quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:53 schreef brood_korst het volgende:
Ik heb hem lekker weer rechtop geduwd en lekker in de hoek gekenkerd![]()
Vakantie baantje, nog 3 dagen en dan ben ik van dat hoere werk afquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
![]()
Bad day at the office?
Morgen iemand anders in de nesten werken, enige manier om gemotiveerd te blijven, met die kutbaan van je.![]()
Dit is Keesquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef CasB het volgende:
Bel Kees ff anders, die kan ze wel goed sorteren...
Hallo geile poeSssquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Issie net klaar met 10.000 waterdichte witte emmers uit de sloot vissen, komt ie weer met het volgende takketopic.
Man broodkots, ga een uitkering aanvragen en verkoop je pc aub.
zeur.
Dat is pas leven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef nozem het volgende:
De pallet. Herinneringen.
"Hee, gij doar, komde gij mij vandoage helpen? Vat moar een pompwagenke en rij diejen zooi pallets moar efkes noar Frans, da's diejen lange lul doar achter in het magazijn"
Vakantiewerk.
Zekers. Ge moet em d'r ook met pompwagentje of hondje goed onder rijden anders doet ie krak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Djeez het volgende:
Als je pallet verkeerd oppakt met de heftruck, heb je zo die pallet aan stront!
Geile poes?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Hallo geile poeSss![]()
Het waren zwarte emmers
en ja, zolang die geitenbatsers die pallets fout stapelen blijf ik klagen, daar is dit dan ook de KLAAGBAAK voor![]()
![]()
hendig sjiek mee slippen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me ook wel eens rofl op zoeen heftruck pwnen
Solliciteer bij een groothandel in landbouwmaterialen of iets dergelijks en haal daar je heftruckrijbewijs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me ook wel eens rofl op zoeen heftruck pwnen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geile poes?!
Val je toch op kerels dan?! Ik wist het wel..
En de perfecte baan bestaat niet, dus zul je wel de rest van je leven over je werk blijven zeuren, -zolang je werkt...-, en gelukkig is de klaagbaak ook altijd goed voor reacties als deze![]()
quote:
Je hoeft helemaal geen heftruck rijbewijsssssquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Solliciteer bij een groothandel in landbouwmaterialen of iets dergelijks en haal daar je heftruckrijbewijs.
Een gouden toekomst is voor je weggelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |