Whehequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef The6thgate het volgende:
[..]
wat deed jij zaterdag in de clinique ipv feestfabriek?![]()
DIE IS DOOD GEKKIE!!111quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe zou Vincent Van Gogh z'n kaartje dan uitzienOf mag die d'r geen hebben?
Ligt er aan wat je als een beschaving beschouwd maar 5000 jaar is wel heel erg jong.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef kansloze_dertiger het volgende:
De beschaving bestaat pas 5000 jaar.
NEE dat meen je niet?quote:
jij blijquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wheheff checken oft vet was, btw in de Clinique herkende een meisje me van mijn G-star truitje, trouwens waarom zei je niet ff hoi ofzo ?
Of word je dan disrespected van je matties als je met iemand met een kampketting praat ?
Het was btw best leeg in de Clinique dus waren we weer best snel pleite
Rot is op met die kamper-pic van je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wow wat boeiend hoe je op een foto staat
[afbeelding]
Mag je zo wel @ de foto staan ?
De Clinique? Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wheheff checken oft vet was, btw in de Clinique herkende een meisje me van mijn G-star truitje, trouwens waarom zei je niet ff hoi ofzo ?
Over het algemeen ist wel gezellig daarquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De Clinique? Ben je ziek ofzo?
Ja, schijnbaar. Kunnen ze toch niet maken? En hoofddoeken mogen wel, wtf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef De_Postbode het volgende:
Dus als je een baard hebt of zelfs bakkebaarden moet het spul eraf?
W
T
F
Wat is dat voor een politiestaat ongein?
En bovendien als je ze daarna weer laat groeien klopt de foto niet meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef De_Postbode het volgende:
Inderdaad, correcte bagger.
Voor baard valt trouwens nog iets te zeggen, maar wat is in godsnaam het verhullende van bakkebaarden? Die dingen zie je meestal niet eens van voren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |