abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41353504
*msnlijst eens gaat bekijken
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41353513
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal

Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
Pfff...Druk druk druk!
pi_41354401
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Op de een of andere vage manier vind ik het ook heel erg iets voor jou om beter te kunnen multi-tasken dan een vrouw
hoezo?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41354426
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal

Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
Oei klinkt druk, kun je zo snel een huurappartement vinden dan? Voor hoe lang is dat ?
Lijkt me knap vervelend, ben je net gesetteld, moet je er weer uit
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:32:33 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41354661
Ik gebruik MSN nooit, teveel gezeik aan de kop met dat programma.

Ben nu muziek aan het sorteren op de harde schijf, muziek om mee te sporten, muziek om in de auto te luisteren en tevens muziek aan het downloaden van de jaren 60.

Even geen forum hier. In ieder geval geen marathon meer. Genoeg andere dingen zoals sporten erbij doen nog. En dan moet ik de zweep gebruiken want ik heb nog veel te sporten. Ik pak dat wel op nog. Overgewicht te lijf gaan, ben nog altijd te zwaar en daar schaam ik me voor.

Opleiding gaan doen nog. Niet meer constant op fok! bivakeren dus. Vaak heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verdoe hier

En dan niet wegens jullie maar in zijn algemeenheid. Horizon verbreden betekend vanzelf dat fok! op een lager pitje moet staan. En dat komt vanzelf wel. Heb er sowieso geen zin meer in, tevens omdat ik andere activiteiten niet aanpak en zo kom ik nooit tot een actief leven. Heb dit al vaker gezegd maar toen bleef ik doorgaan met fokken, hoewel ik nu echt denk dat ik bijna klaar ben met alles qua schrijven. En als het niet lukt dan pech, maar dat sporten dat gebeurt met de

Vraag me wel af hoelang ik het volhou. Ben nu goed bezig in ieder geval. Heb vandaag tenminste geen idioot veel berichten achter elkaar geschreven en ben nuttig bezig nu.

Andere bezigheden zoeken. En dan om de zoveel tijd hier kijken nog. Kan niet zonder jullie en ook niet met jullie leven Grapje!!!

In ieder geval zal ik mezelf met sporten nog helemaal gaan afpeigeren en aanpakken. Ik ben geen persoon die vet in zijn lichaam heeft, ik kan het niet aanzien dat ik spek heb hier en daar. Dat past dus niet bij me ook. Kan daar niet tegen en dat wil ik dus ook niet.

Vandaar ga ik ermee beginnen. Nu met bowlen is het al vet verbranden maar er komt meer bij. Helemaal strak in het pak en volgens mij gaat dat deze week gebeuren.

Vandaar muziek selecteren nog

Bier-buikje

Ik vind dat dus echt lelijk met die spek. Je kunt nog beter te slank zijn dan te dik. En ook voor de conditie en het bewegen en nog meer. Tennissen gebeurt volgend jaar en misschien deze winter wel. Zoveel mogelijk in beweging zijn dus. Gaat vanzelf doorwerken op de geest.

Dus dit zijn mijn nieuwe voornemens, en het is niet eens nieuwjaar, hoewel ik voor 2007 dus echt iets ga voornemen nog. Maar daar heb ik nog 4-5 maanden de tijd voor. Ondertussen pak ik goede voornemens alvast in 2006 op. Je kunt daar niet vroeg genoeg mee beginnen denk ik maar.

Zo, ik ben weer offline voor een tijdje. Muziek sorteren. Harde schijf met mp3 in orde brengen en dan komt dat wel goed.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2006 10:42:36 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41354956
Had ik maar een bierbuikje zei de magere lat
pi_41356327
Kheb nu ook een klein buikje, wel iets aan doen, maar eerst ff 3-4maanden gestopt zijn met roken en dan pas gaan lijnen. Toen ik te mager was was ik overigens veel vaker ziek, dus een beetje vet kan geen kwaad, en "te" is nooit goed natuurlijk.

mbt het boek dat ik aan het lezen ben:
Deze materie is nog erg nieuw voor mij, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Ondanks dat al ik m'n hele leven Atheist ben, heb ik altijd in reincarnatie geloofd.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41356732
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hoezo?
Je zet er zelf al een bij dus je zult het wel weten
Ik zei ook al dat het een vaag gevoel was, dus vraag me niet waarom.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41360662
Ik wil een avondje vroeg naar bed maar moet vanavond wéér weg
Nja is gelukkig alleen maar wat ophalen dus hoop dat ik op tijd weer thuis ben
pi_41361981
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:34:01 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41362323
Ik zit nu precies op de 88 kilo. Heb 94 gewogen dus dat is al een goed teken. Vandaag al veel gedaan, door ff minder te fokken. Kamer gepoetst waar de computers staan, computer opnieuw geinstalleerd en even muziek liggen sorteren.

Poetsen was hoognodig ook, damn wat kan die stof smerig zijn. En binnen 1 week ligt het weer vol zeker straks. Hopelijk van niet.

Morgen sporten denk ik, wilde vandaag al sporten maar bowlen straks dus dan ga ik straks sowieso aan het werk.

Verder niet veel te melden Gekkigheid is voorlopig verdwenen Wie weet keert de gekkigheid nog terug, maar tot die tijd zal ik me koest houden Weet ook niets te vermelden behalve dat ik alles ga poetsen hier, schoonmaak houden in huis. En op de computer maar dat is al gebeurt, alleen nog de externe harde schijf goed indelen.

Computer is meteen een stuk sneller nu Alles opnieuw gedaan. Schone lei. En zo wil ik straks ook een schone lei. 7 jaar bad karma Volgens mij heb ik vanaf 2000 te maken met een slecht karma, dat duurt toch 7 jaar voordat zoiets voorbij is, ze zeggen toch dat het 7 jaar duurt voordat alles weer opnieuw begint?. Dus mei 2007 moet het goed gaan. Nog beter gaan.

Poetsen!!! Alles poetsen!!! ( om maar even idioot te doen )

Huis gepoetst en computer gepoetst, lichaam gepoetst en geest gepoetst en ziel gepoetst. Alles gepoetst.

Wacht maar eens af hoe gepoetst ik nog ga zijn

Zo, toch nog gek gedaan Om even op te fokken

Mei 2007 is het moment dat ik helemaal klaar ben voor de rest van mijn leven. 7 jaar duurt zoiets. Mei 2000 begonnen met omver kegelen van alles, dus 7 jaar erbij is mei 2007. En dat red ik wel
pi_41362447
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit nu precies op de 88 kilo. Heb 94 gewogen dus dat is al een goed teken. Vandaag al veel gedaan, door ff minder te fokken. Kamer gepoetst waar de computers staan, computer opnieuw geinstalleerd en even muziek liggen sorteren.

Poetsen was hoognodig ook, damn wat kan die stof smerig zijn. En binnen 1 week ligt het weer vol zeker straks. Hopelijk van niet.

Morgen sporten denk ik, wilde vandaag al sporten maar bowlen straks dus dan ga ik straks sowieso aan het werk.

Verder niet veel te melden Gekkigheid is voorlopig verdwenen Wie weet keert de gekkigheid nog terug, maar tot die tijd zal ik me koest houden Weet ook niets te vermelden behalve dat ik alles ga poetsen hier, schoonmaak houden in huis. En op de computer maar dat is al gebeurt, alleen nog de externe harde schijf goed indelen.

Computer is meteen een stuk sneller nu Alles opnieuw gedaan. Schone lei. En zo wil ik straks ook een schone lei. 7 jaar bad karma Volgens mij heb ik vanaf 2000 te maken met een slecht karma, dat duurt toch 7 jaar voordat zoiets voorbij is, ze zeggen toch dat het 7 jaar duurt voordat alles weer opnieuw begint?. Dus mei 2007 moet het goed gaan. Nog beter gaan.

Poetsen!!! Alles poetsen!!! ( om maar even idioot te doen )

Huis gepoetst en computer gepoetst, lichaam gepoetst en geest gepoetst en ziel gepoetst. Alles gepoetst.

Wacht maar eens af hoe gepoetst ik nog ga zijn

Zo, toch nog gek gedaan Om even op te fokken
En hoe lang ben je ?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:39:16 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41362514
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En hoe lang ben je ?
173 klein

15 kilo te zwaar, ik weet het. 15 kilo is erg veel. Heb ooit 66 kg gewogen in 2000. Ik sportte toen wel iedere dag. Dus ga ik iedere dag 2 uur sporten en hou ik dat vol, dan ga ik weer richting de 70. Komt vanzelf wel. En natuurlijk op eten letten en niet teveel bier.

Ben wel fors gebouwd door het sporten van vroeger, dus het zit niet alleen in de buik. Ben breed gebouwd best wel. Dus het is niet zo dat ik er vet uitzie, toch stoort het me. En de buik is gewoon te groot van omvang, kan geen strakke t-shirts aan want dan lijkt het dat ik 8 maanden zwanger ben als ik in de spiegel kijk ( Ben best ijdel jah, maar niet extreem, ik wil gewoon niet voor Jan lul lopen )

Tis ook niet dat het stoort alleen, het is gewoon ongezond. Iedere kilo teveel is ongezond. Dat sleep je mee en je hart moet meer pompen. Daar doe ik het dus ook voor.

Vanzelf zal ik minder biertjes drinken, gisteren 4 op het bowlingcentrum gehad en daarna 2 thuis.
pi_41362608
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef vamperotica het volgende:
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:43:26 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41362662
Ben weer muziek sorteren

Morgen begin ik met sit-ups, en fietsen.

Dat bowlen is trouwens ook goed voor de conditie, tis niet dat je zegt een sport waar je helemaal niet mee in beweging bent. Vooral als je met maar 2 mensen op 1 baan staat.
pi_41363622
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
he getver, dat is wel zó ranzig he.

En goedzo droom lekker work outs doen en aan je lichaam werken
pi_41364124
hallo hallo

ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
pi_41364155
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo

ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
fotoooo's
pi_41364722
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

fotoooo's
ik en foto's nie zo'n goe plan....
pi_41365079
welke telefoon heb je draculettetje?
pi_41365758
samsung e900, ben nu druk bezig met muziekjes in te zetten
pi_41366101
Ladies love shopping...

Wel een wreed telefoontje trouwens!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41366295

Mooi telefoontje maar ach ik heb erg weinig met die dingen. Als ze maar kunnen bellen vind ik het best
  Moderator donderdag 31 augustus 2006 @ 16:40:10 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41366373
Oh cool!
Ik heb de walkman telefoon van sony ericcson, de w800i.
Ben best happy mee, die kreeg ik bij mijn abbo.
Heb jij hem zo gekocht draculette?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_41367026
Ben naar huus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')