Heb al een losse kaart.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Zaterdag begint overigens de Silvercard verkoop voor Sparta uit!
Ik denk dat ze Bousaboun gewoon een kans moeten geven in de punt van de spits , zoals bij nac , zo slecht deed Ali het daar nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
Wat verwachten jullie van Sparta, dat moeten jullie toch wel winnen dacht ik. En wat hebben jullie eigenlijk allemaal tegen Boussaboun zovaak heeft hij toch nog niet gespeeld?
Snap het ook niet.. die optie hebben ze gewoon in huis maar ze willen graag geld uitgeven aan een andere spits..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
Wat verwachten jullie van Sparta, dat moeten jullie toch wel winnen dacht ik. En wat hebben jullie eigenlijk allemaal tegen Boussaboun zovaak heeft hij toch nog niet gespeeld?
die miste zaterdag een kans voor open doel, niet te missenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef Keltie het volgende:
Och, morgen word Makaay gepresenteerd ...
Je weet toch ook wel dat hij niet goed genoeg is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. die optie hebben ze gewoon in huis maar ze willen graag geld uitgeven aan een andere spits..
Maatje van me ging ook los, ik koop braaf een kaartje voor het 'stretched' uitvak!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef Cart_man het volgende:
Heb al een losse kaart.
Kasteeltribune here I come.
Ja toch.. Nie dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Calciumdude het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat , na het gesprek (monoloog) van vd Herik gezien te hebben , Kuyt en in ieder geval Kalou wel verkocht MOESTEN worden ivm deze schulden ???
Voor de CL niet maar dat spelen ze niet! Voor de competitie is hij meer dan goed genoeg!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat hij niet goed genoeg is?
Ja, nogal wiedes. 16 miljoen schuld in mei. Begrijp niet dat er mensen zijn die er rustig bij kunnen blijven...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Calciumdude het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat , na het gesprek (monoloog) van vd Herik gezien te hebben , Kuyt en in ieder geval Kalou wel verkocht MOESTEN worden ivm deze schulden ???
Ze lullen er zich wel heel makkelijk uit. Hoe kan Feyenoord nou zulke schulden hebben.. dat is gewoon wanbeleid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, nogal wiedes. 16 miljoen schuld in mei. Begrijp niet dat er mensen zijn die er rustig bij kunnen blijven...
Die denkt ook dat hij een top voetballer isquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Snap niet dat ze Lazovic verhuurd hebben, gezien het feit dat ze wisten dat de kans redelijk aanwezig was dat Kuyt zou vertrekken. Hadden ze nu iig een echte spits gehad, de vraag was natuurlijk of ie wat zou presteren, maar dan kon je iet wat rustiger op zoek, nu heb je Pi-Air!
Hey, daar zit ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb al een losse kaart.
Kasteeltribune here I come.
Wie? Pi-Air of Lazovic?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef Chadi het volgende:
Die denkt ook dat hij een top voetballer is![]()
Ik snap dat van Lazovic ook niet. Die jongen had gewoon een kans moeten krijgen om zich eens echt te bewijzen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Snap niet dat ze Lazovic verhuurd hebben, gezien het feit dat ze wisten dat de kans redelijk aanwezig was dat Kuyt zou vertrekken. Hadden ze nu iig een echte spits gehad, de vraag was natuurlijk of ie wat zou presteren, maar dan kon je iet wat rustiger op zoek, nu heb je Pi-Air!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |