Goed wel, druk ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej Marietjemet mij is het goed, en weet nog niet wat ik ga eten. Heb vrij laat nog middag eten op dus denk dat het sowieso wat makkelijks wordt. Misschien broodje ei ofzo iets in die richting.
Hoe is het met jou?

Een broodje hamburger, met gesmolten kaas en augurken en een plak ananas en dan tomaten-ketchup en mayonaise erop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mij hetzelfde een beetje, qua klagen en juichen![]()
Ik zat me net af te vragen wat ik weer moet eten straks, heb je nog tips?
*denkt terug aan de keer dat DV spaghetti ging eten![]()

0 euroquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef Metro2005 het volgende:
zo, weer ff aan de auto bezig geweesteven een paar huiskamer speakers in de kofferbak gegooid, die had ik nog liggen. Klinkt alweer een stuk beter en harder dan de kleine hoedenplankspeakertjes die erin zaten
en dan voor 0 euro![]()

DVquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een broodje hamburger, met gesmolten kaas en augurken en een plak ananas en dan tomaten-ketchup en mayonaise erop.
Of je gaat kippe-boutjes eten
Anders kaas-fondue
Heb je wel gemist hier trouwens, je bent lang niet meer hier geweest volgens mij. Ik bedoel ook actief meegepost ook.
Of je maakt lasagna klaar. Of je bestelt lasagna bij de pizza-tent.
Anders een lekkere pizza. Of je bakt tosti's. Of je maakt broodje gezond klaar of wat anders. Een stok-broodje gezond en dan van alles erop gooien.
Bob Sinclair - World hold on.
Staat weer op![]()

Laat het smakenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Altijd als jij het over eten hebt kriig ik acuut trekIk ga voor de hamburger, ik heb alles in huis op de augurken na. Weinig werk en toch iets warms
![]()
En ik heb nog lasagna ook in de vriezer liggen volgens mij. Maar hamburger hawai klinkt goed![]()
Ja, ik was even een beetje Fok!moe, heb ik soms![]()
Bij mij staat Justin Timberlake op met Signorita![]()

Mooi toch, als je op je weblog ook je gedachten kwijt kuntquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat het smaken
Ik ben ook soms moe van fok!, maar goed, ik blijf aanwezig meestal.
De muziek zweept weer eens op. Heb me ondertussen mijn eerste brand biertje gepakt
Af en toe schrijf ik op de weblog tussendoor. Ben daar ook bezig als ik gewoon gek ben in de kop. Af en toe gek in de kop nog, als ik een energie-uitbarsting heb. Het barst soms nog wel eens uit de vlammen-pan
Broodje hamburger is lekker trouwensThe big Kahuna burger zoals in Pulp Fiction
Vooral de plak ananas maakt het compleet
Zelf gemaakte hamburgers kan Mac Donalds echt niet aan tippen.
Gisteren had ik trouwens als ontbijt iets gemaakt wat ze bij mac donalds ook bij het ontbijt geven.
Een broodje magnetron-ei met gebakken ham en smelt-kaas op een hamburger-broodje dusWederom lekker
Ik heb van die dingen waarmee je eieren kunt bakken in de magnetron, je krijgt dan een luchtig ei net zoals bij mac donalds. Een eier-koker voor de magnetron dus.

Tot laterquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mooi toch, als je op je weblog ook je gedachten kwijt kunt
Ken ik niet, dat eierding voor de magnetron, maar klinkt goed. Ik mag ook graag een gebakken eitje eten, met knapperig spek erbij en kaas eroverheen gesmolten(veel calorieen maar goed
)
Ik ben ook heel erg van de gesmolten kaas, ik heb het dan ook altijd een ruime voorraad in de koelkast liggen![]()
Laat je biertje smaken, ik ga de hamburgers uit de vriezer opgraven en de koekepan op het vuur zetten![]()
Misschien tot later en anders tot morgen![]()

Zelfde hier. Behalve dat hyper dan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goed wel, druk ookIk ben er zowaar een beetje hyper van
![]()
Morgen lekker niks doen, op een beetje huishoudelijk gedoe zoals wasjes draaien na dan. Maar zelfs huisje is keurig opgeruimd nu, heerlijkMet kaarsjes aan en buiten is het al hartstikke herfstig
![]()

Jij wel ja. Ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Nog even aan de tuin gewerktwas eigenlijk van plan alleen even onkruid tussen de tegels vandaan te halen maarja, uiteindelijk doe je toch direct de hele tuin

Als ik ergens aan begin dan heb ik altijd de neiging het direct af te maken.quote:

quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal
* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |