En na gister helemaal niet meer neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo heel veel meer......
Veel plezier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik naar de bioscoop ganja ook best, had toch niks gepland voor vanavond
Dat hoop ik niet voor hem. Baggerfilm.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef displission het volgende:
Ik voorspel Superman Returns
nu jij
Ja die wil ik ook wel zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem. Baggerfilm.
Doe dan maar Pirates of the caribean
Ha ha ha tja heb ik ook last van de laatste dagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Ben er wel hoor. Maar lui.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En na gister helemaal niet meer nee![]()
Niet alleen truth hoor, zo ongeveer alle internetforums zijn erg rustig. Ook mijn msnlijst is vrij stil de laatste tijd. Het zit gewoon in de lucht volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef senesta het volgende:
OOoh dat is leuk!
Volgens mij heeft niemand prijs.
Het is hier trouwens errug rustig de laatste dagen zeg.
Heel tru is uitgestorven.
Ik ben veel bezig geweest op mijn eigen forumpje maar er is niet veel veranderd de laatste dagen.
Die msn lijst is bij mij altijd rustig. Staan ook niet zoveel mensen in. Bewust trouwens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet alleen truth hoor, zo ongeveer alle internetforums zijn erg rustig. Ook mijn msnlijst is vrij stil de laatste tijd. Het zit gewoon in de lucht volgens mij.
Mogge trouwens
Ik sta meestal op aanwezig. Soms ben ik ook echt niet aanspreekbaar. Vaak wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn msn lijst staat vol met familie, vrienden en vage kenissenmaar een hoop mensen zijn nooit online of staan altijd op afwezig.
Af en toe gooi ik er eens de bezem door. Meer dan een half jaar niet gesproken is uit de lijst.
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Heb soms 4 of 5 mensen tegelijk op msn en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Duurt soms alleen even voor iedereen antwoord heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sta meestal op aanwezig. Soms ben ik ook echt niet aanspreekbaar. Vaak wel.
Maar ik kan gewoon niet chatten met meer dan 2 mensen tegelijk. Anders gaat het nergens meer over en dat wil ik niet. Bovendien lopen er in een chat vaak al verschillende onderwerpen door elkaar heen.
Dus meer verschillende mensen kan mijn arme pindabreintje niet aan
Op de een of andere vage manier vind ik het ook heel erg iets voor jou om beter te kunnen multi-tasken dan een vrouwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Heb soms 4 of 5 mensen tegelijk op msn en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Duurt soms alleen even voor iedereen antwoord heeftmijn vingers hebben zo hun limieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |