Pfff...Druk druk druk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier vind ik het ook heel erg iets voor jou om beter te kunnen multi-tasken dan een vrouw![]()
Oei klinkt druk, kun je zo snel een huurappartement vinden dan? Voor hoe lang is dat ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
Je zet er zelf al eenquote:
En hoe lang ben je ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit nu precies op de 88 kilo. Heb 94 gewogen dus dat is al een goed teken. Vandaag al veel gedaan, door ff minder te fokken. Kamer gepoetst waar de computers staan, computer opnieuw geinstalleerd en even muziek liggen sorteren.
Poetsen was hoognodig ook, damn wat kan die stof smerig zijn. En binnen 1 week ligt het weer vol zeker straks. Hopelijk van niet.
Morgen sporten denk ik, wilde vandaag al sporten maar bowlen straks dus dan ga ik straks sowieso aan het werk.
Verder niet veel te meldenGekkigheid is voorlopig verdwenen
Wie weet keert de gekkigheid nog terug, maar tot die tijd zal ik me koest houden
Weet ook niets te vermelden behalve dat ik alles ga poetsen hier, schoonmaak houden in huis. En op de computer maar dat is al gebeurt, alleen nog de externe harde schijf goed indelen.
Computer is meteen een stuk sneller nuAlles opnieuw gedaan. Schone lei. En zo wil ik straks ook een schone lei. 7 jaar bad karma
Volgens mij heb ik vanaf 2000 te maken met een slecht karma, dat duurt toch 7 jaar voordat zoiets voorbij is, ze zeggen toch dat het 7 jaar duurt voordat alles weer opnieuw begint?. Dus mei 2007 moet het goed gaan. Nog beter gaan.
Poetsen!!! Alles poetsen!!! ( om maar even idioot te doen)
Huis gepoetst en computer gepoetst, lichaam gepoetst en geest gepoetst en ziel gepoetst. Alles gepoetst.
Wacht maar eens af hoe gepoetst ik nog ga zijn![]()
Zo, toch nog gek gedaanOm even op te fokken
173 kleinquote:
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
fotoooo'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo
ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
neuj bedanktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
hallo de zoessie!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo
ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb in een opruimbui m'n msn eraf geknikkerd
foon wil ook nog nie zoals ik het wil![]()
Verzekering?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben weer thuis, ff pizza gehaald en wat lekkere dingen voor in het weekend
Ook de schade aan mijn auto nog eens goed bekeken, baal er echt stevig van, zijn best grote deuken nog![]()
Ik ga maar vast weer sparen![]()
nope, geen allrisk en ook geen dader = pechquote:
*ZUCHT......... MUTSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb in een opruimbui m'n msn eraf geknikkerd
foon wil ook nog nie zoals ik het wil![]()
Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook even terug. Gebowled en mijn persoonlijke record verbroken. 131 is mijn nieuwe record. Ging verbazingwekkend goed in mijn ogen, ben pas begonnen ermeeOp naar de 300
Nu weer iets anders doen.
Dus ik zeg
Dag
Broer, pa en iemand van tweakersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |