dat vond ik zo'n akelig geluid als die deuren op slot gingenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik deed altijd met veel plezier de cel deuren op slot![]()
Tegenwoordig zitten er elektronische sloten op de deuren dus dan hoor je die klik niet meer zo goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat vond ik zo'n akelig geluid als die deuren op slot gingen
nou in assen blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er elektronische sloten op de deuren dus dan hoor je die klik niet meer zo goed![]()
Emmen welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou in assen blijkbaar niet
ook tv's in de celquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Emmen welAssen is nog een oude troep
![]()
Emmen is echt mooiquote:
echt waar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Emmen is echt mooivet grote tv schermen in de cellen
![]()
Ja echtquote:
waar ik zat was het echt gewoon een matraf en een pleequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echtIk zou er wel willen zitten voor een nachtje
![]()
Waar zat jij dan ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar ik zat was het echt gewoon een matraf en een plee
assen dat buro vlakbij de javastraat geloof ik en vlakbij een brandweer kazernequote:
Dat moet het bureau aan de weierstraat geweest zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
assen dat buro vlakbij de javastraat geloof ik en vlakbij een brandweer kazerne
ik heb de buitenkant niet goed gezien
ze hadden daar wel lekkere koffiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat moet het bureau aan de weierstraat geweest zijnEcht oude troep daar inderdaad
![]()
Ja catering is altijd goed geregeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze hadden daar wel lekkere koffie
hehe de bewakers/cipiers hadden ook wel een heeeeeeeel klein beetje humorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja catering is altijd goed geregeld![]()
Het zou wel eens kunnen zijn dat een ex collega van me jou in de cel gestopt heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hehe de bewakers/cipiers hadden ook wel een heeeeeeeel klein beetje humor
Jah pfff had 10 collega's die arrestantenverzorging dedenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:57 schreef welkominspace het volgende:
beschijf hem/haar eens
nu beginnen er mensen wakker te worden
ik kwam er tegen:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah pfff had 10 collega's die arrestantenverzorging dedenZe waren te herkennen aan een afwijkend politie uniform
![]()
Daar zou best een ex collega tussen kunnen zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kwam er tegen:
1 dik klein halfkaal mannetje ongeveer 30 a 40 jaar
1kale vent van tegen de 170 cm lang en rond de 40 45 jaar
2 vrouwen waarvan 1tje blond en tegen de 185 cm lang van ongeveer 30 jaar en eentje tegeen de 165 cm van ook een jaar of 40 45
Zoo jij bent ruig met dje tvp's vandaagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:03 schreef Sebasser het volgende:
Tvp!
toen hadden ze nog haar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zou best een ex collega tussen kunnen zitten![]()
Ja weet nietquote:
ik weet wel dat ik zometeen zo'n 27 minuten bezig ben om goed voor de dag te kunnen komen in de badkamerquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik zometeen zo'n 27 minuten bezig ben om goed voor de dag te kunnen komen in de badkamer
normaal is dat maar 5 minuutjes hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
normaal is dat maar 5 minuutjes hoormaar nu moet ik nog die wallen wegwerken en dat duurt ongeveer 10 minuten per oog
tis ook geen probleem ofzo om 20 minuten lang met een koud iets op je smoel te zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier geen problemen ... ben het wel gewend
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis ook geen probleem ofzo om 20 minuten lang met een koud iets op je smoel te zitten
Ghehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
over een kwatiertje/halfuurtje maar eens "opstaan"
nee alle modjes slapen nogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GheheheMisschien zit er hier dan wel een slotje op
![]()
![]()
Niet allequote:
o je gaat nog slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heren een prettige dag toegewenst, ik gaat ook mijn kribbe maar eens opzoeken.![]()
Het was gezelligquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heren een prettige dag toegewenst, ik gaat ook mijn kribbe maar eens opzoeken.![]()
Tot zo ik kijk prisonbrak nog evenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:18 schreef welkominspace het volgende:
ik ga ook ff ontbijten enzo
Niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:20 schreef welkominspace het volgende:
toch maar niet
je bent nog aardig wakker voor iemand die slaaptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Snakey gesignaleerd.
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja klopt, ik ging eigenlijk al om 1 uur slapen.
Wanneer je goed oplet, zie je dat Snakey eerst een post plaats en dan pas locked. Is grappig om snel een post te plaatsen na zijn sluitpost maar voordat het slotje er op zit.
Kan die niet tegen, en dan gaat hij nog een post plaatsen, nadat hij hem heeft gelocked.
haha dan moet je wel heel snel zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja klopt, ik ging eigenlijk al om 1 uur slapen.
Wanneer je goed oplet, zie je dat Snakey eerst een post plaats en dan pas locked. Is grappig om snel een post te plaatsen na zijn sluitpost maar voordat het slotje er op zit.
Kan die niet tegen, en dan gaat hij nog een post plaatsen, nadat hij hem heeft gelocked.
Je weet hoe snel ik ben nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
haha dan moet je wel heel snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |