De front wing endplate is op deze foto weer oranje, konden ze beter zilver houden. Zal vast wel wat met sponsoren te maken hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef MaximusF1 het volgende:
Een Franse ? Amerikaanse ? Luxemburgse ?
Nederland = oranje
[afbeelding]
Ik vond die andere livery mooier. Vanaf Nurburgring, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Vind het opzich best een mooie wagen maar ik denk toch dat ik zoiets mooier had gevonden.
Mooi rood, wit, blauw.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel rood op deze manier. Of ligt dat aan het contrast van de foto?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef MaximusF1 het volgende:
Een Franse ? Amerikaanse ? Luxemburgse ?
Nederland = oranje
[afbeelding]
Altijd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:14 schreef WEST het volgende:
iemand intresse in wat Hi-res pics van nieuwe livery van de Spyker?![]()
Ja die was ook erg gaaf, alleen heeft die auto altijd een nare bijsmaak gehad na de GP op Spa, de auto waar Jos Verstappen bijna het leven in liet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:43 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Ik vond die andere livery mooier. Vanaf Nurburgring, als ik het goed heb.
Die race in Argentinie daarentegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja die was ook erg gaaf, alleen heeft die auto altijd een nare bijsmaak gehad na de GP op Spa, de auto waar Jos Verstappen bijna het leven in liet.
[afbeelding]
Ik vind het een geile bak!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef WEST het volgende:
klik hier
een open dir staan ook nog wat mp3tjes in over F1mag allemaal gedownload worden.
NOOOO!!! daar gaat de mooiste auto in de F1quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:36 schreef SimtekF1 het volgende:
Zo ziet het er een stuk beter uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef MosPos het volgende:
[..]
NOOOO!!! daar gaat de mooiste auto in de F1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |