Doe een bloemetjeshoofddoek opquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Hallulama het volgende:
plus het feit dat er geen bloemetjesgordijn als achtergrond gebruikt mag worden,
Van jou moeten ze alle foto's verbieden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wow wat boeiend hoe je op een foto staat
[afbeelding]
Mag je zo wel @ de foto staan ?
Als dat jouw neutrale expressie is wel jaquote:
Dat 10000 jaar beschaving niet toelaat dat jij preventief wordt ingeënt is mij nog een groter raadselquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ja maar ik was al van 6 uur op, want ik moest met me neef(Ricardo) wat naast me staat groenters bijvullen @ de C1000quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als dat jouw neutrale expressie is wel ja![]()
Wat? Dat je niet mag lachen op een dergelijke foto, of dat die regel uberhaupt nodig is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef LoggedIn het volgende:
wel belachelijk idd
Ja, ik moet er bijna van huilenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef LoggedIn het volgende:
wel belachelijk idd
*klik*quote:
Ow ...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Fokkedop het volgende:
Hey Maikuuul, je lijkt al ouder in je gezicht t.o.v. vorig jaar.
nee want beide oren moeten zichtbaar zijn..quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hoe zou Vincent Van Gogh z'n kaartje dan uitzienquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nee want beide oren moeten zichtbaar zijn..
knap lullig als je een oor mist door een ongeluk oid![]()
Bassie komt woensdag hiernaar toequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef Hallulama het volgende:
[..]
*klik*
Dank u wel, volgende graag !
Moet opeens denken aan Bassie & Adriaan en het Grien Gas
nodig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:59 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wat? Dat je niet mag lachen op een dergelijke foto, of dat die regel uberhaupt nodig is?![]()
wat deed jij zaterdag in de clinique ipv feestfabriek?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Whehequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef The6thgate het volgende:
[..]
wat deed jij zaterdag in de clinique ipv feestfabriek?![]()
DIE IS DOOD GEKKIE!!111quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe zou Vincent Van Gogh z'n kaartje dan uitzienOf mag die d'r geen hebben?
Ligt er aan wat je als een beschaving beschouwd maar 5000 jaar is wel heel erg jong.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef kansloze_dertiger het volgende:
De beschaving bestaat pas 5000 jaar.
NEE dat meen je niet?quote:
jij blijquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wheheff checken oft vet was, btw in de Clinique herkende een meisje me van mijn G-star truitje, trouwens waarom zei je niet ff hoi ofzo ?
Of word je dan disrespected van je matties als je met iemand met een kampketting praat ?
Het was btw best leeg in de Clinique dus waren we weer best snel pleite
Rot is op met die kamper-pic van je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
De Clinique? Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wheheff checken oft vet was, btw in de Clinique herkende een meisje me van mijn G-star truitje, trouwens waarom zei je niet ff hoi ofzo ?
Over het algemeen ist wel gezellig daarquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De Clinique? Ben je ziek ofzo?
Ja, schijnbaar. Kunnen ze toch niet maken? En hoofddoeken mogen wel, wtf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef De_Postbode het volgende:
Dus als je een baard hebt of zelfs bakkebaarden moet het spul eraf?
W
T
F
Wat is dat voor een politiestaat ongein?
En bovendien als je ze daarna weer laat groeien klopt de foto niet meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef De_Postbode het volgende:
Inderdaad, correcte bagger.
Voor baard valt trouwens nog iets te zeggen, maar wat is in godsnaam het verhullende van bakkebaarden? Die dingen zie je meestal niet eens van voren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |