Je mag niet zoeken op internet he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Jayhawk het volgende:
Noem een van de 2 boeken waar der Untergang op gebaseerd is.
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je onderschat het niveau van de Algemene Kennis Quiz denk ik. ( en dat van mij)
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.
Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Jayhawk het volgende:
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoor
Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.
Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.![]()
Mensen die googlen vallen vanzelf wel door de mand. En ze bedriegen zichzelf ook. Hoe kun je trots zijn op punten voor vragen die je opgezocht hebt![]()
Yay!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Soempie het volgende:
Asmodian +1
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints af
Ja, ik heb het gezien. Dat van Matthew Broderick wist ik trouwens welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemerkt ja
Maar ik bedoelde het als reactie hier op: 'Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |