Gefeli. Wa's MWD?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
net intake gesprek gehad.. kan in jaar 2 MWD instromen
Waxxerquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:Waar Ben Jij Geweemzt, over hulpverlening in het buitenland...
DVD, beeldopnames van de geheele showquote:
Och jeequote:
maatschappelijk werk en dienstverleningquote:
Vast die van Sandraquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DVD, beeldopnames van de geheele show
Mja, dat klinkt al logischer dan Meapons of Wass Destruction...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
maatschappelijk werk en dienstverlening
*growl* Wat een stom gegeven dat ze iedere clan de gave geven om in een wolf of roofvogel te kunnen veranderen. Er is maar 1 clan die de Protean Discipline heeft, Gangrels!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wederom een poging doen de serie te volgen .....
[afbeelding]
Ik haak steeds af
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast die van SandraHeb jij hem gezien? Verspreekt Lone zich als ze vraagt of Oscar... uh... Charlie nog naar 'r gevraagd heeft?
Hoe was Lestat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezien
hahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe was Lestat?
(psssst, ik kom er net achter dat de Daeva de domste van allen zijn he .... misschien dat ik mijn afkomst toch maar moet verloochenen)
Wat slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hahahaha
Lestat hebben we niet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |