Ligt aan je ritme.Kan even niet meer op de naam komen...biologisch ritme?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef MuseMuse het volgende:
Ik weet nu al dat ik morgenvroeg weer moe ben als ik moet opstaan om 7 uur en dat is KUT. ookal ga ik naar bed om 21:00, toch ben ik om 07:00 moe...
als ik om 04:00 naar bed ga en ik sta om 11:00 op is er niks aan de hand.
is het een psychologisch iets, iets lichamelijks of ben ik gewoon een trieste huilie die zijn bek moet houden en maar eerder naar bed moet gaan?![]()
![]()
![]()
omdat je in dat ritme zitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:17 schreef MuseMuse het volgende:
Maar hoe kan dat dan dat als ik smiddags pas op sta, het wel gaat ?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef MuseMuse het volgende:
en toch moet ik poker kijken op veronica tegen beter weten in..
ach morgenvroeg pakt mijn lichaam me toch terug![]()
Ik heb liever dat je Vagina zegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef MuseMuse het volgende:
Ik weet nu al dat ik morgenvroeg weer moe ben als ik moet opstaan om 7 uur en dat is KUT.
Homo.quote:
Speel gewoon Counter Strike dat is gratis!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:51 schreef MuseMuse het volgende:
godverdomme!!!
doe ik een 1 euro toernooitje op internet mee om 22:00..
verdubbel ik nu wéér![]()
normaal kan ik er geen fuck van, maar nu welkutzooi ik wil SLAPEN
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Speel gewoon Counter Strike dat is gratis!
been there, done that, didn't helpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef lugum het volgende:
potje rukken kan ook nog weleens ontspannend werken . is ook gratis!
Kun je daarom 's nachts niet slapen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Homo.
zeg nou eerlijk, als man zijnde vagina ipv kut zeggen is toch ook "homo" ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Italo het volgende:
[..]
Kun je daarom 's nachts niet slapen?![]()
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:03 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, als man zijnde vagina ipv kut zeggen is toch ook "homo" ?![]()
nja ik heb eens gelezen dat je beter 20 min kan slapen dan helemaal niet dus...quote:
jij hebt tenminste geslapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het ook, ik heb tot 2 uur Wytske zitten kijken en nu ben ik al weer een uur mn nest uit.
Voor zover ik weet heeft "homo" helemaal niets met vagina's of kutten te maken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:03 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, als man zijnde vagina ipv kut zeggen is toch ook "homo" ?![]()
Stofjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef felic. het volgende:
Komt door je ritme, want je lichaam maakt een stofje melatonine aan op de tijd wanneer jij normaal gaat slapen. Door dat stofje die melatonine word je dus moe, en dat zit er 's ochtends dan nog in als je niet gewend bent zo vroeg op te staan
.
Je hebt nachtmensen en dag mensen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:17 schreef MuseMuse het volgende:
Maar hoe kan dat dan dat als ik smiddags pas op sta, het wel gaat ?
Lekker voor je, colleges zijn zo boooooring....quote:
Idd, als ik door de wekker wakker wordt gemaakt als ik midden in m'n REM-slaap zit dan ben ik echt helemaal kapot en niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:39 schreef Unity het volgende:
Probeer eens 6 of 9 uur te slapen ipv. 7, 8 of 10 uur en kijk of je verschil merkt.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat je het best uitgerust bent als je na een slaapcyclus (3 uur ofzo?) wakker wordt ipv middenin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |