Ik heb maar even gebeld en bij Alexanderium hebben ze hem inderdaad nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Rotterdam Centrum had hem nog niet binnen, ik zouw wachten tot morgen
1 september gewoon volgens de medewerker die ik sprak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke dan, morgen wel ?
Die krijgt iedereenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb heel Zwolle afgezocht. Maar ik kreeg alleen een stapeltje demo's van de Media Markt. Als je die mensen eenmaal kent zijn ze tof.
Dan ga ik geen moeite doen en gewoon vrijdag naar de media marktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1 september gewoon volgens de medewerker die ik sprak.
Hehe, ik krijg vrijdag ook me pre-order van bol.com...die gaat gewoon lekker retour! Das het voordeel van bestellen bij bol.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik heb hem ook, moest alleen om 5 uur kranten gooien, en meteen werken..
dus nu gamen
mja krijg vrijdag me pre-order, ff kijken hoe dat ga oplossen
Gewoon doorverkopen voor 5 euro minder ( mits sealed ) lukt vastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik heb hem ook, moest alleen om 5 uur kranten gooien, en meteen werken..
dus nu gamen
mja krijg vrijdag me pre-order, ff kijken hoe dat ga oplossen
Dan maak ik er verlies op...kan ik hem beter gewoon gratis retour zendenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon doorverkopen voor 5 euro minder ( mits sealed ) lukt vast
wie maakt de fok clan aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
Mijn gamertag is Monno. Ik wil bij de FOK clan. Doet eens toevoegen allemaal
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Het stilt de honger toch niet, maar ik ga hem er zo eens inproppen voor de extra's![]()
Geen gezeik van, Hé een gele kikker, dan zet je, je instellingen maar fijn even goed.![]()
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
Best geil die tin-versie. Wat zit er voor extra's bij en wat kost ie meer?
Heb er 60 voor betaald, maar ze hadden ook niets anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
Best geil die tin-versie. Wat zit er voor extra's bij en wat kost ie meer?
AFCA Clanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maat![]()
Trouwens Ajacieden, we kunnen betere een AFCA Clan maken hehe![]()
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er 60 voor betaald, maar ze hadden ook niets anders.
Maak jij een boeren clan, dan zullen wij wel weer winnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
AFCA Clan![]()
Ben vandaag naar de Dixons geweest, maar die hadden het spel nog niet.
Ik probeer het morgen na mijn werk nog wel een keer
Is er uberhaupt een 'normale' versie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50
Ik heb de tin versie juist nog nergens gespot.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een 'normale' versie?
Heb nog van niemand gehoord dat ze die hebben tbh.
Vraag ik me ook af iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een 'normale' versie?
Heb nog van niemand gehoord dat ze die hebben tbh.
Dim Plus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50
Mijn vriendin die was bij Nedgame vanmiddag en heeft 'em opgepikt voor mij en 1 voor een vriend van me. Blijkbaar hadden zij alleen de tin box, we kregen beiden die versie. Ik klaag niet, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb de tin versie juist nog nergens gespot.
whehe, die missie waar je die chicks mot redden, was idd strakke humor. Wel redelijk pittige missie vond ik da. zit nu op 8 %quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
"You don't look like much, but then again I don't look like i have an 8 inch cock... So I guess we're both ful of surprises!"
6% Kan nu blind de shops ed. vinden vanaf mn crib (degene die ook in de demo zaten, duh)
Gewoon iets anders gaan doen, je komt ze vanzelf tegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
Die hitman shit is irritant, tis verdomd lastig om ze te vinden.
quote:Als je 911 belt komt er gewoon ook echt een ambulance aan.
demo gespeeld en is gewoon ook erg mooi op een normale tvquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een vraagje. Dat het er super uit ziet hoor ik al vaak en dat geloof ik ook graag. Speelt iemand hier echter ook nog op een "oude" tv? En hoe ziet het er dan uit?
Zelf heb ik namelijk geen HDTV maar gewoon een 72cm breedbeeld 100 hertz.
Iemand ervaringen?
Trouwens een homie van me vroeg net "do you know anyone into cosplay? "quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een clan gemaakt voor Fok!
Fok! Thugs is de naam. Motto = Live by the gun, Die by the gun.
Anyway als je in de clan wil, stuur voeg mij ff toe aan je friendslist .. gamertag = MMaRsu NL
Hmm ja. Er zitten nog wat glitches in ala popup enzo, dat is minder. Het valt me gelukkig niet erg op, althans ik stoor me er niet aan. Dat 'net' op de ramen van auto's is gelukkig wel weg. De haren, ja het is niet helemaal opgelost, maar wel zo dat je het niet ziet tijdens het spelen. Als je naar de kapper gaat zie je het nog wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef =HellFire= het volgende:
Cool cool...... maar eh... is die framerate en die gfx nou al beter dan m'n preview of niet dan?Das de hele hamvraag, de vraag die de mens al bezighoudt sinds juli 2006.
quote:Lees net op de ign forum dat wanneer je een taxi ziet, dat je dat nummer moet bellen, die komt dan in je phonebook te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |