abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41367166
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
neuj bedankt
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41367574
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo

ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
hallo de zoessie!!
pi_41368598
hellup ik heb in een opruimbui m'n msn eraf geknikkerd

foon wil ook nog nie zoals ik het wil
pi_41369002
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41369532
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

stond bij geruik zelden, dus ik dacht ik gebruik die andere versie....
en nu foetsie weg!
pi_41370877
Ik ben weer thuis, ff pizza gehaald en wat lekkere dingen voor in het weekend

Ook de schade aan mijn auto nog eens goed bekeken, baal er echt stevig van, zijn best grote deuken nog

Ik ga maar vast weer sparen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41371516
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben weer thuis, ff pizza gehaald en wat lekkere dingen voor in het weekend

Ook de schade aan mijn auto nog eens goed bekeken, baal er echt stevig van, zijn best grote deuken nog

Ik ga maar vast weer sparen
Verzekering?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41371762
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Verzekering?
nope, geen allrisk en ook geen dader = pech
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:13:56 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41373386
Ik ben ook even terug. Gebowled en mijn persoonlijke record verbroken. 131 is mijn nieuwe record. Ging verbazingwekkend goed in mijn ogen, ben pas begonnen ermee Op naar de 300

Nu weer iets anders doen.

Dus ik zeg

Dag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41373729
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:

*ZUCHT......... MUTS
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:37:01 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41374588
Mooi telefoontje inderdaad

Zelf gebruik ik nooit een mobiele. Ik word zenuwachtig ervan. Sowieso heb ik weinig te bellen als ik weg ben Ik bel sowieso weinig. Heb een hekel aan bellen.
pi_41374679
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook even terug. Gebowled en mijn persoonlijke record verbroken. 131 is mijn nieuwe record. Ging verbazingwekkend goed in mijn ogen, ben pas begonnen ermee Op naar de 300

Nu weer iets anders doen.

Dus ik zeg

Dag
Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keer ?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:45:22 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41374991
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keer ?
Broer, pa en iemand van tweakers

En dan gewoon de mensen die daar aanwezig zijn naast je, je maakt daar sneller contact met mensen.

Dat ik hier zo over kom wil niet zeggen dat ik in het echt zo'n grote mond heb. Sociaal contact in het echt is prettig. Internet-contact is anders.

Tennissen volgend jaar. Wederom in club-verband.

Ben nog niet lid van de bowling-club maar volgend jaar ga ik zeker competitie spelen en toernooien.

Bowlen is echt okey

Tennissen en fitniss ook.

Nieuwe mensen zien, niet meer thuis zitten steeds. Vrienden verloren door mijn "ziekte", dus dan wil ik eens andere gezichten zien ook. Mensen ontmoeten. Ik vind mensen te gek. Op internet heb je dan wel te maken met mensen, maar je ziet ze niet. Dat vind ik een nadeel, je hebt geen echt contact hier.

Maar dat komt nog wel goed.

Vrienden verloren dus ik wil nieuwe vrienden maken. En dan is dat niet om te huilen, mensen groeien uit elkaar, en daar hoef je echt niet ziek voor te worden. . En ook als je ouder wordt ga je andere kanten op. En dan is het niet erg, jammer, zielig of remi zijn. Mensen worden ouder en gaan al snel op zichzelf leven. Ben je 18 dan ga je feesten en blowen en zuipen. Het leven is anders. Word je ff ziek, dan weet je wel een beetje waar de vriendschap op gericht was, en dat was juist het feesten. Niet de onderlinge steun als iemand even onderuit gaat dat de anderen je opvangen.

Meeting zou ik best eens willen doen ooit.

Ben in het echt dus echt rustiger. Heel rustig zelfs Hier is het een uitlaatklep en schrijven is anders ook. Schrijven is al snel anders.

Ben normaal gesproken rustig. Mij hoor je niet snel schreeuwen

Maar goed, dan laat ik weer een heel verhaal zien. Maar ik heb een fanatieke pa en een fanatiek broer, nog meer familie die meedoet en de mensen daar die je aanmoedigen als je eens een strike gooit.

Tis dus echt een sfeertje van onder elkaar zijn in zo'n centrum. Alsof je thuis bent ook.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:46:44 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41375046
Hele post om het uit te leggen, maar zo ben ik als ik schrijf. Ik schrijf gewoon anders als ik praat. Met praten ben ik al snel kortaf. En die schade haal ik via het schrijven in. Ik ben geen klets majoor

Helemaal niet. Alleen als ik manisch ben worden mensen gek van mij Maar als ik niet manisch ben, ben ik rustig. En zeg ik niet veel. Niet manisch en ook niet depressief. Dan ben ik kalm.

Tijd voor brand

Je kunt me manisch, depressief en stabiel zien. Een biertje sla ik nooit af

Over vrienden die ik "kwijt" ben geraakt. Dat hoofdstuk moet ik nog steeds afsluiten. Dat is iets voor dit jaar of begin volgend jaar. Ik droom te vaak over ze, steeds ruzie in dromen met ze. Om gek van te worden.

Ik zie ze niet meer, en dat is basta en uit. Overdag sta ik daar amper bij stil, in dromen maken ze mij het leven zuur

Het is over en uit. Vriendschap is een illusie soms. Maar niet iedereen is zo. En vrienden, wat heb je eraan als je niet 100 procent op ze kunt bouwen? Dan is het toch geen echte vriendschap geweest?

Bouwen op mensen, dat kan nooit 100 procent, mensen hebben vaak zelf genoeg aan de kop. Laat staan dat ze de ellende van iemand anders erbij willen hebben. Misschien was mijn ellende te zwaar om te delen.

En nu bier

Heb ook niet zoveel behoefte aan vrienden die ik iedere dag om me heen heb. Ik vermaak me wel. Al moet ik in mijn eentje gaan bowlen straks, of in mijn eentje tennisen. Kom vanzelf nieuwe mensen tegen. In mijn eentje hoeft het nooit.

En dan weer zoveel geschreven

Waarom leer ik dat nooit af

[ Bericht 47% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2006 20:52:42 ]
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:55:32 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41375457
Weet je wat het is.....teleurgesteld soms. Maar dat maakt niet uit. Teleurgesteld zijn in mensen, dat geeft je inzicht in mensen. Vriendschap van een andere kant bekijken. En dan ook weten dat je maar beter op familie kunt bouwen op sommige momenten.

Ken je vrienden vanaf jonge leeftijd en was het altijd feesten en blowen en nooit praten over problemen. Dan kom je daar achter.

Heb soms het idee dat praten over problemen een taboe was een beetje. Gesprekken gemist dus. Intelligente gesprekken ook. Maar goed. Over en uit.

Ik ga dcc+ verder bekijken.

Ik zeg dus zeker niet dat vriendschap een illusie is. Ik zeg alleen dat je soms in een foute groep kunt zitten. Waar het draait om lang leve de lol, en valt iemand echt uit, dan is het, boem boem paffff, we gaan zelf lekker door.

Heb vaker gehoord van 1 meid of ze niet misschien te weinig gedaan hebben, ik zei toen altijd dat dat niet het geval was, maar misschien was het toch anders het geval. Die meid maakte zich zorgen steeds en bleef maar praten erover. En ik om haar gerust te stellen steeds zeggen dat het niet uitmaakte, dat ik toch alleen wilde opstaan uit de ellende.

Ondertussen wisten ze niet wat ze moesten. Gebrek aan inzicht. Maar goed, zelfs psychiaters wisten het niet

Hoe kan ik in Godsnaam vrienden de schuld geven?

Ik ben gewoon in een nieuw bewustzijn gestapt, en daar hoort afstand nemen van oude zaken ook bij. Dus ook afstand nemen van vrienden. Nieuw leven erbij, oud leven weg.

En dat is logica. Ik voel me dus anders. Klaar gestoomt voor 2012

En nu stop ik en ga ik even roken en bier pakken en dcc+ bekijken en zoeken naar goede muziek.
pi_41387277
mogguh
pi_41387569
Goede morgen.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:48:54 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41387578
Mogge vamp

@ dromenvanger, ik ken het probleem van vrienden verliezen ja. Achteraf blijken dat ook niet echt vrienden te zijn. Echte vrienden staan voor je klaar als er wat is.
pi_41387903
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge vamp

@ dromenvanger, ik ken het probleem van vrienden verliezen ja. Achteraf blijken dat ook niet echt vrienden te zijn. Echte vrienden staan voor je klaar als er wat is.

En ze vreten niet alleen al je energie op, maar geven er ook wat voor terug
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:26:47 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41388108
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En ze vreten niet alleen al je energie op, maar geven er ook wat voor terug
Precies ja. Geven en nemen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:32:50 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41388194
Over vrienden, ik denk dat ik te hard gevallen ben maar goed. Het gaat zoals het gaat, ik ben gewoon keihard op mijn bek gegaan en wie weet konden zij dat niet aan. Ik ga ook geen schuld leggen, weet wel dat de vriendschap over is zoals ik het opmerk. De wegen zijn al een hele tijd gesplitst.

Valt nog mee dat ik me zo goed heb weten te redden, veel mensen die hetzelfde meemaken hebben een permanente hersen-defect. Een klap op de hersens is het.

Genoeg over ziektes en vriendschap verliezen Kan daar heel veel over schrijven maar nogmaals gaat het zoals het gaat. Niets an zu machen, leven gaat door.

Ik leg dus ook niet echt de schuld. Als ik de schuld leg dan is dat meestal bij mezelf. Dat ik op mijn bek gegaan ben als het ware, en dat ik weinig behoefte had aan sociale contacten. Ik vind schuld geven niet prettig. Maar het had zeker anders kunnen verlopen maar toch is dit misschien de beste manier. Things happen as they happen. Dus het is hoe dan ook de beste manier, anders gebeurt het niet.

Goede morgen

Koffie

Vannacht gedroomd en iedere keer gooide ik een strike als iets me niet beviel in de droom, ik gooide gewoon een strike zoals met bowlen en het slechte gedeelte van de droom ging weg.

Wie weet dat ik straks nog ff inga op vrienden verliezen, maar ik kan daar heel lang over zijn of heel kort, het is gewoon gegaan zoals het is gegaan en daar zal ik vrede mee hebben. Vannacht waren ze weer in mijn dromen aanwezig. Dus toch zit het nog ergens in het "systeem" van mij. Ga je zoveel jaar met elkaar om dan vergeet je elkaar ook niet zo snel. Maar ik ga er wel vanuit dat het niet meer goed komt. Verwaterd en andere interesses ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 09:37:56 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:38:37 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41388277
Even koffie weer. En muziek opzetten ook.

Heb weer zin om te bowlen Zei dat gisteren al daar in het centrum, dat bowlen verrekte verslavend is. Spare, strike, strike en spare had ik op een gegeven moment. En toen geen meer, en dat is dan balen. Ik wil het liefst alleen maar strikes gooien zodat ik 300 haal

Ik ben dus bezig om met een schone lei te beginnen, al een hele tijd dus. Oude hoofdstukken afsluiten. Nieuwe openen. Maar goed. Ik weet het soms ook niet allemaal

1 ding weet ik wel, en dat is dat ik een compleet ander besef heb dan vroeger. Ook sta ik anders in het leven op een aantal gebieden. Ik wil ook graag rust om me heen. Vroeger was het constant weg zijn en actief zijn. Heb gewoon meer behoefte aan rustig mijn eigen gang gaan.

Ga je met vrienden om dan is het al snel zo dat je je aanpast aan het tempo van die vrienden. Nu heb ik mijn eigen tempo waar ik zelf kan indelen hoe snel ik ga met leven.

Metro, wel "fijn" om te horen dat er meer mensen zijn die op een gegeven moment de vrienden verliezen door omstandigheden. Niet fijn, maar het hoort erbij denk ik. Nogmaals hoort het erbij.

En nu val ik in de herhaling

Weet het ook niet, ik voel me vandaag in ieder geval vers en fris. Alsof ik compleet nieuw ben. Een nieuw mens. Herboren. Nog 8 maanden bad karma en ik ben een compleet nieuwe dromenvanger Dan heb ik 7 jaar vernieuwings-proces erop zitten.

[ Bericht 42% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 09:48:41 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:00:49 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41388629
Computer van mij is lekker snel nu

Heerlijk zo'n snelle pc die schoon is helemaal. Opstarten gaat super snel en mappen openen ook. Ook als ik internet op wil gaat het

Was hoognodig ook

Nu muziek

Lekker muziek en weer doorgaan.

Vooral doorgaan

Hand in hand kameraden!!!! Hand in Hand, voor dat vaderland

Heb weer zin erin, soms verlies ik de moed maar het mag niet. Het moet altijd rechtoe rechtaan. Vol tegenaan. Gaan met die banaan

Even error-kill laten scannen en zometeen ad-aware installeren nog.

Zondag weer bowlen en dan ga ik voor de 150. 131 is mijn nieuwe persoonlijke record, nu richting de 150. Volgend jaar toernooi gooien en competitie. En ALLAH BOEM BALLAH

Moet er ff uit dus.

Michael Jackson - Billy Jean

Lekker nummer

Af en toe lach ik me kapot, als ik vol moed zit. En dan kan niemand me wat maken Niemand kan me wat maken Tis gewoon een stemming

Billy Jean!!!!!! Even wat harder zetten.

Let the music play on!!!!

Dit is dus een manische post Mag je best weten. Dit is manisch!!!

Maniac, Maniac!!!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2006 10:10:01 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:15:41 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41388948
pc's die traag zijn zijn inderdaad een bron van ergernis.

Heb een beetje hoofdpijn hier momenteel ook niet echt lekker.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:27:37 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41389211
Hoofdpijn is helemaal klote

Pc's die traag zijn inderdaad. Ik moest een aantal maanden gewoon 4 minuten bezig zijn voordat ik kon beginnen en vaak moest ik nog eens opnieuw opstarten en nog eens opnieuw opstarten. Foutmeldingen en het hele systeem hing zich op.

Nu is het binnen een mum van tijd in orde.

Net ff geschoren en zometeen even naar DA om nieuwe mesjes te halen. Meteen lenzen-vloeistof erbij pakken. En dan ben ik ook weer 22 euro of meer kwijt. Geld is zo op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')