Nein. Dan toch maar zijn voornaam: Erich.quote:
"Von" is goed, maar "Ribeck" niet......quote:
Erich von Stroheim, inderdaad. The man you love to hate.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:42 schreef Gellius het volgende:
Stroheim, zal het zijn.
En plaatjes, doe je daar aan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry maar ik doe ook niet aan bedreigen!
Ik bloei helemaal op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Gellius het volgende:
Op een dag, in een onvermoedde krul, Z... - hm nee. Ik ben er niet zo goed in geloof ik.
Tja, wat wil je? De linkse pers hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef Gellius het volgende:
Ik zie een klein stukje demonisering op dat prentje.
Vast en zeker. Maar er ging ook heel wat dreiging van hem uit, hoor. Wie kaatst, enzo ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef Z het volgende:
Wordt\werd meneer bedreigd?
Dat niet iedereen hier op Fok! dat met je eens is, toont wel weer aan hoever de indoctrinatie van de staatstelevisie (het Wouter Nosjournaal!!!) inmiddels is doorgedrongen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ook zijn kuif is heel gluiperig in twee subtiele duivelshoorntjes getekend! Dat is nu precies die misselijkmakende, laffe en achterbakse demonisering van de linkse perswaar dit land zo effectief mee naar de verdoemenis is geholpen. Dat, en het grenzeloze sinterklazen dat onder het kabinet Den Uyl begonnen is. Gelukkig dat de navolgende kabinetten zo'n ernorm verantwoord bezuiningsbeleid gevoerd hebben. Voor Van Agt kon er wat van. Affijn. Breek me de bek niet open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |