echt slecht hey.. knake uitzending.. ik vond de uitzendingen met Beau altijd wel leuk..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Coos het volgende:
Iedereen mailen naar Talpa dat we Bridget niet meer pruimen.![]()
Ik vind het ook ruk. Alleen maar gebaseerd op dingen die iedereen al gezien heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
en weer reclame. wat een kutuitzending zeg.
En dan praten we verder!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Coos het volgende:
Iedereen mailen naar Talpa dat we Bridget niet meer pruimen.![]()
Dat is nog erger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Tovaho het volgende:
ik wil ruud terug in de live-uitzending....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Tovaho het volgende:
ik wil ruud terug in de live-uitzending....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bridget zei toch: er is geen contact met het huis en dat houden we voorlopig zo. Ik verwacht dus ook geen Hallo bewoners.
Deal or no dealquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef Dr_Greene het volgende:
En in de dagboekkamer worden de familibanden getest doordat Marcia in plaats van haar vader mag vertrekken, als ze wil...
...zou weer een typische BB truuk zijn![]()
Dat zou dan wel weer leuk zijn!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef Dr_Greene het volgende:
En in de dagboekkamer worden de familibanden getest doordat Marcia in plaats van haar vader mag vertrekken, als ze wil...
...zou weer een typische BB truuk zijn![]()
Ja ze denk dat hij gaat winnen omdat hij "lekker jong is en het wel goed bij de meisjes doet"quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Het meest schokkende is dat Sabrina Etienne een leuke jongen vindt![]()
![]()
Hij staat nu te huilen, zielug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef avonne het volgende:
zo, dat gezicht van Tijn, doodserieus
Patty en Rolf Wouters en een beet van Maggiquote:
vorige tussenstanden waren overduidelijk fake. alleen tijdens de finale, toen er een notaris bij was na beschuldigen van vervalsen van stemmen, bleven de uitslagen consistent (Joost constant bovenaan). misschien is er nu wel altijd een notatis bij en kunnen ze geen fake tussenstanden meer brengenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend dat ze geen tussenstanden hebben gedaan. Dat levert normaal weer veel meer bellers op. Waarom dus geen tussenstand? Ik heb er geen enkele verklaring voor.
Ja, die 40 die hij aangeslingerd heeft.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ze denk dat hij gaat winnen omdat hij "lekker jong is en het wel goed bij de meisjes doet"
Ik denk dat er maar een stem binnen is gekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend dat ze geen tussenstanden hebben gedaan. Dat levert normaal weer veel meer bellers op. Waarom dus geen tussenstand? Ik heb er geen enkele verklaring voor.
Ik Tijn wel.. Rik wat minder...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Tijn en Rik het populairst. Ik ga dat niet trekken
als hij er eenmaal uit te stemmen valt heb ik er wel 20 euro aan smsjes voor overt..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Het meest schokkende is dat Sabrina Etienne een leuke jongen vindt![]()
![]()
Ik hoop het zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Op de BB site stond dat BB in de live gaat bewijzen dat het keihard wordt ditjaar. Dat moet dan zeker nog komen ofzo
...ok, ik ga je serieus nemen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
LOL... ik had gisteren al 75% voorspeld
Haha dan was jij dus de vierde die heeft gestemd zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:24 schreef Sanne het volgende:
Kutzooi. Hebben er toch drie josti's uit de plaatselijke Abbekerker kroeg gestemd.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef LeonII het volgende:
Egbert moet nog wel ff en bak koffie, haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |