abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 11:54:26 #276
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41477825
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ken je zo'n ding ook thuis gebruiken? Gewoon kopen en thuis op zolder tegen dat ding trappen. Of heb je dan een instructeur nodig?

Het liefst sport ik thuis nu, niet teveel omwegen om eerst bij het sportcentrum te komen. Direct beginnen dus.

Bij bowlen vind ik het al vaak irritant dat het eerst 30 minuten rijden is, dan zeg ik altijd dat ik het liefst een bowling-baan in huis wil hebben. Meteen vanuit de luie stoel beginnen vind ik het prettigst

Met hardlopen kan dat ook, je stapt de deur uit en begint ermee.
ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kost
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 4 september 2006 @ 11:55:59 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41477879
en het nadeel van videobanden is dat als je iets fout doet je het zelf niet doorhebt... en je niemand hebt die je erop wijst.. waardoor je vervelende blessures kan oplopen
stay frosty
pi_41478087
draakje deelt even snel wat knuffels en uit voor mir en nok!
heel veel sterkte ook beide...
  maandag 4 september 2006 @ 12:07:55 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478281
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kost
Okey Thanks for the information

350 euro kan ik niet missen nu. Dat bowlen kost ook veel geld iedere keer.

Eerst maar eens zorgen dat ik thuis op zolder naar de 80 ga. Heb dat al zo vaak gezegd maar goed, het begint met een voornemen. Water-dieet. Heb vaak gehoord dat mensen 10 kilo verliezen of zelfs meer door veel water te drinken.

Geen spiegel-eieren meer en tussendoor vaker een appel.

Vandaag nog op het nieuws ging het erover dat Nederlanders vaker gezond eten. 3 maaltijden per dag ook. En appel als tussendoortje.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 4 september 2006 @ 12:08:39 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478303
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en het nadeel van videobanden is dat als je iets fout doet je het zelf niet doorhebt... en je niemand hebt die je erop wijst.. waardoor je vervelende blessures kan oplopen
Klopt, je ziet jezelf niet in actie ook.
  maandag 4 september 2006 @ 12:11:41 #281
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41478375
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb je geen garage waarmee je de auto omhoog kunt krikken

Of een goot in de garage.
nee helaas niet. Maar ik hoorde wel dat er een doe het zelf garage in de buurt zit, dus wellicht dat ik daar volgende keer heen ga. Heb het nu gewoon even met een mooie krik en assteunen gedaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 4 september 2006 @ 12:19:10 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478545
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee helaas niet. Maar ik hoorde wel dat er een doe het zelf garage in de buurt zit, dus wellicht dat ik daar volgende keer heen ga. Heb het nu gewoon even met een mooie krik en assteunen gedaan.
Scheelt veel rugklachten zo'n garage waar je onder de auto kunt staan inplaats van liggen

Ik heb echt zin om eens goede voornemens uit te voeren Zoveel valt er nog te doen, maar ik kom er niet aan toe. Dat biertje mag dan wel lekker zijn om 1700, het zorgt ook voor een gevoel van hangen en ik kan er zelfs down van worden. Een spiraal is dat als je iedere dag denkt een biertje te verdienen

Sporten is het medicijn bij mij. Ik merk dat al bij het bowlen. Maar ik wil veel meer.

Barra is veel sportiever op dat opzicht. Was ik maar zover, was ik maar nooit gestopt met kracht-training en tennis ook.

Maar goed, een nieuwe uitdaging dan maar. Enige voordeel is dat het een uitdaging is. Dan maak ik een foto van before straks, en daarna maak ik een foto van after als ik op de 70-75 kilo zit.

Misschien wel een goed idee, nu een foto maken van de buik. En die gebruiken als begin-punt.

88,6 kilo is mijn gewicht. 15 kilo moet er minstens vanaf.

Dus kom op dromenvanger

Ik moet een trainer hebben met een zweep. Nog liever een trainster

Maar ik speel zelf voor trainer

Hoe zet jij jezelf tot sporten aan Barra als je geen zin hebt? Gewoon doorzetten? Maar dan is het bij jou makkelijker omdat je al in het ritme van sporten zit. Toen ik iedere dag ging sporten was het makkelijker om te gaan met een dag met tegenzin.
  maandag 4 september 2006 @ 12:26:20 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41478735
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hoe zet jij jezelf tot sporten aan Barra als je geen zin hebt? Gewoon doorzetten? Maar dan is het bij jou makkelijker omdat je al in het ritme van sporten zit. Toen ik iedere dag ging sporten was het makkelijker om te gaan met een dag met tegenzin.
gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainen
stay frosty
  maandag 4 september 2006 @ 12:26:45 #284
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41478743
Ik merk aan mezelf dat het jachtige leven zijn tol begint te eisen
begin ook dikker te worden nu is dat in mijn geval niet zo erg, het is juist meer dan welkom
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 4 september 2006 @ 12:34:02 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478901
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainen
Gewoon net doen alsof je niets gaat doen en dan alsnog vol aan de bak

Morgen begin ik ermee, gisteren gebowled en morgen op de home-trainer. Dan stap ik erop alsof ik ga slapen en dan ga ik fietsen alsof mijn leven ervan afhangt
  maandag 4 september 2006 @ 12:36:18 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478950
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Metro2005 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat het jachtige leven zijn tol begint te eisen
begin ook dikker te worden nu is dat in mijn geval niet zo erg, het is juist meer dan welkom
Als het welkom is dan is er niets aan de hand Maar als het niet welkom is dan moet je op een gegeven moment wel eens achter de oren krabben of dat brand biertje nog wel zo verstandig is. En niet alleen dat brand biertje, ook beweging waar het aan kan ontbreken.

Maar goed, komt allemaal nog goed

Zometeen even de mp3-speler vol zetten, de mp3 speler van 1 GB. Muziek die vanzelf aanzet tot hoge prestaties. Ben ook niet van plan om rust-dagen te houden als ik begonnen ben en als het me bevalt. Ik ga gewoon iedere dag beginnen ermee.
  maandag 4 september 2006 @ 12:37:50 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41478989
Nu even mp3-speler volzetten dus. Prodigy sowieso en meer van dat soort muziek.

Tot zo
  maandag 4 september 2006 @ 12:38:37 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41479016
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal

* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.

Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.
stay frosty
pi_41479112
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef draculettetje het volgende:
draakje deelt even snel wat knuffels en uit voor mir en nok!
heel veel sterkte ook beide...
Hee... zie net dat mn berichtje voor Mir foetsie is...Iig....dikke kus!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 4 september 2006 @ 12:43:09 #290
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41479135
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal

* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.

Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Jeej Mirage,

ik moest zondag nog aan je denken, heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap en sterkte!!! Ik hoop voor jou en OS dat er snel duidelijkheid komt en dat je er snel weer bovenop bent.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 4 september 2006 @ 12:47:22 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41479226
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Zal er niet veel zijn vandaag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.

\\Voor EW is dit... na ja.... was zijn opa. Zijn held.

he gedsie wat een rotbericht voor jullie. Gecondoleerd en veel sterkte voor EW en jou
  maandag 4 september 2006 @ 15:32:57 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41482781
ooei spierpijn begint echt erg te worden, vooral in mijn nek
  maandag 4 september 2006 @ 15:40:26 #293
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41482963
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
ooei spierpijn begint echt erg te worden, vooral in mijn nek
oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgen
dat een paar keer doen. helpt altijd!

mijn schoonopa is vanochtend overleden... ken de beste man niet maar mijn wederhelft is er aardig kapot van
stay frosty
  maandag 4 september 2006 @ 16:15:36 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41483902
Jeetje, weer een sterfgeval hallo zeg. Het is wel raak de laatste tijd
  maandag 4 september 2006 @ 16:28:54 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41484263
Kan soms snel gaan met sterfgevallen. Zeker als de leeftijd omhoog gaat in de familie of kennissen-kring.

Net schoenen gekocht en kleding via internet, hopelijk past alles een beetje. Werd ook tijd dat ik weer eens wat ging kopen. Doet ook goed om eens wat te kopen

Straks even op de home-trainer. Kleding die ik nu koop zal me straks niet meer passen als het goed is. Maar dan kan ik de kleding van vroeger weer aan. Die past me nu niet meer
  maandag 4 september 2006 @ 16:49:02 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41484777
Zo, ik ben opgepept Nog ff en dan ga ik eens 10 minuten beginnen Eerst maar eens proberen 10 minuten te zweten op de hometrainer, wie weet ga ik voor de 16 minuten. Dat ding gaat maximaal tot 16 minuten en daarna moet ie gereset worden.

Over overleden mensen, ik vraag me soms echt af waar ze heengaan. Zoals mijn oom die 6 maanden geleden is gestorven. Ik vraag me echt af waar ze heengaan dus.

Mijn tante zei ik toen met een aantal biertjes op dat we ze terug zien en dan hoor ik haar zeggen dat het onmogelijk is. Maar goed, is dood dan echt dood. Mensen geloven in God en de katholieke kerk en als je dan zegt dat overleden mensen ooit terug keren dan zeggen ze dat het niet gaat.

Als ik nu spontaan contact probeer te leggen met mijn overleden oom, dan krijg ik niets binnen. Ik kan dan verder gaan met contact leggen maar dan is de kans aanwezig dat ik zelf zaken ga invullen. Dat ik voor hem ga praten. Als ik vraag waar ben je bijvoorbeeld. " Waar ben je?". Dan hoor ik nu niets. Wil ik kostte wat het kost een antwoord dan zal ik vast en zeker een andere weg moeten zoeken, maar waar komt een eventueel antwoord dan vandaan? Kan overal vandaan komen volgens mij. Maar vraag ik nu waar ie is, dan hoor ik niets. Wie weet is ie te ver weg. In een ander universum of wie weet heet het niet eens universum waar hij is. Dat je dan niet eens kunt spreken van universum als je van deze kant naar de andere kant gaat via een tunnel of wat dan ook. Je komt dan misschien compleet ergens anders uit. En dan moet je maar net weten als levende waar dat is.

Moet je als mens zelf eerst dood gaan voordat je echt de overleden mensen weer ziet? Is er een hemel waar alle overleden mensen heengaan? En waarom is het dan onmogelijk dat je niet vanuit de hemel terug keert, of vanuit het aardse daarheen gaat?

Zulke vragen stel ik mezelf dus af. Wat gebeurt er na de dood?

Tijd geleden had ik het nog over contact met overleden mensen, hoewel ik dat nu vergeten ben. Net buiten even terug gehaald die herinnering van wat ik toen schreef. Dat ik berichten binnen kreeg. Maar vanzelf twijfel ik ook aan de betrouwbaarheid van die berichten. Daarom wil ik ook niet meer zo snel zaken roepen. Ik hou me sowieso meer in op paranormaal gebied. Zomaar zaken roepen dus, maar maakt het wat uit? Is het niet beter om gewoon te zeggen wat je denkt en meemaakt?

Waarom zou je zwijgen? Toch denk ik dat ik vaak spoken gezien heb omdat ik aan het dwalen was in een andere wereld. Maar vanzelf zeg ik ook van, in een andere wereld zie je vanzelf al snel spoken

Zo, toch maar een paranormaal bericht geschreven, lange tijd geleden. Soms is dat wel eens prettig om over na te denken ook. En dan lijkt het vanzelf weer wat lichter te worden in de ogen Alsof het daglicht beter op het netvlies valt. Helder etc etc. Zonder echt diep na te denken. Alleen door ermee bezig te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-09-2006 16:55:03 ]
pi_41485010
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wow, dat is bizar Had hij geen klachten of iets dergelijks? Weten ze waardoor hij is overleden?

Gecondoleerd in elk geval! en veel sterkte.
Bizar is het juiste woord inderdaad.

Iets dat leek op een epileptisch insult grand mal. Daarna coma, onmiddelijke reanimatie die niet mocht baten en binnen een uur weg. Vanuit een vol leven ineens weg.
Lastig voor nabestaanden maar mooi voor hem zelf.

En ja... voor EW is het moeilijk en onwerkelijk. Ik heb er gelukkig vrede mee.
Dus dan kan ik er ook voor hem zijn. En voor mijn mams.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 4 september 2006 @ 17:08:35 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41485264
Een snelle dood is inderdaad een mooie dood Nokwanda, hoe sneller hoe beter als je toch moet gaan. Sommige mensen moeten jaren lang pijn leiden en dat lijkt me pas verschrikkelijk. Dan kun je beter in no-time weg zijn van deze planeet. Bij mijn oom was het toen ook snel gegaan. Hij kreeg pijn en toen was ie 2 dagen in het ziekenhuis en toen was het over en uit.

Nabestaanden hebben het altijd zwaarder, de persoon die dood gaat die zal vaak niets merken. De pijn zit hem in de mensen die iemand moeten gaan missen altijd. De mensen rouwen ook vaak omdat ze de persoon niet meer om zich heen hebben.

Net even kreeg ik weer wat binnen, dan hou ik me even bezig met contact en kreeg ik wederom " X-tron" binnen. Heb dat toen ook gehad, tron komt vaker naar voren als ik eenmaal mezelf open stel voor contact. Tron en einde universum. Einde universum in de zin van afstand. Niet van kapot gaan of verdwijnen dus.

Wie weet moet ik vaker bezig zijn ermee, maar vaak laat ik het gebeuren als het gebeurt. Voelt toch op de een of andere manier prettig aan als zoiets spontaan gebeurt zo'n boodschap, alsof het bestaan iets meer zin heeft.

Ik vergeet dus ook vaak wat ik geschreven heb op fok!. Ik vergeet 90 procent van al mijn teksten en nu kwam naar voren dat ik een hele tijd geleden ook al bezig was met tron. En ook met X-tron volgens mij.

Dan komt X-Tron gewoon spontaan naar binnen, en dan echt niet omdat ik eraan denk, het komt gewoon naar voren alsof het een verzonden bericht is als via msn, ik weet dan goed hoe dat gebeurt, alsof er communicatie aan de gang is maar het kan aan meer liggen, hoeft geen bericht te zijn, maar het kan dus wel een bericht zijn van hogere of lagere hand ergens daarboven. Tron betekend volgens mij robot, maar dat weet ik niet zeker.

http://www.imdb.com/title/tt0084827/

Ik vraag me dan steeds af, waarom krijg ik dat binnen. Heb me nooit in mijn leven bezig gehouden met tron. En toch komt het mijn hoofd binnen alsof het gegrift staat ergens.

Deze post is dan ook een soort deja vus, omdat ik dit al eens geschreven heb maar dan een andere deja vus omdat ik het echt 2 keer schrijf nu.

Heb nu meteen weer zin om contact open te gooien. Alle kleppen en deuren open, en dan wel 100 procent in de realiteit blijven zodat ik niet ontspoor of wazig wordt.

Over bizar, 4 jaar geleden is hier een kennis overleden aan leukemie, heb dat ook al meerdere malen verteld. Die man rookte niet, sportte iedere dag veel, liep iedere dag vaak met zijn husky's en opeens werd hij ziek. 2-3 dagen duurde het en toen was het einde oefening.

Alsof iemand echt uit je leven gerukt wordt.
pi_41485351
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgen
dat een paar keer doen. helpt altijd!

mijn schoonopa is vanochtend overleden... ken de beste man niet maar mijn wederhelft is er aardig kapot van
Jij ook sterkte met het opvangen van je meissie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 4 september 2006 @ 17:45:08 #300
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41486379
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij ook sterkte met het opvangen van je meissie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')