ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kostquote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ken je zo'n ding ook thuis gebruiken? Gewoon kopen en thuis op zolder tegen dat ding trappen. Of heb je dan een instructeur nodig?
Het liefst sport ik thuis nu, niet teveel omwegen om eerst bij het sportcentrum te komen. Direct beginnen dus.
Bij bowlen vind ik het al vaak irritant dat het eerst 30 minuten rijden is, dan zeg ik altijd dat ik het liefst een bowling-baan in huis wil hebben. Meteen vanuit de luie stoel beginnen vind ik het prettigst
Met hardlopen kan dat ook, je stapt de deur uit en begint ermee.

Okeyquote:Op maandag 4 september 2006 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kost

Klopt, je ziet jezelf niet in actie ook.quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en het nadeel van videobanden is dat als je iets fout doet je het zelf niet doorhebt... en je niemand hebt die je erop wijst.. waardoor je vervelende blessures kan oplopen

quote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je geen garage waarmee je de auto omhoog kunt krikken
Of een goot in de garage.

Scheelt veel rugklachten zo'n garage waar je onder de auto kunt staan inplaats van liggenquote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee helaas niet. Maar ik hoorde wel dat er een doe het zelf garage in de buurt zit, dus wellicht dat ik daar volgende keer heen ga. Heb het nu gewoon even met een mooie krik en assteunen gedaan.

gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainenquote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe zet jij jezelf tot sporten aan Barra als je geen zin hebt? Gewoon doorzetten? Maar dan is het bij jou makkelijker omdat je al in het ritme van sporten zit. Toen ik iedere dag ging sporten was het makkelijker om te gaan met een dag met tegenzin.

Gewoon net doen alsof je niets gaat doen en dan alsnog vol aan de bakquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainen

Als het welkom is dan is er niets aan de handquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Metro2005 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat het jachtige leven zijn tol begint te eisen![]()
begin ook dikker te wordennu is dat in mijn geval niet zo erg, het is juist meer dan welkom

quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal
* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Hee... zie net dat mn berichtje voor Mir foetsie is...Iig....dikke kus!quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef draculettetje het volgende:
draakje deelt even snel wat knuffels enuit voor mir en nok!
heel veel sterkte ook beide...

Jeej Mirage,quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal
* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.

quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Zal er niet veel zijn vandaag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.
\\Voor EW is dit... na ja.... was zijn opa. Zijn held.

oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
ooei spierpijn begint echt erg te worden, vooral in mijn nek![]()
![]()

Bizar is het juiste woord inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wow, dat is bizarHad hij geen klachten of iets dergelijks? Weten ze waardoor hij is overleden?
Gecondoleerd in elk geval! en veel sterkte.

Jij ook sterkte met het opvangen van je meissiequote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgen
dat een paar keer doen. helpt altijd!
mijn schoonopa is vanochtend overleden... ken de beste man niet maar mijn wederhelft is er aardig kapot van

quote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook sterkte met het opvangen van je meissie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |