Trusten dan maarquote:
Ik geloof je meteenquote:
Oe, spannend... succes iig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:11 schreef Tiemie het volgende:
Ik ga trouwens wel zo slapen. Morgen 2e gesprek bij een bedrijf..
2de gesprek is iig erg positiefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ty! Ja wel spannend idd.Ben benieuwd
![]()
Positief erop afgaan... en ik duim voor je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:14 schreef Tiemie het volgende:
Ik hoop 't...tis namelijk wel voor een functie wat ik echt wil.
Oh dan moet 't wel goedkomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Positief erop afgaan... en ik duim voor je.
Heej... een 2de gesprek krijgt niet iedereen.... je kansen zijn dus best goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Oh dan moet 't wel goedkomen.haha
.
Ik zie 't morgen wel en als 't niet doorgaat, dan zoek ik wel weer verder.
Iets nerderigs met computers enzo. Serverbeheer e.d.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... een 2de gesprek krijgt niet iedereen.... je kansen zijn dus best goed
Waar heb je eigenlijk op gesolliciteerd?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Iets nerderigs met computers enzo. Serverbeheer e.d..
Niets mis met nederig zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Iets nerderigs met computers enzo. Serverbeheer e.d..
Hopen dat het allemaal goed uitpaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:28 schreef Tiemie het volgende:
Maar als ik specifiek moet uitleggen wat ik allemaal moet gaan doen, dan ben ik een uur bezig. En dat terwijl het terwijl 't nog niet eens zeker is.
We hoeven geen uitlegquote:
Vrijdag een dagje Dolfinariumquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Tiemie het volgende:
Heb jij nog wilde plannen, PS?
Het lijkt mij ook best leuk... ik laat het gewoon over me heen komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:46 schreef Tiemie het volgende:
Nooit geweest hoor, maar lijkt me best leuk.
Dank jequote:
Jij was toch dood?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:40 schreef ThinkTank het volgende:
Ik zie het al, kinderen aan het lokken in Maastricht!![]()
Nee, dat was doddelokquote:
doderokquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:43 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Nee, dat was doddelok
Oeps, kinderen lokken was in Maassluis![]()
Ja toch?quote:
I am not, nor will I ever be a klojo!quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:59 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
I am not, nor will I ever be a klojo!![]()
Alhoewel, nu pas dat nws topic gelezen. foot in mouth ...![]()
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |