Ik gebruik MSN nooit, teveel gezeik aan de kop met dat programma.
Ben nu muziek aan het sorteren op de harde schijf, muziek om mee te sporten, muziek om in de auto te luisteren en tevens muziek aan het downloaden van de jaren 60.
Even geen forum hier. In ieder geval geen marathon meer. Genoeg andere dingen zoals sporten erbij doen nog. En dan moet ik de zweep gebruiken want ik heb nog veel te sporten. Ik pak dat wel op nog. Overgewicht te lijf gaan, ben nog altijd te zwaar en daar schaam ik me voor.
Opleiding gaan doen nog. Niet meer constant op fok! bivakeren dus. Vaak heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verdoe hier
![]()
En dan niet wegens jullie maar in zijn algemeenheid. Horizon verbreden betekend vanzelf dat fok! op een lager pitje moet staan. En dat komt vanzelf wel. Heb er sowieso geen zin meer in, tevens omdat ik andere activiteiten niet aanpak en zo kom ik nooit tot een actief leven. Heb dit al vaker gezegd maar toen bleef ik doorgaan met fokken, hoewel ik nu echt denk dat ik bijna klaar ben met alles qua schrijven. En als het niet lukt dan pech, maar dat sporten dat gebeurt met de
Vraag me wel af hoelang ik het volhou. Ben nu goed bezig in ieder geval. Heb vandaag tenminste geen idioot veel berichten achter elkaar geschreven en ben nuttig bezig nu.
Andere bezigheden zoeken. En dan om de zoveel tijd hier kijken nog. Kan niet zonder jullie en ook niet met jullie leven
![]()
Grapje!!!
In ieder geval zal ik mezelf met sporten nog helemaal gaan afpeigeren en aanpakken. Ik ben geen persoon die vet in zijn lichaam heeft, ik kan het niet aanzien dat ik spek heb hier en daar. Dat past dus niet bij me ook. Kan daar niet tegen en dat wil ik dus ook niet.
Vandaar ga ik ermee beginnen. Nu met bowlen is het al vet verbranden maar er komt meer bij. Helemaal strak in het pak en volgens mij gaat dat deze week gebeuren.
Vandaar muziek selecteren nog
![]()
Bier-buikje
![]()
Ik vind dat dus echt lelijk met die spek. Je kunt nog beter te slank zijn dan te dik. En ook voor de conditie en het bewegen en nog meer. Tennissen gebeurt volgend jaar en misschien deze winter wel. Zoveel mogelijk in beweging zijn dus. Gaat vanzelf doorwerken op de geest.
Dus dit zijn mijn nieuwe voornemens, en het is niet eens nieuwjaar, hoewel ik voor 2007 dus echt iets ga voornemen nog. Maar daar heb ik nog 4-5 maanden de tijd voor. Ondertussen pak ik goede voornemens alvast in 2006 op. Je kunt daar niet vroeg genoeg mee beginnen denk ik maar.
Zo, ik ben weer offline voor een tijdje. Muziek sorteren. Harde schijf met mp3 in orde brengen en dan komt dat wel goed.
[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2006 10:42:36 ]