Of jezelf weer op d ekaart zetten en half Nederland uitlachen met de CL cup in je handenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook niet, Kluivert is eigenlijk gek als ie het doet
kies maar:
- voor een riant topsalaris lekker niksen aan de Spaanse costa, life of the party
- voor een minder salaris iedere dag trainen en je in het zweet werken in de regenachtige provincie, en tijdens de wedstrijden uitgemaakt worden voor vanalles en nog wat
In nederland gebeuren jaarlijks tientallen ongelukken door mensen die te hard rijden.. dit is het enige ongeluk dat al ruim een decennia in het nieuws komt . Zelfs de bijlmerramp.. het hemeltje en het kruidvatje in enschede zijn passé...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat gelul over die moord... Kluivert reed dan wel te hard, maar dat doet iedereen op die weg (ja ik woon er) en die gozer ramde zomaar zonder te kijken zijn auto dwars de straat op. Natuurlijk HAD het niet gebeurd als Kluivert niet te hard had gereden, maar van opzet was geen sprake...
Altijd dat domme elkaar nagelul....
Preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert van een riant contract van Valencia naar een karig prestatiecontract bij PSV gaat, zegt dat veel over zijn mentaliteit.
Kluivert wil weer lekker ballen![]()
Karig kan je het niet noemen wat spelers bij PSV verdienen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert van een riant contract van Valencia naar een karig prestatiecontract bij PSV gaat, zegt dat veel over zijn mentaliteit.
Kluivert wil weer lekker ballen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef DANILXL het volgende:
nou ik ben benieuwd of ie komt. Ik gok hoop nog altijd op portsmouth
Denk eerder dat het andersom is maar dat terzijdequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef koningdavid het volgende:
Even wat Kluivert filmpjes voor de PSV-ers om te beseffen hoe dankbaar ze mogen zijn als
Kluivert is bovenal een Prof, wil dus gewoon geld verdienen en spelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kluivert is simpelweg nu een verrader,
Hoezo generaliseren!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Reiziger heeft nooit aangegeven dat ie bij Ajax terug zou komen als het kon
Stam heeft nooit aangegeven terug te willen keren bij PSV
Van Huntelaar is het bekend dat ie nooit meer voor PSV wil spelen
Kluivert zou terugkeren bij Ajax, dat er nu betere dan hem rondlopen kan Ajax weinig aan doen, en dat is voor hem geen reden om naar de concurrent te gaan.
Daarnaast blijken de PSV supporters weer zo mak als altijd te zijn, toen de geruchten gingen
dat Feyenoord Kluivert wou hebben kwam de supporters daar al flink in actie, maar nee de PSV supporters staan het zonder blikken of blozen toe..
Daarnaast snap ik Kluivert niet, waarom spelen voor de supporters die je voor alles en nog wat uitgemaakt hebben, en nog steeds moordenaar roepen….
Staat dat filmpje ook al in TRU?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef koningdavid het volgende:
Complottheorie waarom Kluivert nu niet meer speelt
Ajax hoeft Kluivert toch niet? Dan moeten ze nu ook niet moeilijk doen als hij naar PSV gaat. Moet hij dan maar zijn hele resterende voetbalcarriere uit Nederland wegblijven? Hetzelfde geldt voor Reiziger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Reiziger heeft nooit aangegeven dat ie bij Ajax terug zou komen als het kon
Stam heeft nooit aangegeven terug te willen keren bij PSV
Van Huntelaar is het bekend dat ie nooit meer voor PSV wil spelen
Kluivert zou terugkeren bij Ajax, dat er nu betere dan hem rondlopen kan Ajax weinig aan doen, en dat is voor hem geen reden om naar de concurrent te gaan.
Daarnaast blijken de PSV supporters weer zo mak als altijd te zijn, toen de geruchten gingen
dat Feyenoord Kluivert wou hebben kwam de supporters daar al flink in actie, maar nee de PSV supporters staan het zonder blikken of blozen toe..
Daarnaast snap ik Kluivert niet, waarom spelen voor de supporters die je voor alles en nog wat uitgemaakt hebben, en nog steeds moordenaar roepen….
Dan lees je weer volkomen verkeerd, Stam heeft nooit aangegeven terug te willen gaan naar PSV, zeker niet nadat Hiddink vond dat Stam vanuit zichzelf moest komen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ajax hoeft Kluivert toch niet? Dan moeten ze nu ook niet moeilijk doen als hij naar PSV gaat. Moet hij dan maar zijn hele resterende voetbalcarriere uit Nederland wegblijven? Hetzelfde geldt voor Reiziger.
Bij jouw redenatie is Stam dus eigenlijk de grootste verrader, omdat hij ook naar PSV kon. Nu wordt hij net zo goed aanbeden door de Ajacieden.
Van mij mag Kluivert wel weer teruggaan naar de Nederlandse velden. Bij welke club maakt me niet uit.
Vanuit Kluiverts perspectief bekeken kan dit wel eens de laatste kans voor hem zijn op CL-voetbal. Groot gelijk dat hij die kans wil pakken, als hij zoveel voor Ajax betekent hadden die hem maar een contract moeten aanbieden.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan lees je weer volkomen verkeerd, Stam heeft nooit aangegeven terug te willen gaan naar PSV, zeker niet nadat Hiddink vond dat Stam vanuit zichzelf moest komen...
Kluivert heeft aangegeven dat ie naar Ajax terug zou keren, dit kan nu niet maar dan moet je niet naar de concurrent gaan.
Wel vreemd dat ineens 75% van de PSV supporters pro Kluivert lijken te zijn terwijl ze pakweg een week geleden nog totaal anti Kluivert waren...
Hij heeft de keuze om voor PSV te spelen of om niet te spelen.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan lees je weer volkomen verkeerd, Stam heeft nooit aangegeven terug te willen gaan naar PSV, zeker niet nadat Hiddink vond dat Stam vanuit zichzelf moest komen...
Kluivert heeft aangegeven dat ie naar Ajax terug zou keren, dit kan nu niet maar dan moet je niet naar de concurrent gaan.
Wel vreemd dat ineens 75% van de PSV supporters pro Kluivert lijken te zijn terwijl ze pakweg een week geleden nog totaal anti Kluivert waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |