abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41278523
Noem een van de 2 boeken waar der Untergang op gebaseerd is.
pi_41278577
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Jayhawk het volgende:
Noem een van de 2 boeken waar der Untergang op gebaseerd is.
Je mag niet zoeken op internet he?
Dan weet ik het echt niet.
pi_41278587
Dan blijft die staan tot morgen
pi_41278610
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Jayhawk het volgende:
Ja, ik kan wel wat gaan roepen, maar het enige dat ik weet is Mein Kampf of hoe heet dat
pi_41278672
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Jayhawk het volgende:
Maar toch goed dat je SJP wist!
pi_41278720
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Maar toch goed dat je SJP wist!
je onderschat het niveau van de Algemene Kennis Quiz denk ik. ( en dat van mij )
pi_41278827
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Jayhawk het volgende:

[..]

je onderschat het niveau van de Algemene Kennis Quiz denk ik. ( en dat van mij )
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.
Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
pi_41278861
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoor
pi_41278935
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Jayhawk het volgende:
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoor

Maar ik vind het toch knap van SJP!

Hint?
pi_41279062
Is gebaseerd op boeken/interviews van/met een onderzoeker wiens naam ik niet weet en de secretaresse van Hitler, Traudl Junge.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_41279306
Jayhawk

waar heb jij al die tijd gezeten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_41279434
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Zonder google dan.
Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.
Mensen die googlen vallen vanzelf wel door de mand. En ze bedriegen zichzelf ook. Hoe kun je trots zijn op punten voor vragen die je opgezocht hebt
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_41279660
Is Jayhawk nu gewoon weg? Doen we een nieuwe vraag?

We, we?! Soempie is helemaal alleen zeker
pi_41279810
Doe maar...
pi_41279944
eh even denken hoor
pi_41279971
Wie schreef: liefde in tijden van cholera?
pi_41279998
Gabriel Garcia Marquez
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_41280009
Asmodian +1
pi_41280015
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:35 schreef Soempie het volgende:

[..]

Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.
Mensen die googlen vallen vanzelf wel door de mand. En ze bedriegen zichzelf ook. Hoe kun je trots zijn op punten voor vragen die je opgezocht hebt
Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints af
pi_41280031
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Soempie het volgende:
Asmodian +1
Yay!

Geweldig boek, trouwens

Heej trouwens iedereen!

Kut, nou moest ik weer, he? ff denken, hoor
pi_41280058
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints af
gemerkt ja

Maar ik bedoelde het als reactie hier op: 'Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.'
pi_41280092
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 02:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

gemerkt ja

Maar ik bedoelde het als reactie hier op: 'Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.'
Ja, ik heb het gezien. Dat van Matthew Broderick wist ik trouwens wel

Anyway:
Noem mij graag 1 van de 3 kids die de naam 'Jolie-Pitt' dragen

Oftewel, noem mij 1 van de 3 kinderen van Angelina Jolie, al dan niet geadopteerd
pi_41280133
echt geen idee
pi_41280223
Hmm, ik weet niet echt of ik goede hints kan geven, maar here goes:

1. Naam waarvan de afkorting 'gek' betekent in't Engels
2. Klinkt als een woestijn
3. Bijbelse naam die 'de vredige' betekent
pi_41280228
Ik heb geen idee. En volgens mij wil ik niet eens weten wat voor misbaksels deze twee op de wereld hebben geschopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')