We wachten dus op de Scrutonizer. Roger.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het wachten is op Scrutinizer. En gezien zijn postgedrag de laatste tijd, kan dat nog weleens lang duren.
Borreltjegraag malibu met spa citron.
Korenwijntje voor de krullenteller, mierzoetje voor de Muzeliza, wat kan ik de archiveerdr inschenken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:09 schreef Z het volgende:
Ieuuuw, malibu! Doe mij maar een korenwijntje.
Ik doe mee met Z.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Korenwijntje voor de krullenteller, mierzoetje voor de Muzeliza, wat kan ik de archiveerdr inschenken?
Ha! Brainwave?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef pyl het volgende:
Is het Roger Scruton, wellicht?
Aha!quote:
Zoiets.quote:
wyccie vindt van wel, dus wie ben ik dan om ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef Gellius het volgende:
Isj het wel een njeuroljoog?
Een ijskoud biertje voor mij graagquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het wachten is op Scrutinizer. En gezien zijn postgedrag de laatste tijd, kan dat nog weleens lang duren.
Borreltjegraag malibu met spa citron.
Precies die!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha!
[afbeelding]
En dan moet daar ook nog Spa citron bij, Diaan?
Let's hope so...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef Gellius het volgende:
Rum, mèt klappermelk mèt Spa. Wor'je op die manier niet vréselijk dronken, Diaan73?
Nope.... no worries. Ik word alleen vréselijk dronken van al één of twee biertjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef Gellius het volgende:
Rum, mèt klappermelk mèt Spa. Wor'je op die manier niet vréselijk dronken, Diaan73?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, we hebben nog een fles Malibu thuis staan. Vanavond maar eens echt gaan drinken om te vieren dat het weekend is.
Zo'n mooi bevallig halsje heb ik ook in real life.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef pyl het volgende:
Bevallig halsje heeft ze, hè? Die avatar van Diaan. * Hips *
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo'n mooi bevallig halsje heb ik ook in real life.![]()
Dat doe ik altijd wanneer het topic in een impasse verkeert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Gellius het volgende:
Pyl! Je zit te staren!
We hebben nu een impasse in de impasse. Dat is dubbelop dus eigenlijk geen impasse meer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef Gellius het volgende:
Is dit nu een nieuwe impasse of zitten we nog in een uitloper van het Scruton-interval?
Nee hoor gewoon moeilijk gevalletje op mn werk waar ik eventjes niet uitkom en waardoor ik een beetje de weg kwijt ben. Komt goed. Ow ja ook omdat het vrijdagmiddag is en ik het wel heb gehad voor deze week.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef pyl het volgende:
Je hebt duidelijk een malibu'tje teveel gehad, Diaan!
Wat een wartaal!![]()
Moet wel zeggen, dat als we in de protoperiode zitten, dit voor herhaling vatbaar is wat mij betreft..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van mening dat de aanvankelijke impasse met het juist benoemen van mijnheer Scruton beëindigd is en we dus nu in een nieuwe impasse verzeild geraakt zijn. Maar je zou ook kunnen stellen dat we ons thans in de aanloopfase van een nieuw plaatje bevinden - een soort protoperiode, dus. Ik ben er nog niet helemaal uit welk begrippenapparaat hier het beste te hanteren valt.
Ik zou zeggen dat we ons in de aanloopfase van een tussendoor plaatje bevinden, zolang Wyccie er niet is om evt. hints te geven of om de naam van de heer in kwestie te bevestigen. Maar ja wie ben ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van mening dat de aanvankelijke impasse met het juist benoemen van mijnheer Scruton beëindigd is en we dus nu in een nieuwe impasse verzeild geraakt zijn. Maar je zou ook kunnen stellen dat we ons thans in de aanloopfase van een nieuw plaatje bevinden - een soort protoperiode, dus. Ik ben er nog niet helemaal uit welk begrippenapparaat hier het beste te hanteren valt.
Wel bijblijven hè? Niet in slaap vallen!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef Gellius het volgende:
Verhips, we zitten inderdaad nog middenin een plaatje, en niet in een interbellum, interregnum, interfigurum.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef pyl het volgende:
Even tussendoor: is iemand hier bekend met het werk van Antonio Damasio?
Wordt het dan niet te modern?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef pyl het volgende:
Desnoods met kleuren.
Pardon, maar aangezien we nu tussen twee plaatjes inzitten, is dit juist het begin van het interfigurum: de periode tussen twee plaatjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:11 schreef Z het volgende:
Nee, maar het is wel het goede antwoord. En dus het einde van het interfigurum. Dus nu zijn we officieel in afwachting van een nieuw plaatje (inter...), of in afwachting op bevestiging van het antwoord waarna een nieuw plaatje geplaats zal worden (interrepliekum).
Hmjuist, zaten we dan daarnet dan wel in een interfigrum?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pardon, maar aangezien we nu tussen twee plaatjes inzitten, is dit juist het begin van het interfigurum: de periode tussen twee plaatjes.
Naar mijn mening niet:quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Z het volgende:
[..]
Hmjuist, zaten we dan daarnet dan wel in een interfigrum?
quote:Verhips, we zitten inderdaad nog middenin een plaatje, en niet in een interbellum, interregnum, interfigurum.
Waarom voor mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef Z het volgende:
Deze klassieker lijkt me wel wat voor Diaan:
[afbeelding]
Is het geen (vergeeld) Plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |