Ja, maar ik hoorde dat het daarna heel erg moeilijk is om als academicus ingeschaald te worden omdat je daarvoor als hbo'er werkte.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef mirelia het volgende:
Ik ken je financiele situatie niet maar een baan onder je niveau zou ik zeker niet afwijzen
Ik bedoel wat wil je dan??
Thuiszitten is zeker onder je niveau
Kijk voor de grap eens bij Ebbinge of YER. De meeste vacatures zijn voor mensen met 3 jaar werkervaring. Sterker nog, zelfs bij startersfuncties vragen ze 3 jaar relevante werkervaring!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef rieski het volgende:
Schrijf je in bij een werving & selectie bureau!
Reageer nou maar gewoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens bij Ebbinge of YER. De meeste vacatures zijn voor mensen met 3 jaar werkervaring. Sterker nog, zelfs bij startersfuncties vragen ze 3 jaar relevante werkervaring!!
Klinkt mij allemaal een beetje vaag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoorde dat het daarna heel erg moeilijk is om als academicus ingeschaald te worden omdat je daarvoor als hbo'er werkte.
I did. Bij YER en Nassau Recruitment Group. Drie keer afgewezen voor een startersfunctie.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Of denk je dat je gelijk de hele wereld aan kan?
Zijn dat geen headhunters, die de krenten uit de pap halen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
I did. Bij YER en Nassau Recruitment Group. Drie keer afgewezen voor een startersfunctie.
Misschien moet ik dat meer gaan doen ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Wat bij mij goed werkte, was bij (voor mij) relevante bedrijven op de website kijken.
Dat kan zeker helpen! Daarnaast kan het insturen van wat open sollicitaties en het inschrijven bij detacheringsbureau's ook geen kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat meer gaan doen ja.
zou ik je ook niet aannemen, nee.quote:
Lang leve de spellingscontrole.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je dit soort dingen in je sollicitatie zet:
[..]
zou ik je ook niet aannemen, nee.
Daarnaast altijd nog even door laten lezen door familie/ vrienden (uitgeprint op papier werkt dan beter)quote:
Ik heb inmiddels een vast brieven-check-commissie van vrienden, familie en collega's.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarnaast altijd nog even door laten lezen door familie/ vrienden (uitgeprint op papier werkt dan beter)
Bovendien wekt dit ook veel symathie op voor je, bij bedrijven waar je gaat solliciteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Dopekoe het volgende:
Dan neem je eerst een baan onder je niveau en dan zoek je ondertussen naar een baan die je echt wilt hebben.....
Zoiets staat ook wel bekend als ervaring in het bedrijfsleven opdoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |