maar ook saai geloof mequote:
ik ben meestal ook wel vrolijk hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Rembrandt? Da Vinci?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Klinkt engquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben meestal ook wel vrolijk hoormaarja af en toe loopt je leven toch net even wat anders als je gepland had he
jeff buckley, tom waits,quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rembrandt? Da Vinci?.
MARIA CALLAS!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeff buckley, tom waits,
van gogh, rembault,
ach zo veel de meesten
WAX!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Ik wilde net zeggen, ik wil eigenlijk de verwarming aanzetten maar dat vind ik zo overdreven in augustus!
O ja, het gaat prima! Niks te klagen, werk is druk en uitgerekend NU het afdelingshoofd en enkele mensen van mijn team op vakantie zijn willen de Duitsers een grote, risicovolle aanpassing gaan doorvoeren. We zien wel hoe ernstig de problemen gaan wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja!Ik kan weer internetten met view op de garden!
HAI!!![]()
Vlarp, hoe gaat' ie??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |