Zeker met leuke weetjes als dat Alex Shnaider bij de deal nog twee C8's bedongen heeft voor in zijn prive garagequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:doordat ze beursgenoteerd zijn krijgen we wel lekker openheid qua budget
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat heeft Monteiro nou laten zien dit jaar bij Midland?
Ze zouden er beter aan doen om er een ervaren rot neer te zetten, die het team echt vooruit kan brengen met goede feedback naar de engineers. Ik noem een David Coulthard, een Rubens Barrichello, een Marc Gené of Olivier Panis..
Maar alleen als ze vooruit betalen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:54 schreef Spooky4u het volgende:
een ouwe rot, zonder werk, die sponsorgeld kan meenemen.... dat zijn er niet zoveel.
Ik ken er wel 1.......![]()
Die zou ik eerder als testcoureur aannemen, als racecoureur zijn ze wel over hun houdbaarheidsdatum heenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat heeft Monteiro nou laten zien dit jaar bij Midland?
Ze zouden er beter aan doen om er een ervaren rot neer te zetten, die het team echt vooruit kan brengen met goede feedback naar de engineers. Ik noem een David Coulthard, een Rubens Barrichello, een Marc Gené of Olivier Panis..
Spyker of de coureur....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Maar alleen als ze vooruit betalen...![]()
Het had niet veel gescheeld of er was tijdens WO II besloten om nabij het KNVB centrum in de Zeisterse bossen een F1 circuit te bouwen. Was wel een stuk beter geweest qua bereikbaarheid en geluidsnormen. In die omgeving woont geen hond.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er moet toch wel heel wat aan het circuit, de veiligheid en infrastructuur in en rondom Zandvoort veranderen wil daar ooit F1 komen, en die kans is volgens mij praktisch nul.
25 miljoen ophoesten om de F1 te laten komen is belangrijker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er moet toch wel heel wat aan het circuit, de veiligheid en infrastructuur in en rondom Zandvoort veranderen wil daar ooit F1 komen, en die kans is volgens mij praktisch nul.
En dit bericht maakt het nog wat mooier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Wow! te gek dat het Ferrari is geworden.![]()
Bronquote:Albers hoopt op Ferrari-test
Al jaren droomt Christijan Albers ervan om voor een topteam te testen. Volgens hem de enige kans om zijn ware snelheid te tonen. Die kans is door de motordeal met Ferrari opeens een stuk dichterbij gekomen.
Tijdens onderhandelingen met Jean Todt heeft Michiel Mol meteen de vraag op tafel gelegd: Is het mogelijk voor Albers om een keer voor Ferrari te testen? Tot hun grote genoegen stond de Scuderia er niet negatief tegenover. Er is nu zelfs een passage in het contract met Spyker opgenomen dat Spyker-coureurs voor Ferrari mogen testen. Andersom mag Ferrari dat ook bij Spyker.
Manager Lodewijk Varossieau: ,,Michiel heeft de voorzet gemaakt, nu is het aan mij om die in te koppen. Het is niet zo dat ik morgen al naar Jean Todt ren om de agenda’s bij elkaar te leggen, maar ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren of we een afspraak kunnen maken.”
Als het aan Albers ligt, stapt hij vandaag nog in die Ferrari. ,,Ferrari bepaalt. Maar dat die mogelijkheid er nu is, is natuurlijk fantastisch. Dit is misschien de enige manier om te laten zien hoe snel ik ben. Zet mij maar naast Massa. Ik zal laten zien dat ik net zo snel ben. Waarom zou ik dat niet zijn?”
Dat hij gaat trouwen, vermoed ik. Meer rest er niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:33 schreef PPL het volgende:
Er staat mij nog iets bij dat Christijan Albers een tijdje gelden had gezegd dat hij 8 oktober een belangrijke mededeling zou doen.
Ben wel benieuwd wat dat dan zou moeten wezen.
Een contract heeft ie nu dus al, de nieuwe motor is bekend.
Wat kan er dan nog aan te kondigen zijn en waarom moet dat wachten tot Japan ?
Of herinner ik mij e.e.a. onjuist?
Ja, hoe moeten ze het anders terug verdienen? Er moet toch iemand betalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat Hockenheim het niet meer vol houdt. Circuits in exotische landen als Maleisië en Bahrein hebben daar geen problemen mee, die worden gesteund door de overheid. De circuits in Europa echter niet. Trouwens, dit is tevens de reden dat de toegangsprijzen voor de F1 zo belachelijk hoog zijn. Op die manier proberen de circuits het geld weer terug te verdienen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |