quote:
Broer, pa en iemand van tweakers
![]()
En dan gewoon de mensen die daar aanwezig zijn naast je, je maakt daar sneller contact met mensen.
Dat ik hier zo over kom wil niet zeggen dat ik in het echt zo'n grote mond heb. Sociaal contact in het echt is prettig. Internet-contact is anders.
Tennissen volgend jaar. Wederom in club-verband.
Ben nog niet lid van de bowling-club maar volgend jaar ga ik zeker competitie spelen en toernooien.
Bowlen is echt okey
![]()
Tennissen en fitniss ook.
Nieuwe mensen zien, niet meer thuis zitten steeds. Vrienden verloren door mijn "ziekte", dus dan wil ik eens andere gezichten zien ook. Mensen ontmoeten. Ik vind mensen te gek. Op internet heb je dan wel te maken met mensen, maar je ziet ze niet. Dat vind ik een nadeel, je hebt geen echt contact hier.
Maar dat komt nog wel goed.
Vrienden verloren dus ik wil nieuwe vrienden maken. En dan is dat niet om te huilen, mensen groeien uit elkaar, en daar hoef je echt niet ziek voor te worden. . En ook als je ouder wordt ga je andere kanten op. En dan is het niet erg, jammer, zielig of remi zijn. Mensen worden ouder en gaan al snel op zichzelf leven. Ben je 18 dan ga je feesten en blowen en zuipen. Het leven is anders. Word je ff ziek, dan weet je wel een beetje waar de vriendschap op gericht was, en dat was juist het feesten. Niet de onderlinge steun als iemand even onderuit gaat dat de anderen je opvangen.
Meeting zou ik best eens willen doen ooit.
Ben in het echt dus echt rustiger. Heel rustig zelfs
![]()
Hier is het een uitlaatklep en schrijven is anders ook. Schrijven is al snel anders.
Ben normaal gesproken rustig. Mij hoor je niet snel schreeuwen
![]()
Maar goed, dan laat ik weer een heel verhaal zien. Maar ik heb een fanatieke pa en een fanatiek broer, nog meer familie die meedoet en de mensen daar die je aanmoedigen als je eens een strike gooit.
Tis dus echt een sfeertje van onder elkaar zijn in zo'n centrum. Alsof je thuis bent ook.