ik vind van nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef MosPos het volgende:
Vind deze veel mooier dan de nieuwe
[afbeelding]
juist de groene jongens hebben al een actie plan klaar liggen voor autosport tegen te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:39 schreef Rory78 het volgende:
Ohohh, ik hoor de groene jongens al protesteren..
Want als men in NL een testcircuit gaat aanleggen, komt de roep om een GP daar bijna even snel achteraan..
hebben ze daar plek voor dan?? Laat ze er dan meteen een F1-waardig circuit van maken. Als Zandvoort het niet terugkrijgt, hebben we nog een ijzer voor in het vuurquote:Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef WEST het volgende:
ik ving wat geruchten op over een tescircuit bij de fabriek in Zeewolde![]()
Ik weet niet hoe lang ze het team willen houden maar ik kan me voorstellen dat als dit een langetermijn investering is, ze het team op termijn ook naar NL willen halen.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef 4-elements het volgende:
Ik zie het nut niet van een testcircuit in Zeewolde. Fabriek staat naast Silverstone. Zal dus niet meer zijn dan een gerucht.
Ze zijn bezig met onderhandelingen om volgend seizoen een ferrari motor erin te krijgen. Lijkt me wel een verbetering als ze dat voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er wat grote veranderingen plaats vinden voor volgend seizoen? Lijkt me niet dat ze op dezelfde voet verder gaan. Ik neem aan dat ze vooruit willen.
Nog meer dan dat? Lijkt me dat ze met alleen een andere motor niet ver gaan komen. Komen er ook nog wat ervare technische mensen bij het team?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met onderhandelingen om volgend seizoen een ferrari motor erin te krijgen. Lijkt me wel een verbetering als ze dat voor elkaar krijgen.
Welke teams rijden op dit moment met een Ferrari motor? En is die dan van van dit jaar of van vorig jaar?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef roelofjan het volgende:
Een Ferrari motor klinkt leuk, maar als het er een van dit jaar is dan loop je weer een jaar achter op de rest van de teams.
Bovendien wordt je dan verplicht de rest van het veld te blocken.
Mike Gascoyne.. Ervaren genoeg?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog meer dan dat? Lijkt me dat ze met alleen een andere motor niet ver gaan komen. Komen er ook nog wat ervare technische mensen bij het team?
tis wel een investering in de toekomst. Wie weet komt de fabriek binnen enkele jaren wel naar Nederland dan loont het wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef 4-elements het volgende:
Ik zie het nut niet van een testcircuit in Zeewolde. Fabriek staat naast Silverstone. Zal dus niet meer zijn dan een gerucht.
Waarom zou de fabriek naar Nederland komen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
tis wel een investering in de toekomst. Wie weet komt de fabriek binnen enkele jaren wel naar Nederland dan loont het wel.
personeel is best makkelijk mee te verhuizen en mocht er een circuit komen dit circuit is niet alleen om F1 wagens mee te testen, ook kunnen de 24 uur van LeMans wagen mee getest worden en de gewone roadcars. En wellicht zou het in de toekomst de concurentie met zandvoort en Assen wel eens aan kunnen gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Waarom zou de fabriek naar Nederland komen?
Geen persooneel, geen circuit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |