jijquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Wie zegt idd dat het nu ineens wel zeker is?
Met Thomas in de ploeg heb je geen KLuivert als tegenstander nodig om doelpunten te makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat maar komen. Japie en Thomas lusten hem rauw (als hij niet geblesseerd is)
Wie, Japie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Yip-Jaap Stam is a big Dutch man, get past him if you fucking can. Try a little trick and he'll make you look a dick, Yip-Jaap, Jaap Stamquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Gala was live.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef Damzkieee het volgende:
Was dat nou live of was dat gala live
Lijkt me sterk, aangezien Kuyt bij de NOS nog op 't podium stond en ondertussen ook bij VI zat met de bronzen schoen.quote:
Dat betekent dus dat VI niet live was hequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Kuyt bij de NOS nog op 't podium stond en ondertussen ook bij VI zat met de bronzen schoen.
Dan kan weinig het nog tegenhouden, enkel interne onenigheid bij PSV.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef koningdavid het volgende:
Volgens onze Barbara was Paul Foortse, Patricks zaakwaarnemer, vandaag op de Herdgang om te onderhandelen.
Euh hij had toch de gouden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Kuyt bij de NOS nog op 't podium stond en ondertussen ook bij VI zat met de bronzen schoen.
Dacht dat VI altijd live was. Remember hun stelling waar op je kunt smsen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat VI niet live was he![]()
Klopt. Maar nu denk ik niet i.v.m. het Voetbalgaladinges.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dacht dat VI altijd live was. Remember hun stelling waar op je kunt smsen.
VI was idd niet Live, want Dirk ging gedurende uitzending eruit om zijn gouden schoen in ontvangst te nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Dat betekent dus dat VI niet live was he![]()
Ik twijfel aan beiden. Ze hebben wel vaker dit soort geintjes uitgehaald bij de NOS. Dat gala live uitzenden, maar ondertussen gasten die in andere "live" programma's aanschuiven. Bij Barend & Van Dorp onder andere.quote:
Ohja klopt.....ik zat waarschijnlijk nog met de prijs in gedachte waarvan ik vond dat ie verdiendequote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ohja klopt.....ik zat waarschijnlijk nog met de prijs in gedachte waarvan ik vond dat ie verdiende
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:44 schreef cultheld het volgende:
Goede voetballer, slecht naief mens. Al maakt ie er 50, dan nog past ie niet bij PSV.
-1 voor originaliteitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
pas maar op voor auto's in eindhoven
Hij heeft nog niet getekend, maar als hij komt zal hij de eerstvolgende wedstrijd, indien fit, denk ik wel spelen. Dat is immers pas over twee weken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef slaapkamermug het volgende:
Speelt hij dan de eerstkomende wedstrijd al?
Okay, ik hoop dat hij tekent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet getekend, maar als hij komt zal hij de eerstvolgende wedstrijd, indien fit, denk ik wel spelen. Dat is immers pas over twee weken.
Goed gesprokenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
Hij hoort bij Ajax, maar ik gun het PSV wel. Lauter alleen maar omdat ik deze held weer op de Nederlandse velden wil zien.
Ik heb een tyfus hekel aan Ajax, maar Kluivert in actie op de Nederlandse velden lijkt me wel leuk. Alleen zal die overal waar die komt voor 'moordenaar' en 'verkrachter' worden uitgescholden, als ik hem was zou ik lekker in het buitenland blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
Hij hoort bij Ajax, maar ik gun het PSV wel. Lauter alleen maar omdat ik deze held weer op de Nederlandse velden wil zien.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
pas maar op voor auto's in eindhoven
Of het Patrick Kluivert effectquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef slaapkamermug het volgende:
Hij kan zeker zijn ervaring overbrengen op de andere aanvallers.
Misschien krijgt PSV nu het klaasjanhuntelaar effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |