Oh, is dat zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:56 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Ad een ontzettende womanizer is?![]()
Ad zegt: Toen ik Heidegger voor het eerst zag, kreeg ik tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Joris doet het fantastisch. Hij probeert hem terug op aarde te brengen als hij te diep wil. Joris is natuurlijk niet dom. Hij is misschien dom in de ogen van mensen die denken dat ze slim zijn.
Sorry, maar ik vond dat juist fantastischquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ad zegt: Toen ik Heidegger voor het eerst zag, kreeg ik tranen in mijn ogen.
Joris zegt: Ik moest schelden toen ik dit fragment zag, ik begreep er geen reet van.
![]()
![]()
![]()
Zeg dan gewoon niets. En kijk alsjeblieft ook niet, want het lijkt alsof je bij geboorte een zuurstofgebrek hebt opgelopen, Joris.
Hoe dan ook, Joris probeert hem niet zozeer op aarde terug te brengen, maar weet gewoon helemaal niet hoe hij voor een camera een gesprek moet sturen. Met Halina kwam hij er nog aardig vanaf doordat hij vrijwel geen vraag hoefde te stellen. Hij had dezelfde tactiek toe moeten passen en Ad gewoon moeten laten praten. Zijn interrupties deden alleen afbreuk aan het gesprek, en belangrijker nog, aan de emotie.
Hij mag er best geen fuck van snappen. Sterker nog: hij moet wel vragen naar wat het allemaal te betekenen heeft en waarom het zo moeilijk moet, want Heidegger is geen lichte, vanzelfsprekende materie. Hij doet het alleen op een manier waarmee hij zegt dat hij niet kan begrijpen wat de zomergast daar nou in ziet. Als Ad tranen in zijn ogen krijgt van Heidegger, dan kun je daar niet overheen walsen (tenzij je Theo van Gogh was en wist wat je aan het doen was).quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond dat juist fantastischJoris geeft tenminste toe dat hij er weinig van begrijpt terwijl anderen misschien de schijn hooggehouden zouden hebben. Hij moet nog wat dingen leren dat klopt, maar hij doet het lang niet slecht moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien is 3 uur gewoon te kort
Wat is daar nu zo bijzonder aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Verbaast mij eigenlijk niet echt, gezien zijn maniertjes en uiterlijk.![]()
Jaaa, wat een fantastische film was dat! Zo grappig ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:02 schreef Bagheera het volgende:
-The Gods must be Crazy, een aparte film uit Botswana
Dat was Hideous Kinky, met Kate Winslett.quote:-Een dromerige Marokkaanse film (ben de naam vergeten, keuzefilm van Hafid Bouazza)
Inderdaad die kneus krijgt nu nog meer zendtijdquote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef Aoristus het volgende:
die vervelende Arjan Ederveen moet even opdonderen met z'n biologisch dynamische gereutel
Dit stukje is al zo ontzettend vaak op herhaling geweest.. HenkJan zal de rechten zelf wel verkopenquote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad die kneus krijgt nu nog meer zendtijd
Toen had je ook nog geen webcam sex helaasquote:Op zondag 3 september 2006 20:59 schreef Aoristus het volgende:
wat een slechte webcams had je toen zeg
Niet gaan geilen op hem hequote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef Ringo het volgende:
Hee! Ik vind 'm veel leuker dan ik had gedacht!
Geen Heidegger vandaag.quote:Op zondag 3 september 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben aan het afhaken.
Televisie is oppervlakte.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Aoristus het volgende:
hij is wel vrij oppervlakkig. Misschien krijgen we de populaire evenknie van zomergasten volgend jaar bij Talpa, starring HenkJan Smits
HenkJan is booming, the rising star in Holland, maar hij moet wel ophouden met dat engelse gelul, dat vindt hij zelf gelukkig ookquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Joris kan het wéér niet, zelfs niet met Henkjan Smits, zelfs niet met de freakin' maanlanding. En Henkjan die zich afzet tegen het stramien van het onderwijs doet me ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |