Te nat om te bussen? Had je een cabrio-bus ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Sabinee het volgende:
En zijn er ook nog mensen uit hun dak wezen gaan voor het academiegebouw gisteren dan? Het was mij iets te nat om helemaal heen te bussen, anders was ik zeker gegaan
Jij bent gek!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Sabinee het volgende:
En zijn er ook nog mensen uit hun dak wezen gaan voor het academiegebouw gisteren dan? Het was mij iets te nat om helemaal heen te bussen, anders was ik zeker gegaan
Ik bedoelde dat een apostrof dus in sommige gevallen wel mag, zoals ie in de songtekst gebruikt is niet inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh, die wiki pagina geeft bij apostrof het volgende:
Apostrof
Als er aan de rechterkant letters wegvallen, dan wordt de apostrof wel geschreven. Vallen er letters aan de linkerkant weg, dan wordt er geen apostrof geschreven:
Wel apostrof Geen apostrof
Nederlands De hond speelde met zijn bal. Ik zag een hond.
Gronings d'Hond speulde mit zien bale. k Zag n hond.
Dus 't en 'n in het Nederlands wordt t en n in het Gronings. In een enkel geval wordt de letter aan het woord vastgeplakt: soavends, smörgens, smiddags ('s avonds, 's morgens, 's middags) en törgel (het orgel).
Dus dan zou het niet mogen, daarbij heb ik les gehad van Siemon Reker himself die toch duidelijk te kennen gaf dat een apostrof niet moet
Het is nooit te nat om te bussenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Sabinee het volgende:
Ik ben er wel langsgekomen, maar niks gezien... (Ik was ook nog brak van gisterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
Iemand een mobieltje gevonden aan de siersteenlaan?![]()
Als jij een telefoon op straat ziet liggen, fiets je d'r dan voorbij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben er wel langsgekomen, maar niks gezien... (Ik was ook nog brak van gisteren) Vast meegenomen door zo'n stuk tuig. (Wel even je nummer blokkeren!!)
Euh, ik had nog hoop dat er goede mensen wonen in Vinkhuizen. Maar neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Als jij een telefoon op straat ziet liggen, fiets je d'r dan voorbij?
Ik zou hem oprapen en de rechtmatige eigenaar proberen te achterhalen... Maar ik geloof niet dat iedereen zo is..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Als jij een telefoon op straat ziet liggen, fiets je d'r dan voorbij?
Moet wel zeggen dat wanneer ik nog iets vind ik me wel een keer extra bedenk voordat ik iets terugbreng.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zou hem oprapen en de rechtmatige eigenaar proberen te achterhalen... Maar ik geloof niet dat iedereen zo is..
Misschien denkt degene die 'm nu gevonden heeft ook wel zo...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat wanneer ik nog iets vind ik me wel een keer extra bedenk voordat ik iets terugbreng.
Kan heel goed. inderdaad, maar het is ergens zo begonnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef U het volgende:
[..]
Misschien denkt degene die 'm nu gevonden heeft ook wel zo...
Veel mensen denken waarschijnlijk: eerst naar m'n neven en nichten in het buitenland bellen tot de blokkering en daarna de sim-kaart eruit, en verpatsen die handel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef U het volgende:
[..]
Misschien denkt degene die 'm nu gevonden heeft ook wel zo...
Als ie dat gedaan heeft breek ik zijn beide benen als ik hem of haar tegen komquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Veel mensen denken waarschijnlijk: eerst naar m'n neven en nichten in het buitenland bellen tot de blokkering en daarna de sim-kaart eruit, en verpatsen die handel.
Mooi plekje? Ik heb het in de wiki's aangepastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Joppy het volgende:
Ik zal me ook maar weer eens melden hier, woon sinds 2 dagen in het centrum
Pracht plekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mooi plekje? Ik heb het in de wiki's aangepast
Jup, helaas ben ik niet in de stad aankomend weekend, anders had ik zo ongeveer 3 podia voor/naast de deur gehad met swinging Groningenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Oe das inderdaad om een mooie plek, gezellig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |