Ik denk omdat daar deze regels niet voor gelden, wat denk jij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Niwa het volgende:
en waarom moet je meteen hoofddoek dragers erbij vermelden?
Alsof iemand met een hoofdoek niet recht in de camera hoeft te kijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk omdat daar deze regels niet voor gelden, wat denk jij?
Ik heb lang haar en bakkebaarden, ik kom NL nooit meer uitquote:
Same herequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en bakkebaarden, ik kom NL nooit meer uit
En ze moeten zelf rechtop zitten, een hand van pappa of mamma mag niet op de photo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Zelfs baby's op een paspoort mogen niet lachen
Echt? Dan zijn die regels nog debieler dan ik dacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
En ze moeten zelf rechtop zitten, een hand van pappa of mamma mag niet op de photo.
snuggerequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Niwa het volgende:
Dat kan ook in dat andere topic, en waarom moet je meteen hoofddoek dragers erbij vermelden?
Inderdaad, en opzich heb ik ook geen probleem met dit topic. Echter mogen de bashreacties achterwege gelaten worden. Ik heb net overigens al een aantal van die reacties verwijderd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk omdat daar deze regels niet voor gelden, wat denk jij?
Zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef rollator_GSI het volgende:
als je een hoofddoek draagt zijn deze regels niet van toepassing (behalve dat lachen dan)
ONBEGRIJPELIJK![]()
Moet je wel een printer hebben de minstens 400DPI kan printen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik maak gewoon thuis mijn pasfoto, dan haal ik met PaintShop mijn bakkebaarden weg, maak de achtergrond egaal grijs en print mezelf daarna uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |