abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41284857
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook niet, Kluivert is eigenlijk gek als ie het doet
kies maar:
- voor een riant topsalaris lekker niksen aan de Spaanse costa, life of the party
- voor een minder salaris iedere dag trainen en je in het zweet werken in de regenachtige provincie, en tijdens de wedstrijden uitgemaakt worden voor vanalles en nog wat
Of jezelf weer op d ekaart zetten en half Nederland uitlachen met de CL cup in je handen
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:28:34 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41284878
Dat gelul over die moord... Kluivert reed dan wel te hard, maar dat doet iedereen op die weg (ja ik woon er) en die gozer ramde zomaar zonder te kijken zijn auto dwars de straat op. Natuurlijk HAD het niet gebeurd als Kluivert niet te hard had gereden, maar van opzet was geen sprake...

Altijd dat domme elkaar nagelul....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41284918
Als Kluivert van een riant contract van Valencia naar een karig prestatiecontract bij PSV gaat, zegt dat veel over zijn mentaliteit.

Kluivert wil weer lekker ballen
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41285007
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat gelul over die moord... Kluivert reed dan wel te hard, maar dat doet iedereen op die weg (ja ik woon er) en die gozer ramde zomaar zonder te kijken zijn auto dwars de straat op. Natuurlijk HAD het niet gebeurd als Kluivert niet te hard had gereden, maar van opzet was geen sprake...

Altijd dat domme elkaar nagelul....
In nederland gebeuren jaarlijks tientallen ongelukken door mensen die te hard rijden.. dit is het enige ongeluk dat al ruim een decennia in het nieuws komt . Zelfs de bijlmerramp.. het hemeltje en het kruidvatje in enschede zijn passé...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:58:17 #130
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_41285596
nou ik ben benieuwd of ie komt. Ik gok nog altijd op portsmouth
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_41286490
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert van een riant contract van Valencia naar een karig prestatiecontract bij PSV gaat, zegt dat veel over zijn mentaliteit.

Precies
Al dat gezeik op hem
pi_41286522
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:

Karig kan je het niet noemen wat spelers bij PSV verdienen.
lollig
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:37:46 #133
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41286660
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

[afbeelding]

OT:
Laat Snuivert maar komen. Met Kone alleen wordt het niks of hij moet ineens weer in vorm komen. Kone liet bij Roda zien dat hij het wel kan maar bij PSV heb ik hem op een paar wedstrijden na (tegen Heerenveen uit geloof ik) haast alleen maar zien prutsen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:39:38 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41286718
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef DANILXL het volgende:
nou ik ben benieuwd of ie komt. Ik gok hoop nog altijd op portsmouth
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41286892
Even wat Kluivert filmpjes voor de PSV-ers om te beseffen hoe dankbaar ze mogen zijn als Kluivert voor jullie wilt uitkomen:

RvN vs. Kluivert
Kluivert - The Requiem
Complottheorie waarom Kluivert nu niet meer speelt
Kluivert legende
Kluivert - remember the name

Kluif
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:48:17 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41286975
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef koningdavid het volgende:
Even wat Kluivert filmpjes voor de PSV-ers om te beseffen hoe dankbaar ze mogen zijn als
Denk eerder dat het andersom is maar dat terzijde

Als hij z'n oude vorm terugkrijgt is het misschien wel de best mogelijke (lees: goedkoopste) oplossing en heb je misschien zelfs nog wat geld om een extra centrale verdediger/rechtsback te halen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41287034
Vond z'n optreden bij Wilfried de Jong zo beschamend die jongen wil ik niet bij PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41287111
Zou ie al meedoen 17 september?
pi_41287199
Tja, ik zou het wel mooi vinden als Kluivert weer op de nederlandse speelvelden te bezichtigen is
pi_41287207
Leuk... Kluivert in het Zuiderpark Dat word gezellig.
pi_41287362
Kluivert is simpelweg nu een verrader,

Reiziger heeft nooit aangegeven dat ie bij Ajax terug zou komen als het kon
Stam heeft nooit aangegeven terug te willen keren bij PSV
Van Huntelaar is het bekend dat ie nooit meer voor PSV wil spelen
Kluivert zou terugkeren bij Ajax, dat er nu betere dan hem rondlopen kan Ajax weinig aan doen, en dat is voor hem geen reden om naar de concurrent te gaan.

Daarnaast blijken de PSV supporters weer zo mak als altijd te zijn, toen de geruchten gingen
dat Feyenoord Kluivert wou hebben kwam de supporters daar al flink in actie, maar nee de PSV supporters staan het zonder blikken of blozen toe..

Daarnaast snap ik Kluivert niet, waarom spelen voor de supporters die je voor alles en nog wat uitgemaakt hebben, en nog steeds moordenaar roepen….
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_41287575
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef MrDoegewoon het volgende:

Kluivert is bovenal een Prof, wil dus gewoon geld verdienen en spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41287584
Kluivert is een Ajacied, die dus nu voor dat Pisclubje gaat spelen jammer
Haleloeja
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:09:43 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41287591
quote:

Kluivert zou terugkeren bij Ajax, dat er nu betere dan hem rondlopen kan Ajax weinig aan doen, en dat is voor hem geen reden om naar de concurrent te gaan.

Daarnaast blijken de PSV supporters weer zo mak als altijd te zijn, toen de geruchten gingen
dat Feyenoord Kluivert wou hebben kwam de supporters daar al flink in actie, maar nee de PSV supporters staan het zonder blikken of blozen toe..

Daarnaast snap ik Kluivert niet, waarom spelen voor de supporters die je voor alles en nog wat uitgemaakt hebben, en nog steeds moordenaar roepen….
Hoezo generaliseren!
pi_41287607
quote:
Staat dat filmpje ook al in TRU?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:13:38 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41287709
Ik zou het trouwens belachelijk vinden als Kluivert straks in elk stadion wordt uitgefloten. Ik kan het me nog enigszinds voorstellen als zoiets gebeurd in de ArenA of de Kuip, maar in andere stadions moeten ze echt wel hun bek houden. Hoe je het ook went of keert, hij heeft wel wat voor het Nederlands voetbal betekend.
pi_41287824
quote:

Ajax hoeft Kluivert toch niet? Dan moeten ze nu ook niet moeilijk doen als hij naar PSV gaat. Moet hij dan maar zijn hele resterende voetbalcarriere uit Nederland wegblijven? Hetzelfde geldt voor Reiziger.

Bij jouw redenatie is Stam dus eigenlijk de grootste verrader, omdat hij ook naar PSV kon. Nu wordt hij net zo goed aanbeden door de Ajacieden.

Van mij mag Kluivert wel weer teruggaan naar de Nederlandse velden. Bij welke club maakt me niet uit.
pi_41287941
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ajax hoeft Kluivert toch niet? Dan moeten ze nu ook niet moeilijk doen als hij naar PSV gaat. Moet hij dan maar zijn hele resterende voetbalcarriere uit Nederland wegblijven? Hetzelfde geldt voor Reiziger.

Bij jouw redenatie is Stam dus eigenlijk de grootste verrader, omdat hij ook naar PSV kon. Nu wordt hij net zo goed aanbeden door de Ajacieden.

Van mij mag Kluivert wel weer teruggaan naar de Nederlandse velden. Bij welke club maakt me niet uit.
Dan lees je weer volkomen verkeerd, Stam heeft nooit aangegeven terug te willen gaan naar PSV, zeker niet nadat Hiddink vond dat Stam vanuit zichzelf moest komen...

Kluivert heeft aangegeven dat ie naar Ajax terug zou keren, dit kan nu niet maar dan moet je niet naar de concurrent gaan.

Wel vreemd dat ineens 75% van de PSV supporters pro Kluivert lijken te zijn terwijl ze pakweg een week geleden nog totaal anti Kluivert waren...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_41288041
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dan lees je weer volkomen verkeerd, Stam heeft nooit aangegeven terug te willen gaan naar PSV, zeker niet nadat Hiddink vond dat Stam vanuit zichzelf moest komen...

Kluivert heeft aangegeven dat ie naar Ajax terug zou keren, dit kan nu niet maar dan moet je niet naar de concurrent gaan.

Wel vreemd dat ineens 75% van de PSV supporters pro Kluivert lijken te zijn terwijl ze pakweg een week geleden nog totaal anti Kluivert waren...
Vanuit Kluiverts perspectief bekeken kan dit wel eens de laatste kans voor hem zijn op CL-voetbal. Groot gelijk dat hij die kans wil pakken, als hij zoveel voor Ajax betekent hadden die hem maar een contract moeten aanbieden.....
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:24:35 #150
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41288083
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hij heeft de keuze om voor PSV te spelen of om niet te spelen.....
Persoonlijk zou ik ook nooit voor PSV of Feyenoord willen spelen, maar gelukkig mis ik het talent, dus hoef ik me daar ook niet druk om te maken
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')