat ik het gebeuren als het gebeurt. Voelt toch op de een of andere manier prettig aan als zoiets spontaan gebeurt zo'n boodschap, alsof het bestaan iets meer zin heeft.
Ik vergeet dus ook vaak wat ik geschreven heb op fok!. Ik vergeet 90 procent van al mijn teksten en nu kwam naar voren dat ik een hele tijd geleden ook al bezig was met tron. En ook met X-tron volgens mij.
Dan komt X-Tron gewoon spontaan naar binnen, en dan echt niet omdat ik eraan denk, het komt gewoon naar voren alsof het een verzonden bericht is als via msn, ik weet dan goed hoe dat gebeurt, alsof er communicatie aan de gang is maar het kan aan meer liggen, hoeft geen bericht te zijn, maar het kan dus wel een bericht zijn van hogere of lagere hand ergens daarboven. Tron betekend volgens mij robot, maar dat weet ik niet zeker.
http://www.imdb.com/title/tt0084827/Ik vraag me dan steeds af, waarom krijg ik dat binnen. Heb me nooit in mijn leven bezig gehouden met tron. En toch komt het mijn hoofd binnen alsof het gegrift staat ergens.
Deze post is dan ook een soort deja vus, omdat ik dit al eens geschreven heb maar dan een andere deja vus omdat ik het echt 2 keer schrijf nu.
Heb nu meteen weer zin om contact open te gooien. Alle kleppen en deuren open, en dan wel 100 procent in de realiteit blijven zodat ik niet ontspoor of wazig wordt.
Over bizar, 4 jaar geleden is hier een kennis overleden aan leukemie, heb dat ook al meerdere malen verteld. Die man rookte niet, sportte iedere dag veel, liep iedere dag vaak met zijn husky's en opeens werd hij ziek. 2-3 dagen duurde het en toen was het einde oefening.
Alsof iemand echt uit je leven gerukt wordt.