quote:
Nominaties zijn pas komende week, dus die blijven gewoon staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
snap der niks meer van....
maar heb al hele tijd een vraag dus vraag uhm maar wederom hopelijk in nu het goede topic
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Nee niets over gehoord.. dat komt nog van de weekquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef -Myrt- het volgende:
we hebben niks over nominaties gehooord he? over semmig of marlies... althans bedoel de bewoners hebben er niks over gehoord... hoe zou dat zitten?
Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
ja snap dat van egbert... maar had life uitzending niet gezien maar half...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren geen nominaties. Egbert was niet genomineerd. Marlies en Semih staan genomineerd zodra er een keer genomineerd gaat worden. Dat duurt nog wel een week.
hahaha vond het wel een goeiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Kinga het volgende:
Janine al geflipt dat ze die 50 euro niet heeft gewonnen? Of nog erger, verloren aan Tijn? Muhaha.
Wij ook van die saaie uitzending dus ik kan je wel vergeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
sorry jongens, ik ben een beetje wappy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |