Lay-out verneuken is niet coolquote:
3quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:06 schreef welkominspace het volgende:
pagina 2
iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lay-out verneuken is niet cool![]()
Nietquote:
'quote:
waar zie je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet![]()
Bam weer 130 posts in 3 NB's![]()
niet doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nou, ik ga weg en ik kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
'
ik had de edit steeds al doorgegeven alleen jij had weer kankersnel gequoted(ofzo)
Morgen ben jij er gewoon weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nou, ik ga weg en ik kom nooit meer terug.
wat jij wil johquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste Chuck Norris eat your harth out
quote:
eigenlijk ben ik best wel lievvquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toe nou niet zo gemeen
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik best wel lievv
Maar dat is dan ook alles hoor! het is niet zo dat ik tubgirl voor je postquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie je ik kan je zelfs laten blozen
krijg nou wat... jij bent een newbiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik post teveel nog even en ik zit op de 3300![]()
2 x klopt, + Ex-stadswacht en ik heb een sollicitatie bij de politie lopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
krijg nou wat... jij bent een newbie
en een toekomstig beveiliger
moet ook niet want dan krijg je een ban en dan zou ik je missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook alles hoor! het is niet zo dat ik tubgirl voor je post![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moet ook niet want dan krijg je een ban en dan zou ik je missenIk heb wel eens een keer indirect tubgirl gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zown hotlinking plaatje dus geen gele kikker maar tubgirl
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
zeg wat mag je als stadswacht eigenlijk allemaal flikken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 x klopt, + Ex-stadswacht en ik heb een sollicitatie bij de politie lopen![]()
ik ga d'r ook nog wel een keer een postenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een keer indirect tubgirl gepostZown hotlinking plaatje dus geen gele kikker maar tubgirl
![]()
De gewone stadswacht niet neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zeg wat mag je als stadswacht eigenlijk allemaal flikken?
een stadswacht kan je toch niks maken?
bedankt voor de tip maar ik stamp liever hulpofficieren van justitie of 3 streeps agenten in elkaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De gewone stadswacht niet neeMaar er lopen ook wel eens BOA's tussen en heel uitzonderlijk soms wel eens een heuse agent ( 1 x mee gemaakt ) ze hebben geen extra bevoegdheden maar ze weten wel wat wel en wat niet mag ( de goeie dan ) en ze staan in direct contact met de meldkamer dus als je besluit er 1 in elkaar te stampen ren dan wel op tijd weg
![]()
Tis best leuk werk en je word inderdaad door iedereen uitgescholden maar dat is alleen maar leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bedankt voor de tip maar ik stamp liever hulpofficieren van justitie of 3 streeps agenten in elkaar
maar wat jij allemaal doet(stadswacht enzo) lijkt me ook wel vet
stadswachten die scheld ik nooit uit want daar kun je meestal gewoon mee lachen met gewone juten nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis best leuk werk en je word inderdaad door iedereen uitgescholden maar dat is alleen maar leuk![]()
Klopt agenten hebben meestal geen tijd om met iedereen te praten, stadswachten hebben genoeg tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stadswachten die scheld ik nooit uit want daar kun je meestal gewoon mee lachen met gewone juten niet
hehe klopt en juten zijn binnen hun werktijden altijd heel eikeligquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt agenten hebben meestal geen tijd om met iedereen te praten, stadswachten hebben genoeg tijd![]()
Tegen gewone "burgers" wel ja maar als stadswacht heb je net weer een beetje meer ruimtequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hehe klopt en juten zijn binnen hun werktijden altijd heel eikelig
bij een echte juut durfen ze dat nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
Omg hier in de stad worden die stadwachten ALTIJD gepwndeerst mochten ze niks doen en nu mogen ze boete geven als je in de stad fiets, maar dan moeten ze je wel eerst pakken en ze zijn altijd lopend. en er zit altijd een hele dikke bij
en altijd via achter aan komen fietsen enzo en op ze tuffen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
Omg hier in de stad worden die stadwachten ALTIJD gepwndeerst mochten ze niks doen en nu mogen ze boete geven als je in de stad fiets, maar dan moeten ze je wel eerst pakken en ze zijn altijd lopend. en er zit altijd een hele dikke bij
en altijd via achter aan komen fietsen enzo en op ze tuffen
Nee maar echte jutten zijn ook verdomde snel, die krijgen dikke training enzo. en die kunnen ook nog écht iets doen. maar die stadswachten hier zijn gewoon paar afgekeurde lui die er rondlopen ze hebben gene conditie of training gehad ofwatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:26 schreef welkominspace het volgende:
bij een echte juut durfen ze dat niet
Ik zit between jobsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:25 schreef welkominspace het volgende:
zeg hoelaat moet jij eigenlijk op?
Niet want als er een groepje staat van 3+ mensen lopen ze er met een boog omheenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Achter fietsers aanrennen
hoe dom kan je zijn
, is niet lief ze doen ook alleen maar hun werk
![]()
iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Achter fietsers aanrennen
hoe dom kan je zijn
, is niet lief ze doen ook alleen maar hun werk
![]()
Vroeger had je de curcus "toezichthouder" maar dat bestaat niet meer tegenwoordig worden het allemaal particuliere beveiligers, maar dat klopt je krijgt geen sport troep ofzo. Stadswachten zijn vaak ook langdurig werklozenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee maar echte jutten zijn ook verdomde snel, die krijgen dikke training enzo. en die kunnen ook nog écht iets doen. maar die stadswachten hier zijn gewoon paar afgekeurde lui die er rondlopen ze hebben gene conditie of training gehad ofwat
dat denk jijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee maar echte jutten zijn ook verdomde snel, die krijgen dikke training enzo. en die kunnen ook nog écht iets doen. maar die stadswachten hier zijn gewoon paar afgekeurde lui die er rondlopen ze hebben gene conditie of training gehad ofwat
Tjah er zijn goede stadswachten en er zijn lui die hun taak niet serieus nemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet want als er een groepje staat van 3+ mensen lopen ze er met een boog omheen
Doen ze dan uit veiligheids overwegingen als het moet dan slaan ze je zo naar de grondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat denk jij
hier bij ons moeten ze met 5 man 2 jongeren oppakkken
mijn dag begint over een halfuurtje eigenlijk alquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mijn dag begint over een halfuurtje eigenlijk almaar ik zeg wel ff tegen me pa dat ik hem nu ff niet methelp met kranten lopen.
maar dan moet ik alsnog om 7 a 8 uur weer op![]()
ik had toevallig wel een fietsketting in me hand en zat er mee te zwaaienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen ze dan uit veiligheids overwegingen als het moet dan slaan ze je zo naar de grond![]()
lolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had toevallig wel een fietsketting in me hand en zat er mee te zwaaienen toen ze dat zagen belden ze snel 3 man versterking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |