hmm was eerst alleen 4 bij mij maar 2 heeft het ook moeilijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Wishjuh het volgende:
hmm Stream 2 en 4 haperen de hele tijd... hakelig beeld... dat heb ik op alle servers die ik probeer... ben ik de enige?
Nee, dat is een bekend probleem, ligt niet aan jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Wishjuh het volgende:
hmm Stream 2 en 4 haperen de hele tijd... hakelig beeld... dat heb ik op alle servers die ik probeer... ben ik de enige?
in een keer van haar krukje afquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde : Je moet mij toch slaaaan...........
Gelijk op dr smoel rossen. hier pak aan
ok naja dan ligt et dus niet aan mij... zal morgen wel weer beter worden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm was eerst alleen 4 bij mij maar 2 heeft het ook moeilijk
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
tis weer duidelijk dat hilde heeft gezopen
Dan heb ik liever dat ze in een scheur ligt om niks...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagt![]()
de live was toch ook eigenlijk nix aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb niet 't idee dat BB echt lééft. Vorig jaar was het stervensdruk na een live uitzending. En er zijn maar twee topics over de live, als ik 't goed heb gezien.
ik vind er zo ook helemaal niks aan ,als het zo al die 100 blijft denk ik niet dat ik het tot het einde red,er zit gewoon echt helemaal niks inquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb niet 't idee dat BB echt lééft. Vorig jaar was het stervensdruk na een live uitzending. En er zijn maar twee topics over de live, als ik 't goed heb gezien.
Australiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
piemel in het gezicht....welk land bb was dat nou ....die 2 mannen konden meteen vertrekken
Dus je pleurt hier zomaar wat neer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens wie het is![]()
Ja maar er is ook amper wat gebeurd in de live... geen nominaties.. geen exits etc... alleen dat Egbert gedoe.. dus ik denk dat et nog wel drukker wordt... en de kijkcijfers van de tv uitzendingen zijn ook wel redelijk... wel iets minder dan vorig jaar... maar er is ook amper promotie geweest.. dus opzich doet BB het wel goed denk ik....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
nee joh...een niet roken en alleen maar alcohol drinken week...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |