komt dat door z'n kunstgebit? Ik hoop niet dat je hier discrimineert, tongquote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef tong80 het volgende:
Hij houdt van reclame's tijdens de uitzendingen. Want dat zijnj ook juweeltjes. Ik ben het nog met niet één zin met hem eens geweest.
'k vraag me af wat ie daarvoor heeft gekregen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Ringo het volgende:
Een lans breken voor goede commercials. Bij de VPRO.![]()
hee, hij is 2x in Tokio geweest en dan leef je in een andere wereld. Je vergeet dan dat er ook nog mensen thuis zijn die naar de supermarkt gaanquote:Op zondag 3 september 2006 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nee! Henkjan denkt dat hij Lost in Translation begrijpt.![]()
Zou dat een knieval zijn jegens 't VPRO-publiek? Henkjan *weet* natuurlijk als geen ander wat die jongens lekker vinden...quote:
Nou en?quote:Op zondag 3 september 2006 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Precies dit fragment is niet zo lang geleden ook in Zomergasten vertoond.
Heb jij die film niet begrepen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nee! Henkjan denkt dat hij Lost in Translation begrijpt.![]()
En dus had hij beter een van al die andere fantastische scènes kunnen laten zien.quote:
welnee, hij kiest wat hij wilquote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dus had hij beter een van al die andere fantastische scènes kunnen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |