Nee hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kansloze poll met maar twee data trouwens.
Zoveel te meer zielen...!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef dndiek het volgende:
en dndiek dan?
Omdat sommige mensen een echt leven hebben met sociale verplichtingen en afspraken die de agenda soms al maanden van te voren vult.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ben wel voor zaterdag... kan dat niet gewoon, waarom zo ver naar voren plannen
Ik heb ook wel een echt leven, alleen geen voetbal zaterdag dus een vrije dag. Er zijn ook sommige mensen die elk weekend propvol plannen, das ook wat teveel van het goede (een volle agenda staat mijn inziens niet zozeer synoniem voor een echt leven).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een echt leven hebben met sociale verplichtingen en afspraken die de agenda soms al maanden van te voren vult.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef clauwheee het volgende:
Alhoewel. Ik wil natuurlijk wel de dag dat Bluezzie en Golfer er zijn. En Bjooooor. En SCH. En Sandje.
![]()
En nogmaalsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sientje ookEn Tong in levende lijve
Ik ben er vrij zeker van dat Pascal je ook nog wel iets wil gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh Bjoor, je bent er maar gewoon hoor![]()
pascal en Eilandje jullie ook natuuuurrrlijk. Maar van die anderen heb ik nog iets tegoed
Je wordt wel weer geroepen danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zal wel weer de wei in moeten op zaterdag...dus afhankelijk van de tegenstander hoe laat ik aanwezig kan zijn !
9-5quote:
kunnen we carpoolenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
18 november dan? Dan ben ik in Zandvoort, maar dat geeft verder niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |