stad? winkel??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Was toevallig hier in de stad.
Zag de game nergens, wel zag ik een pre-order bij de gameshop, daar stond op dat ze hem morgen hadden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef Eppie_NL het volgende:
wat een kut topic!
zie alleen maar berichten..."nergens hier te krijgen"..."waar""..... "welke winkel" etc.![]()
pffff wat boeit het nou of je het morgen of vrijdag krijgt![]()
vind het hier maar wat overdreven![]()
Denk het niet, maar goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dikke kans dat hij gewoon naar PC komt ja.
Ik denk zelfs dat een Ps3 versie allang in ontwikkeling isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
HIER NX!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
filmpjes van 3.2 Mbit streamen is cool.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Gametrailers review is up...maar het is eigenlijk geen review, meer een vergelijking tussen GTA en Saints Row.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie bijna geen tearing problemen. Je moet er echt op letten hoor
Mie mie mie mie mieeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:31 schreef devv05 het volgende:
Je bent gewoon een irritante zeikerd, BMH.
Blijf dan gewoon hier weg als je het niks vind, dat hoef je niet 100x te zeggen.
val dan niet in herhalingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Voel jij je persoonlijk aangevallen als ik iets over een game zeg? Ik herhaal immers enkel de punten die de reviewer al meld.. Ben je ook boos op hem?![]()
En ik zeg niet dat ik het niks vind.. Ik zeg enkel dat het niet mijn ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |