Nee, een ovenwant of een pannenlap en brak daarme 2 glazen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Wat doet E-10 noudie mafkees gooit zo een bord naar haar kop
nee hij gooide een ''waterhandje'' naar haar terugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Dat was dat bord wat hij voor zijn kop hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
in het kort: hij had een meisje (geloof een one nightstand) zwanger gemaakt en rond de 3 maanden belde ze hem op dat ze het allemal niet zag zitten en dat ze abortus had laten doenquote:
Welkom op Internet, 99% gebruikt een nick, het gebruik van een nickname vind ik grappiger, een enkeling met zijn eigen naam ertussen is leuk, maar niet wanneer iedereen het zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had geen zin meer in die nick![]()
Wees een vent en pak je eigen naam, doe ik ook![]()
Ik werk bij de RET in R'dam en ben dagelijks te vinden in 1 van de metrostations, behalve als ik vrij ben.
Doe eens wat onder je eigen naam, dan ben je een vent.
Dit is voor alle nicknames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze wachten nog steeds op de live, ze zijn zelfs gestopt met fietsen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef Bubbz het volgende:
Wachten ze nog steeds op de live uitzending??
nee, ze weten dat het middernacht geweest is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef Bubbz het volgende:
Wachten ze nog steeds op de live uitzending??
me nick kon niet dus dan maar me eigen naamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Welkom op Internet, 99% gebruikt een nick, het gebruik van een nickname vind ik grappiger, een enkeling met zijn eigen naam ertussen is leuk, maar niet wanneer iedereen het zou doen.
maar denken dat dat een grap is en dat het eigenlijk ochtend is in iedergeval denken ze dat als ze wakkerworden dan de life uitzending is en dat dan de deur naar de tuin open gaat en het dan ipv ochtend avond isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee, ze weten dat het middernacht geweest is.
Onzin vaker kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia voegt ook werkelijk niets toe aan het gehele programma.
Wilde ik nét typenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Enkel de nostaligsche gedachte aan de smurfen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Had je 100 EUR moeten SMS'en naar Egbert NEE.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Marcia ok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Enkel de nostaligsche gedachte aan de smurfen.
tot nu toe is het voor een hoop mensen een mooi plaatje maar ze laat nog niet veel zien (zeg niet dat er geen inhoudt in zit want dat denk ik juist wel,het komt er alleen niet uit)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wilde ik nét typen
Zie haar nie bij zo'n taferelen in de badkamer bijstaan.
hehehe idd Hakimquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef Canisfire het volgende:
Semih doet me aan die gast uit sesamtraat denken zo zonder baard.
Vreselijk gebit en een nog vreselijkere stem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:01 schreef Coraatje het volgende:
voor een hoop mensen een mooi plaatje
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lekkere jetsers, naam vermelding niet noodzakelijk.
5 Mogelijkheden.quote:
Ik wist het in die tijd dat BB op zwart was is zij eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:04 schreef Flujas het volgende:
leeft Janine trouwens nog? ik zie haar nergens....
samen met Hilde?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik wist het in die tijd dat BB op zwart was is zij eruit geflikkerd![]()
De wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik wist het in die tijd dat BB op zwart was is zij eruit geflikkerd![]()
Ze krijgt nu dr drugshotjes in de dagboekkamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee die is gespot en gehoord,janine is missing
Tot de rode ogen van de wiet zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Canisfire het volgende:
Janine is overdag soms ook wel eens een paar uur weg en duikt dan ook opeens weer op helaas.
Dat weet ik dan weer niet, maar ze duikt steeds weer op gelukkig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Canisfire het volgende:
Janine is overdag soms ook wel eens een paar uur weg en duikt dan ook opeens weer op helaas.
Janine is gewoon een actrice ik weet het nu ckerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar ze duikt steeds weer op gelukkig?
Bijna maar dan anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar ze duikt steeds weer op gelukkig?
Nog een stuk of 8 te gaan dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
Egbert rookt voor de 1e keer vandaag zijn laatste peuk.
Mie Toequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:03 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind Tijn steeds leuker worden qua persoon eigenlijk![]()
ach als iemand voor een beetje spanning kan zorgen in een verder (tot nu toe) saaie BB dan mag ze van mij voorlopig blijven opduikenquote:
Zolang haar tieten niet krimpen, 2 redenen dat ze er in moet blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik vind Micheline een beetje een zeikerig mens (worden).
Zat ook al te kijken vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Blondie!!!!! Er zit een creep aan je!!!
Wanneer ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben dus net info gehad...
Ja het is echt bagger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:13 schreef Canisfire het volgende:
Die streams weer zijn er twee groepen staat er 1 op de groep aan de tafel die druk in discussie zijn en drie op een groepje dat amper wat zegt.
Ril, doet ie het weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
echt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben dus net info gehad...
Volgende week mogen ze de tuin in
Tijdens de live uitzending zei Sabrina dat ze Etienne als kanshebber ziet om te winnen omdat hij "een leuke jongen is" en "vast in de smaak valt bij de meisjes in Nederland"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Etienne en dat blondje gaat gewoon wel met elkaar helet maar op dit kan toch niet
zo te zien vindt ze dat niks erg hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending zei Sabrina dat ze Etienne als kanshebber ziet om te winnen omdat hij "een leuke jongen is" en "vast in de smaak valt bij de meisjes in Nederland"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:16 schreef Canisfire het volgende:
En Rik vind Semih leuk en Tijn dus Michellene.
Team up brothers.
Toen de streams op zwart gingen denk ik, want semih zei: ik stond net in mijn onderbroek...quote:
Semih: Dan zaten we hier met een terrorist en loverboy in huis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:16 schreef ThaSandman het volgende:
Etienne : Semih je leek op een terrorist (met baard).
Nee hoor, want in de SC mogen geen caps geplaatst wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:16 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Jesus dit lijkt wel de SC
Weet ik niet. Heb je een vriendin?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WANNEER GAAT ER NOU EENS GENEUKT WORDEN!?!!
sorry
Zou voor het eerst zijn dat de broers samen werken.quote:
Ja op vakantie jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb je een vriendin?
Gister of eergister nog gebeurt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WANNEER GAAT ER NOU EENS GENEUKT WORDEN!?!!
sorry
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien is ze NU aan het vreemdgaan
Dan ga ik daar maar eens gauw plaatsen, want veschil is er niet veelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de SC mogen geen caps geplaatst worden
Geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer Eggbert was weggestemd zat Loverboy nu Smurfin te versieren.
Ze hadden het ergens over en semih zei: ik stond net in mijn onderbroek...quote:
OMGquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zit loverboy a.k.a. the return of de diadeem master a.k.a. rechtse pinda a.k.a. hardcore smartlap gabber nou de hele tijd die Dumb & Dumber sister te wrijven, probeert hij zijn toekomst later in de camper te voorspellen.
Ken je die scene uit Dumb and Dumber met dat laxeermiddel. Nou Etienne is het resultaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zit loverboy a.k.a. the return of de diadeem master a.k.a. rechtse pinda a.k.a. hardcore smartlap gabber nou de hele tijd die Dumb & Dumber sister te wrijven, probeert hij zijn toekomst later in de camper te voorspellen.
Denk het ook idd. Marcia is niet zo labiel als die blonde doos.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
Al wens ik hem weining suc-6 Marcia schat ik wel zo hoog in dat ze er door heen prikt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Je ziet die E-10 ook echt vol trots kijken hoe hij een heel wat oudere vrouw zit te strelen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
Ken je die scene uit Dumb and Dumber met dat laxeermiddel. Nou Etienne is het resultaat.
Vind je het gek, z'n hormonen wat doe jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Gisternacht had ie echt zo'n zaadblik tijdens het wrijven
Wanneer ik nu naar zijn kop kijk krijg ik het gevoel alsof ik naar de duivel kijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Gisternacht had ie echt zo'n zaadblik tijdens het wrijven
Ja, hij likt zich in door te zeggen : Vind maar eens een man die jou en je kind wil en ook nog goed voor jullie isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:30 schreef Fikkert het volgende:
hij zegt ook weer wat.. whahaha
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer ik nu naar zijn kop kijk krijg ik het gevoel alsof ik naar de duivel kijk.![]()
Dacht dat ze vrijgezel wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:32 schreef Canisfire het volgende:
Haha wacht even Sabrina heeft een vriend en laat die dikke dan zo aan haar zitten?
![]()
Is ze ook, relatie is verbroken toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:33 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dacht dat ze vrijgezel was
Hoezo heeft ze het door wat gebeurde er dan ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:35 schreef Canisfire het volgende:
Haha Sabrina heeft E-10 ondanks haar blond zijn toch wel door![]()
En dat zegt wat als zelfs Sabrina er doorheen prikt. En Malicia ik kijk hoor
Maar Rob? neuj zo heet ik niet![]()
Ja, daar kan hij mee thuis komen. Oude fiets, leren, blah.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Je ziet die E-10 ook echt vol trots kijken hoe hij een heel wat oudere vrouw zit te strelen.
Ze begon over een ex of vriend van een vriendin van haar ofzo en bij het woord lover boy keek ze duidelijk naar dikke tien en sloeg hem op zijn been.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze het door wat gebeurde er dan ?
Maar ondertussen mag hij wel dagelijks haar hele lichaam strelen. Die dikke pad zal ondertussen een partij eelt aan zijn poten hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Canisfire het volgende:
Ze begon over een ex of vriend van een vriendin van haar ofzo en bij het woord lover boy keek ze duidelijk naar dikke tien en sloeg hem op zijn been.
Had ie al van het vele rukken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maar ondertussen mag hij wel dagelijks haar hele lichaam strelen. Die dikke pad zal ondertussen een partij eelt aan zijn poten hebben.![]()
En dan ook nog eens Milicia af en toe tussendoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maar ondertussen mag hij wel dagelijks haar hele lichaam strelen. Die dikke pad zal ondertussen een partij eelt aan zijn poten hebben.![]()
En ze vinden het allemaal bestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan ook nog eens Milicia af en toe tussendoor.
Ja inderdaad die heeft geen poot meer over straks.
Vast wel, over een week ! ;-)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
"Denken jullie dat de live uitzending nog komt "
Vrouwen en foute mannen, zie het bij BB Live.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:40 schreef Clint_Eastwood het volgende:
En ze vinden het allemaal best
Nee de blondjes gaan rollebollen over de bank ende grondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Die zei dat ze baterijenen moesten verwisselen naja dat verstond ik maar ze gaan opeens naar bed ?
Wat dacht je van Jeroen, volgens mij is hij heeeel onzekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Want een slappe lul is die Marcel eigenlijk.
Het is jammer dat Jeroen de hele tijd achter Marcel aan loopt maar verder is hij wel cool geloof me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jeroen, volgens mij is hij heeeel onzeker![]()
Lulletjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Want een slappe lul is die Marcel eigenlijk.
Die is ook onzichtbaar idd, had meer van hem verwacht, mede door de promotie van zijn vrienden bij de kick off.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat dacht je van Jeroen, volgens mij is hij heeeel onzeker![]()
thnx, cool, ff switchen van camquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:49 schreef Canisfire het volgende:
Semih en Michellene over het feit dat broertjes ze wel ziet zitten.
Hij is ook het minste populair bij de kijkers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Canisfire het volgende:
Semih heeft moeite niet te vertellen dat hij al genomineert staat.
Best leuk die bed gespreken.
In de normale uitzendingen doet hij ook niet veel meer dan koken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij is ook het minste populair bij de kijkers.
Egghead ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:52 schreef BB-King het volgende:
Semih vindt Eggbert sympathiek...
Die kale ja,quote:
Ja, ik reuk het hier zelfsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef ThaSandman het volgende:
Semih laat een vette scheet.
Humor met die 2, een stelletje op een manier nog niet eerder in BB vertoond, goede zet van die oude knar (Hummie).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef ThaSandman het volgende:
Semih laat een vette scheet.
Net als de avator van spank ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
Waar op Michellene weer een scheetje op zijn neus wil laten.
no commentquote:
4e ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:59 schreef BB-King het volgende:
Aan de hoeveelste allerlaatste peuk is Eggbert al bezig?
Mja te triest voor woorden dit, hier maak je het programma niet populairder mee. De hele tijd wacht je op wat interessants, maar als je nu vantevoren al weet dat wanneer er wat gebeurd het toch weg wordt geschakeld, waarom dan nog kijken.quote:
Samen met Shagy uit 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
Ze hadden die Coen uit De Bus 2 erin moeten zetten. Die was wel geinig.
Uitgenuecktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Canisfire het volgende:
En nu slapen ze bijna.
Of hij zit zich ff te rukken en heeft geen tijd om de streams te bedienen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef henk.jansen het volgende:
Er zit nu een zwaargelovig iemand achter de knoppen dat hij de streams van Mich en Sem afkkapt
Bij Milicia heeft hij al aan der borst gezeten ja dezelfde Milicia die bij Jeroen in zijn broekje ging graaien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Etienne zat al aan dr wang en bijna aan dr borst jaja !!!
Tering hij laat er geen gras over groeien, hij zit pas een eeuwigheid te strelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Etienne zat al aan dr wang en bijna aan dr borst jaja !!!
En andersom zat Jeroen ook bij Milica in haar doosje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bij Milicia heeft hij al aan der borst gezeten ja dezelfde Milicia die bij Jeroen in zijn broekje ging graaien.
Wel een extreem vluggertje. Haha Rik is slim bezigquote:
thx, ff zoeken op p2pquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:02 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb Gadwin Pintscreen
Als hilde en Egbert met zulke dingen gaan mee doen is het tijd om te stoppen met kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:03 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
En andersom zat Jeroen ook bij Milica in haar doosje.
Pintscreen = Printscreen.quote:
lolquote:
Oppassen met eDonkeyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
197 kb, denk het niet, sjit trojans
Ze begint het te snappen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
Is dit niet gewoon aanranding wat Etienne doet?
Of is Blondie te dom om dat te begrijpen
Der wijn is op he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat Hilde erg afwezig is de laatste 2 dagen.
"En hier is de hele afdeling Sabattical..."quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat Hilde erg afwezig is de laatste 2 dagen.
Ooh wat voelt die lekker zeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:10 schreef ThaSandman het volgende:
Wat zei Jeroen nou.
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
versie 3.5?
daar zie ik hem wel voor aan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef ThaSandman het volgende:
Het zou wel geinig zijn als E10 nu ineens aan de slipjes van zusje 2 gaat lopen ruiken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef ThaSandman het volgende:
Het zou wel geinig zijn als E10 nu ineens aan de slipjes van zusje 2 gaat lopen ruiken.
Hij liep net ook al raar te draaien he.quote:
Cappen door printscreentoets in te houden en dan kun je goedkeuren of afkeuren. Vergeet niet om de foto's te verkleinen als je ze upload.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
thx Sandman, is freeware en stond gewoon op hun site. Eens kijken of ik hier een capture kan uploaden
Volgens mij heeft hij nu weer zijn diadeem aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij liep net ook al raar te draaien he.
Mijn recht om in mijn broek te pissen is ook ontnomen toen ik zindelijk werd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:25 schreef Fikkert het volgende:
ik had het 3 maanden en toen is het me ontnomen ... ik zeik in mn broek man
Hij is zelf allochtoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:25 schreef Rica het volgende:
Zit Etienne nu begrip te vragen dat ie iets tegen homo's en allochtonen heeft?
Hij praat er ook over alsof hij homo is. Ik bedoel dan dat hij langzaam tot het besef kwam dat hij extreem rechtse gevoelens en ideeën had en dat hij daar niet blij mee was, maar ja, zo word je nou eenmaal geboren en nou komt hij uit de extreem rechtse kast en komt zijn mamsie erachter....oh jee, die wist het nog niet eens!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:24 schreef Canisfire het volgende:
E-10 loopt weer te huilen dat hij extreem-rechts is.
moet je iets beter luisteren het gaat over een abortusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:24 schreef Canisfire het volgende:
E-10 loopt weer te huilen dat hij extreem-rechts is.
schakkel net in en ik hoor alleen dat klaagzang over iets wat zijn vader wel weet en zijn moeder niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet je iets beter luisteren het gaat over een abortus
De vraag is: wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar iets wat mams ook al niet weet.
En jij bent?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:29 schreef Fikkert het volgende:
ff zn moeder bellen morgen
Heel bizar iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij praat er ook over alsof hij homo is. Ik bedoel dan dat hij langzaam tot het besef kwam dat hij extreem rechtse gevoelens en ideeën had en dat hij daar niet blij mee was, maar ja, zo word je nou eenmaal geboren en nou komt hij uit de extreem rechtse kast en komt zijn mamsie erachter....oh jee, die wist het nog niet eens!(sukkel)
Serieus, hij mist zijn ongeboren kindquote:
Klompje cellen is nog geen kind. Heb wel eens een 3 dagen oud kuiken door de WC gespoeld tijdens mijn studiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Serieus, hij mist zijn ongeboren kind![]()
Hoho!! Hij gaat het eindelijk NU vertellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: wat?
Ik vraag me af of Tijn en Marlies het weten
-edit- niet dus![]()
![]()
Hoe iemand zo kan raaskallen zonder het onderwerp te noemen!!![]()
Hij wist het wel volgens mij, hoe vroeg gaat het om siliconen tieten of heeft je ex een abortus gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: wat?
Ik vraag me af of Tijn en Marlies het weten
-edit- niet dus![]()
![]()
Hoe iemand zo kan raaskallen zonder het onderwerp te noemen!!![]()
Luister en huiverquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klompje cellen is nog geen kind. Heb wel eens een 3 dagen oud kuiken door de WC gespoeld tijdens mijn studie
Was ze zwak begaafd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:31 schreef ThaSandman het volgende:
Hij heeft een ZWAK meisje bezwangerd.
...maar ze hadden het wél gezelligquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:32 schreef Peter6000 het volgende:
Een KUTwijf, noemt hij haar nog ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |