Nep-alcoholistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog al jou bier opdrinken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog al jou bier opdrinken.
Bier zat voor iedereen dan lijkt mequote:
En er zal ook wel genoeg zijn voor de niet-bierdrinkers onder onsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bier zat voor iedereen dan lijkt me![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Mien lutje lanteern, ik zij die zo geern
Du danst door die stroaten du kist het nait loaten
Mien lutje lanteern, ik zij die zo geern
Nooit gezongen vroeger in de regen en kou voor tien guldencent...?quote:
Passellllllquote:
Ik was meer van de snelle simpele liedjes,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nooit gezongen vroeger in de regen en kou voor tien guldencent...?
Bij de oliebollenkraam in paddepoel kreeg je heerlijke oliebolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten, was altijd het vaste rondje langs de snackbars, je kreeg vaak een bon voor gratis patat![]()
Van deze 3 kan ik alleen de 11equote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Nee, een frikandel! Met zo'n zakje eromheen
Maar goed. 4? 11? 18? Roept u maar mensen.
4 kunnen sowieso niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Nee, een frikandel! Met zo'n zakje eromheen
Maar goed. 4? 11? 18? Roept u maar mensen.
Tsja ik kom uit een dorp met één kroeg, dan houdt het snel op... We gingen ook wel met de fiets de landerijen op, omdat je daar meer kreeg (idioot achteraf)... Na afloop kreeg ik toch altijd wel 5 F. van mn moeder, dus eigenlijk maakte het allemaal ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij de oliebollenkraam in paddepoel kreeg je heerlijke oliebol![]()
Dan moest je het vooral van de huizen hebben natuurlijk. ik ging het liefst winkels bij langs, als je bij de huizen langs ging kreeg je vaak mandarijnen oid, als je mazzel had een doosje smarties.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tsja ik kom uit een dorp met één kroeg, dan houdt het snel op... We gingen ook wel met de fiets de landerijen op, omdat je daar meer kreeg (idioot achteraf)... Na afloop kreeg ik toch altijd wel 5 F. van mn moeder, dus eigenlijk maakte het allemaal ook niet zoveel uit.
Ik denk niet dat we het afhankelijk moeten laten zijn van wedstrijden, aangezien er op die dagen toch amper TV wordt gekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Kan misschien ook eerder... in oktober ofzo. Zit alleen niet echt een leuk weekend tussen.
Lijst met wedstrijden
Als je huisgenotes erbij zijn ben ik er ook bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef VoreG het volgende:
morgen
Neem jij jouw huisgenotes mee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je huisgenotes erbij zijn ben ik er ook bij![]()
Een show-je-huisgenotes-meetquote:
Dan zit je op bijles ofzo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdagmiddag is sowieso kut.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een show-je-huisgenotes-meet
Kwartetten met huisgenotes!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er ook drie! Kunnen we ruilen!
Is dit een verkapt, vergeet mijn 24 uurs topic nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Oktober komt voor mij niet echt gunstig uit voor mij.. allemaal verjaardagen...
Waaronder die van mij
Ik heb er tenminste 9quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er ook drie! Kunnen we ruilen!
Ja dat gaat wel lukken natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Tering, Robbie dan kom jij toch gezellig smorgens![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit een verkapt, vergeet mijn 24 uurs topic niet![]()
als jullie mij maar niet vergetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dit een verkapt, vergeet mijn 24 uurs topic niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |