Big brother en mijn kleine google toch naar die etiennequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe was de film?
Dat had je dan een boel centen kunnen kostenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:58 schreef Sebasser het volgende:
Gelukkig kwam er geen politie of brandweer
Big brother en mijn kleine google zoektocht naar die etiennequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe was de film?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik weet er flink wat vanaf![]()
in de loop der jaren heb ik flink wat van/over het nederlandse rechtsysteem geleerd
Is een raar ventje die E10quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Big brother en mijn kleine google zoektocht naar die etienne?
Klopt, en ik denk dat ik ook wel wat kan vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is een raar ventje die E10![]()
Genoegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Heb jij niet een vriendje bij de politie S-F
ik had laatst ook wat mooit met was benzine.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehehe
Ik heb eens een soort van brandbom met tijdvertraging gemaakt![]()
Oh men, wat is wasbenzine leuk spul
Wij hebben hier vlakbij ook een soort van vijver, maar daar leeft niks of wat dan ook
Daar hebben we een soort van bootje gemaakt, aan twee touwen zodat ie in het midden van de vijver kwam.
We hebben op dat bootje twee flessen met wasbenzine gezet, eentje die speciaal gemaakt was om te lekken.
Awel, toen hebben we op dat bootje een sigaret gelegd.
En toen snel naar het midden gedaan, daar was ondertussen al veel wasbenzine uit die ene fles gelekt in het water enzo.
En wat je uit eindelijk kreeg was een grote plas brandend water![]()
Mooi was dat wel om te zien
En dat was snachts
Gelukkig kwam er geen politie of brandweer
Slimquote:
Jahwelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:10 schreef welkominspace het volgende:
zouden we het topic nog vol krijgen?
Mwah ik denk het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik gok dat we nog een dee 121 krijgen en dan tot pagina 2 ofzo
hoezo we doen toch niks verkeerd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mwah ik denk het nietAls er een modje wakker is om 7 uur dan kunnen we het vergeten
![]()
Dit is NACHTbaggerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoezo we doen toch niks verkeerd?
ik het vanaf 6 uur geen nacht meer dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus technisch gezien hebben we nog 45 minuten![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik het vanaf 6 uur geen nacht meer dan?
Ochtendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik het vanaf 6 uur geen nacht meer dan?
Tijd voor droge moppen dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus technisch gezien hebben we nog 45 minuten![]()
Werd ook wel tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijd voor droge moppen dus.![]()
hahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoe herken je een belgische bolletjesslikker?
Aan de tulpen die uit zijn reet groeien.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lopen een konijn en een Nijlpaard door de kalverstraat.
Zegt het konijn: Weet jij eigenlijk waarom we hier zijn?
Zegt het Nijlpaard: Bek houden, konijnen kunnen helemaal niet praten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom heeft een dom blondje altijd een doorzichtig broodblikje bij zich ??
Dan kan ze zien of ze van of naar der werk toegaat
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het staat in de wei en het morst....
een knoei
te lam gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom hebben vrouwen geen kut op hun voorhoofd??
Anders hebben ze iedere maand een hersenbloeding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:23 schreef welkominspace het volgende:
een brunette en een blondje springen van een flat af.
wie is er het eerst beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt een skelet bij de hoeren ,vraagt hij
kan je ook merg pijpen
12 uur nog maar? ik zo'n 18 geloof ik en aan slapen kom ik vannacht niet toe ben ik bang dus dat word koffie zuipen morgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jah hoor ik heb er 12 uur op zitten vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |