stad? winkel??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Was toevallig hier in de stad.
Zag de game nergens, wel zag ik een pre-order bij de gameshop, daar stond op dat ze hem morgen hadden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef Eppie_NL het volgende:
wat een kut topic!
zie alleen maar berichten..."nergens hier te krijgen"..."waar""..... "welke winkel" etc.![]()
pffff wat boeit het nou of je het morgen of vrijdag krijgt![]()
vind het hier maar wat overdreven![]()
Denk het niet, maar goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dikke kans dat hij gewoon naar PC komt ja.
Ik denk zelfs dat een Ps3 versie allang in ontwikkeling isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
HIER NX!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
filmpjes van 3.2 Mbit streamen is cool.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Gametrailers review is up...maar het is eigenlijk geen review, meer een vergelijking tussen GTA en Saints Row.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie bijna geen tearing problemen. Je moet er echt op letten hoor
Mie mie mie mie mieeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:31 schreef devv05 het volgende:
Je bent gewoon een irritante zeikerd, BMH.
Blijf dan gewoon hier weg als je het niks vind, dat hoef je niet 100x te zeggen.
val dan niet in herhalingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Voel jij je persoonlijk aangevallen als ik iets over een game zeg? Ik herhaal immers enkel de punten die de reviewer al meld.. Ben je ook boos op hem?![]()
En ik zeg niet dat ik het niks vind.. Ik zeg enkel dat het niet mijn ding is.
Mooie titel voor jou om 2e hands/ budget aan te schaffen denk ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Voel jij je persoonlijk aangevallen als ik iets over een game zeg? Ik herhaal immers enkel de punten die de reviewer al meld.. Ben je ook boos op hem?![]()
Hmm okequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
In Saints Row zul je dit wel tegenkomen bij de tussenfilmpjes, ook in de demo is dit te zien. Ik zie het alleen bijna niet. Als je er niet op let zul je het niet zien.
Dat bedoel ik. Ga er ook maar niet naar zoeken, dan zul je het ook niet vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef -Dries- het volgende:
Nooit gezien..
Ik voel me niet aangevallen, ik vind het gewoon irritant worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Is die info echt nodigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ik weet dat ik het niet moet doen maarrehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Hmm, ik wacht wel tot die bij de media markt ligt. Dan haal ik hem daar met 20 euro aan korting, geen zin om misschien 1 dag eerder te kopen maar wel 20 euro - 30 euro duurder uit te zijn.
Goed spel dus!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:53 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/saintsrow/review.html?sid=6156717&tag=topslot;action;1
Gamespot zegt 8.3
Ik ben er nu zeker van dat ik hem ga halen, GS en met name die Kasavin is voor mij de meest betrouwbare reviewbron op het net. Telkens als zij zeggen dat iets goed is, dan is dat ook zo. Ik heb nu dus geen reden meer om te twijfelen.
Vandaag dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:53 schreef MMaRsu het volgende:
Dimplus heeft hem waarschijnlijk morgen, de datum op hun site is verandert van 1 september naar 30 augustus. Zeker ff checken dus
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga zo de winkels bij ons dorp af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |