Was nog een verjaardagscadeautje. Ik neem iedere avond een heeeel klein borreltjequote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte Mirage![]()
Hopelijk komt alles goed.
Net terug van bowlen en weer persoonlijk record verbroken, 144 staat het nu op. Ging niet eens lekker vandaag.
Tijd voor bakkie leut dan maar.
En Nokwanda, wees blij dat ze de whiskey heel gelaten hebbenKun jij die vanavond soldaat maken

Een gematigd verstandig drinkerquote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was nog een verjaardagscadeautje. Ik neem iedere avond een heeeel klein borreltje![]()
Dus dat soldaat maken gebeurt ook wel. maar dan in fases.

quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal
* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Obanquote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een gematigd verstandig drinker![]()
Bij mij smaakt 1 al snel naar 2 en 2 naar 3
Welk merk whiskey is ut?
Ik heb me een brandje gepakt, en heb me net lekker gedouched. Heerlijk zo'n doucheDoet echt goed en dan voel ik me herboren fris
Elvis Presley - Hound dog
![]()

Wow, dat is bizarquote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Zal er niet veel zijn vandaag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.
\\Voor EW is dit... na ja.... was zijn opa. Zijn held.

Tjemig.....quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.

Damn, dat kan hard aankomenquote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.

Actief bezig zijn inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben van het weekend nog naar een indoor snowboard baan geweest.... ff wat sprongentjes oefenen voor de winterdaar word ik altijd vrolijk van

Heb je geen garage waarmee je de auto omhoog kunt krikkenquote:Op maandag 4 september 2006 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
heb spierpijn![]()
4 uur onder de auto liggen in vochtig weer is niet goed voor je

jubs in febquote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Actief bezig zijn inderdaadHet middel om vrolijk te worden
Ga je op wintersport komende winter?

Goed bezig ben jequote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs in febff me nieuwe gear testen
ga dan vooral off piste powder doen denk ik
heb van het weekend tijdens het pokeren nog een fles jan de wandelaar zwart label leeg gemaakt... lekker maar duur

weet je wat je moet gaan doen... kickfun... heb ook 2 lesjes gedaan....... dat is kickboxen voor mensen die niet terug geslagen/geschopt willen worden... gewoon kickboxen op zon ding:quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weer voornemens om het bier achterwege te latenIk ben al 7 kilo lichter maar ik wil nu richting de 80. Dus ik ga eens proberen om water te drinken de komende tijd. 3 keer per week bowlen is ook sporten. En daarnaast meer sport doen.

Ken je zo'n ding ook thuis gebruiken? Gewoon kopen en thuis op zolder tegen dat ding trappen. Of heb je dan een instructeur nodig?quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je moet gaan doen... kickfun... heb ook 2 lesjes gedaan....... dat is kickboxen voor mensen die niet terug geslagen/geschopt willen worden... gewoon kickboxen op zon ding:
[afbeelding]
is erg tof en ook erg zwaaren super goed voor je conditie!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |