abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:11:17 #176
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41390298
Ga morgen maar eens inkopen doen om mijn achterbumper opnieuw te spuiten
Daar gaat mijn spaargeld weer .
Maarja beter dan laten schadeherstellen, das helemaal duur.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:20:29 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41390550
Geld gaat zo weg. Geld is niets waard. Geld uitgeven om schade te repareren al helemaal niet.

Net zoals dat geld voor scheermesjes en lenzenvloeistof. Tis nodig en meer niet. Je hebt er niet eens plezier aan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:22:28 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41390606
geld . het slijk der aarde
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41391085
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
geld . het slijk der aarde
Ik ben het volledig met je eens.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:47:50 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391161
Inderdaad, zelfs al heb je veel geld, dan nog heb je problemen ermee. Mo money, mo problems

Ben een ontbijt aan het fixen nu. Even voedsel
pi_41391216
Ik had een uurtje geleden met m'n collega (vrijdags altijd rustig op het werk, pfff ambtenaren. ) ieders 2 warme worstebroodjes dadelijk ff lekker de binnenstad in.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41391256
ooh, net een wrede quote tegengekomen:

"The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country.

We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of. This is a logical result of the way in which our democratic society is organized." - Edward Bernays
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41391291
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En ze vreten niet alleen al je energie op, maar geven er ook wat voor terug
Met sommige mensen voel je het ook niet.
Het voelt niet alsof er energie weg is. Dan ben je achteraf ook niet doodmoe.
Het is een puur gevoelsmatige kwestie. iemand kan echt lief zijn maar toch alle energie uit je trekken en er niet toe in staat zijn er iets voor terug te geven. Dat kan een trekje zijn van een persoon. Het kan ook een tijdelijke staat van die persoon zijn.

Maar met echte vrienden merk je het niet als dat tijdelijk is. Dan is het een logische zaak dat je er dan bent voor elkaar en voelt het echt niet als energie ontnemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41391372
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef TaLoN.NL het volgende:

"The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country.

We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of. This is a logical result of the way in which our democratic society is organized." - Edward Bernays
De farce van vrijheid en vrije mening en onafhankelijke keuzes.

Zo vrij als we vaak denken te zijn, zijn we niet.
Toen ik nog een jong Nokje was ging ik heel intensief om met iemand uit een totaal andere cultuur die hier heel erg over had nagedacht. En toen zag ik (in de jaren erna ook) hoe weinig je als mens zelf bedenkt van al je "eigen meningen".
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:10:07 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391457
We zijn gevormd dus. We zijn gekneed tot een stukje product. Maar zo gaat dat wha. Nichts an zu machen. We krijgen zaken voorgeschoteld. Waar we het mee moeten doen. En wil je het niet ermee doen, dan nog zul je het vaak ermee moeten doen.

Ik zou ook niet goed weten hoe het anders eruit zou kunnen zien. Zonder voorgeschotelde producten en programma's. En nog meer.

En vaak vind ik het zelfs okey. Neem nou het tennissen of bowlen of muziek. Daar zit vaak iets goeds in. Niet alles is slecht te noemen.

Dat je het nog kunt beseffen allemaal dat het allemaal niet okey hoeft te zijn, wil al zeggen dat je niet totaal gehersenspoeld bent. Dat je nog het besef hebt dat je ergens deel vanuit maakt, dat je niet zo'n onderdeel bent ervan dat je het je niet meer kunt beseffen.

Zoals het mens zijn, soms is dat zo vanzelfsprekend dat ik het me niet eens meer besef dat ik het ben. Maar hoe ik dat moet uitleggen weet ik niet. Gewenning aan het in leven zijn ook wel. Vaag wha

Gewenning aan het in leven zijn is niet eens zo erg, als het vanzelf gaat. Waarom zou je niet mogen wennen aan het leven? Is niet slecht toch? Dus ik zeur weer.

Wie weet straks even sporten, maar ik heb nog geen zin. En ga ik nu met tegenzin dan heb ik straks helemaal geen zin meer. Dus ik wacht nog een dagje of 2.

Volgens mij is gewenning aan het leven echt okey zelfs. Een gewend gevoel aan jezelf, dat je zeker bent altijd. En dat doet goed. Nu ik even nadenk hoe ik me nu voel. Gewend aan mezelf en aan het leven. En dat is niet altijd vanzelfsprekend. Zeker gevoel. Gisteren was dat minder en sowieso was de hele vorige week minder.

Kan het ook niet laten om het zo te schrijven, soms lijk ik hyper sensitive te zijn en dan moet ik een bepaald gevoel omschrijven. Gewenning aan de realiteits-omgeving en mezelf. Gewenning aan het in leven zijn.

Zo dat moest eruit. En dan is het goed.

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 12:22:42 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:24:15 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391646

Wat een tekst, slaat eigenlijk nergens op. Maar goed. Wat slaat wel ergens op? Het hele leven slaat nergens op. Misschien is het daarom wel okey om te wennen aan de zinloosheid

Het gaat vaak he le maal nergens over op deze wereld.

Dus waarom zou ik wel iets zinnigs schrijven

Waar draait het nu precies om???? Lekker genieten en leuk met mensen omgaan. Leuke dingen doen, geen zorgen. Don't worry be happy. Etc etc. Daar draait het om. Dingen doen die je leuk vindt, leuke dingen doen met leuke mensen.

Meer is het toch niet

Weg met alle zorgen over de zeik. Gewoon don't worry be happy.

Maar dat is zo makkelijk gezegd
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:25:29 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41391659
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef TaLoN.NL het volgende:

Dus je hebt zelf helemaal geen eigen wil meer volgens deze schrijver.
We zijn mensen, geen computers.

Natuurlijk is er wel invloed van bv school of de maatschappij maar je hebt altijd nog de wil om zelf na te denken over dingen
pi_41391664
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Met sommige mensen voel je het ook niet.
Het voelt niet alsof er energie weg is. Dan ben je achteraf ook niet doodmoe.
Het is een puur gevoelsmatige kwestie. iemand kan echt lief zijn maar toch alle energie uit je trekken en er niet toe in staat zijn er iets voor terug te geven. Dat kan een trekje zijn van een persoon. Het kan ook een tijdelijke staat van die persoon zijn.

Maar met echte vrienden merk je het niet als dat tijdelijk is. Dan is het een logische zaak dat je er dan bent voor elkaar en voelt het echt niet als energie ontnemen.
Klopt...Maar sommige mensen kunnen me helemaal leegtrekken en me ook met een rotgevoel laten zitten.Op een gegeven moment merkte ik dat t idd niet zo goeie vrienden bleken te zijn... Terwijl er idd ook mensen zijn die me zeg maar.... met een moe maar voldaan gevoel achter laten!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:30:10 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391707
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Natuurlijk is er wel invloed van bv school of de maatschappij maar je hebt altijd nog de wil om zelf na te denken over dingen
Inderdaad hou je altijd je eigen mening in zekere mate. Maar de mening is toch vaak gericht op hetgeen dat nu gemaakt is door alles. We hebben een mening over de huidige maatschappij. En dan kun je ook een mening vormen over een andere maatschappij die niet bestaat.

Het feit dat je tegen iets bent is al goed. Maar goed, de stem van de bevolking, amper wordt daar naar geluisterd. Politiek doet toch waar ze zin in hebben. En vaak ter eigen belang.
pi_41391781
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

de interpretatie van alles wat je aangeboden wordt is deels persoonsgebonden maar ook dat is beinvloedbaar.
En leven zonder al die kaders is ook niet makkelijk hoor. Dus het gemak dient de mens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:46:49 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391798
Fok! ligt er vaker uit hier. Jullie ook last van?

Over dat gevoel, ik voel gewoon altijd wat ik voel, lastig maar ook mooi. Het voelen dat ik in leven ben, en dat is tevens moeilijk. Weet dus niet hoe dat bij anderen gaat, maar ik ben me dus bewust altijd dat ik in leven ben. En dan ben je bewust omdat je bewust bent, en vaak ben je dan veel bezig met bewust zijn. Het bewustzijn van het bewustzijn.

Volgens mij is dat hier het geval dus. Het bewustzijn van het bewustzijn. En dan kan het ook het bewustzijn van het bewustzijn van het bewustzijn zijn

En dat is niet makkelijk, maar wel uitdagend om in "kaart" te brengen. Voor zover dat in kaart te brengen valt.

Voel me in ieder geval vol in leven, alleen al door het bewustzijn van het bewustzijn. Soms maak ik alles dus intens mee. En omdat het zo is, vertel ik dat ook vaker.

Ook bij het bowlen en nog meer. Dan lijk ik in een trance te leven door het heftige meemaken van alles. Dan lijk ik dus echt in een andere wereld te zijn. EN dan verschilt dat per dag hoe dat voelt.

I am in live. Maar het is niet makkelijk
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:48:44 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391847
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En leven zonder al die kaders is ook niet makkelijk hoor. Dus het gemak dient de mens.
Structuur is inderdaad wel lekker. Maar teveel structuur kan weer zorgen voor stress. Dat je overal regels hebt die onnodig zijn. Maar loopt alles door elkaar heen, dan is het een jungle te noemen. En dan verdwaal je vanzelf weer. Omdat iedereen doet waar hij zin in heeft. Zo'n wereld werkt ook niet.

Alles alles gezegd en gedaan kan worden. En zo kun je als mens nog altijd kiezen welke weg je opgaat, je kunt als je wilt in totaal isolement leven. Maar dat is ook niet goed dus. Maar je kunt je afsluiten voor alles. Gewoon compleet afsluiten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 12:54:34 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:49:33 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41391858
Maar hoe zit dat met jullie bewustzijn? Veel "last" daarvan? Zijn jullie je ook wel eens te bewust van alles? Dat je overbewust bent?

Of ben ik de enige?

Overbewust, of erg bewust.

Depressie is een gebrek aan bewustzijn. Dus ik ben liever overbewust dan onderbewust.

Ben nu weer bewuster dan bewust, en dan is het vanzelf minder donker. Dus de depressie is dan weg. En ik weet ongeveer waar het aan kan liggen. Het duistere verdwijnt door het lichte bewustzijn. Is er minder bewustzijn dan krijgt het duistere de overhand. Het duistere is dan de donkere depressie-wolk met donkere gedachtes.

Een soort zwarte waas in het bewustzijn, waardoor ook de realiteit minder helder is.

Ik weet hoe het voelt nu. Dit is helderheid en bewustzijn. Ben ik depressief dan zie ik niets.

En dat moet even geschreven worden nu. Sorry. Als het niet boeit dan maakt dat niet uit. Ik zal en moet mezelf ontcijferen op dit gebied. Om altijd bewust te blijven en helder.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:26:16 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41392252
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar hoe zit dat met jullie bewustzijn? Veel "last" daarvan? Zijn jullie je ook wel eens te bewust van alles? Dat je overbewust bent?

Of ben ik de enige?

Overbewust, of erg bewust.

Depressie is een gebrek aan bewustzijn. Dus ik ben liever overbewust dan onderbewust.

Ben nu weer bewuster dan bewust, en dan is het vanzelf minder donker. Dus de depressie is dan weg. En ik weet ongeveer waar het aan kan liggen. Het duistere verdwijnt door het lichte bewustzijn. Is er minder bewustzijn dan krijgt het duistere de overhand. Het duistere is dan de donkere depressie-wolk met donkere gedachtes.

Een soort zwarte waas in het bewustzijn, waardoor ook de realiteit minder helder is.

Ik weet hoe het voelt nu. Dit is helderheid en bewustzijn. Ben ik depressief dan zie ik niets.

En dat moet even geschreven worden nu. Sorry. Als het niet boeit dan maakt dat niet uit. Ik zal en moet mezelf ontcijferen op dit gebied. Om altijd bewust te blijven en helder.
Ik heb soms van die dagen dat ik echt superbewust bezig ben met alles maar ik heb ook dagen dat ik in een soort waas / droom leef. dan gaat echt alles langs me heen
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:32:18 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41392296
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb soms van die dagen dat ik echt superbewust bezig ben met alles maar ik heb ook dagen dat ik in een soort waas / droom leef. dan gaat echt alles langs me heen
Zoals mij dus ook

Precies hetzelfde heb ik. Dagen achter elkaar dat ik volop in leven ben met het volle bewustzijn, en dan weer dagen dat ik lijk te slapen als een zombie. Dat volle bewustzijn is erg lekker, alles is dan makkelijk en alles is simpel en easy. Heeft ook met het weer te maken, minder zonlicht betekend minder helderheid. Maar ik ga dat op mijn log verder uitwerken. Ook het bewustzijn van het bewustzijn van het bewustzijn. Alsof er super veel soorten bewustzijn meespelen.

Ben nu met een weblog bezig in de tussentijd om het voor mezelf duidelijk te krijgen allemaal.

Gewoon slap ouwehoeren op de weblog dus ook

http://bright.blogse.nl/

Een kleine spam dus. Ik zal daar ook vaker schrijven mochten jullie me missen wat ik haast niet kan voorstellen. Website staat ook in mijn profiel.

Ik ga daar sowieso niet te serieus schrijven, wel een soort analyse doen met helderheid. Ik ga ook vaker helderheid schrijven om het te schrijven.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:17:12 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41395028
Ben nu over bieren aan het schrijven op mijn log Om te beginnen brand-bier. Die ik vandaag dus weer ga drinken. Jammer dat het niet uit het vat is Brand bier uit het vat is echt

Ga ik precies uitleggen hoe het smaakt om een slok brand te drinken. Op mijn weblog ga ik proberen om alle bieren uit te leggen. Gewoon een missie maken om alle bieren ooit geproefd te hebben en dan een goede degelijke uitleg over de smaak.

Word ik als ik groot ben bier-proever. En heb ik alle bieren geproefd dan word ik wijn-proever en daarna rum, wodka en whiskey proever.

En pizza-eter

Ga ik wereldwijd kroegen en restaurants af om te proeven als proever

Ideaal beroep

Overal ter wereld bier en wijn proeven, en het lekkerste eten. En dan nog het zee-water testen en de 5 sterren-hotels testen. Verslagen schrijven daarover en ondertussen ook nog een zak-cent verdienen

En niet vergeten het vrouwelijke schoon in ieder land keuren En cijfers geven.

Zo wordt mijn wereld-reis betaald en dan krijg je een uitleg over de beste landen met de lekkerste bieren en wijnen en pizza's, pasta's andere gerechten, zee-water, hotel's, cafe's, discotheken, clubs, kroegen met bijbehorende vrouwen
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:21:04 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41395165
Dream on dream on dream on

Was het leven maar zo makkelijk

Toch is de droom altijd zo tegenstrijdig aan de realiteit. Waarom zijn er niet gewoon van die beroepen die zo zijn. En dan ook nog aangenomen worden tot. 30 jaar lang testen van producten en landen. De vetste auto's testen en de duurste huizen bewonen

Als je dan toch de lotto wint kun je alsnog zelf gaan aanschaffen.

Of alles try it before you buy it. Eerst 10 weken op vakantie om te proberen en bevalt het niet dan krijg je je geld terug. En dan zeg je altijd iedere keer dat het niet bevallen is. Een porsche testen voor 2 jaar, en daarna gewoon een ander model nemen. Of een ander merk.

[ Bericht 61% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 15:29:39 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:12:56 #198
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41397154
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:36:23 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41401107
Inderdaad

Ik ga zo een shooter installeren denk ik. Ik heb zin in veel schiet en smijt werk. Geen adventure maar echt het schietwerk en snelle reflexen ook. The longest journey mag even wachten.

Heb een dosis energie in me zitten, ik raak er compleet opgefokt van Heb zin om te schreeuwen als een bezetene nu!!!!!

Ben op mijn weblog al bezig over weerwolven en nog meer, maar ik wil schreeuwen van de toren!!! Schreeuwen van de daken!!!!

Ik ben bezeten!!!!!!!!!

Seal - Killer

Ik ga straks harde muziek opzetten.

Ik voel me echt bezeten soms, zoveel energie en dan heb ik zin om ijzer door midden te bijten.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:18:17 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41402319
Kom op!!!!

Waar zijn de helle-jagers gebleven

De jagers in de hel!!!

Zullen we een groep oprichten??? The hell-hunters Die naam is toch veel sterker dan the hell's angels of niet soms??? Gaan we als team jagen in de hell, gaan wij als jagers door en gaan wij de prooien opzoeken Gaan we actief jagen zodat wij de "baas" worden.

Kom op, we leven in de hel!!!!!

Sorry

Ik vind dat we in de hel leven. Dit is de hel. The devil's playground. En het is een groot spel.

GOD-DAMNED, ik val in de herhaling altijd.

Welcome to hell!!!

Welcome to the hell

Dit is ons bestaan. In de hel!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 19:24:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')