Doe een bloemetjeshoofddoek opquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Hallulama het volgende:
plus het feit dat er geen bloemetjesgordijn als achtergrond gebruikt mag worden,
Van jou moeten ze alle foto's verbieden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wow wat boeiend hoe je op een foto staat
[afbeelding]
Mag je zo wel @ de foto staan ?
Als dat jouw neutrale expressie is wel jaquote:
Dat 10000 jaar beschaving niet toelaat dat jij preventief wordt ingeënt is mij nog een groter raadselquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ja maar ik was al van 6 uur op, want ik moest met me neef(Ricardo) wat naast me staat groenters bijvullen @ de C1000quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als dat jouw neutrale expressie is wel ja![]()
Wat? Dat je niet mag lachen op een dergelijke foto, of dat die regel uberhaupt nodig is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef LoggedIn het volgende:
wel belachelijk idd
Ja, ik moet er bijna van huilenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef LoggedIn het volgende:
wel belachelijk idd
*klik*quote:
Ow ...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Fokkedop het volgende:
Hey Maikuuul, je lijkt al ouder in je gezicht t.o.v. vorig jaar.
nee want beide oren moeten zichtbaar zijn..quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hoe zou Vincent Van Gogh z'n kaartje dan uitzienquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nee want beide oren moeten zichtbaar zijn..
knap lullig als je een oor mist door een ongeluk oid![]()
Bassie komt woensdag hiernaar toequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef Hallulama het volgende:
[..]
*klik*
Dank u wel, volgende graag !
Moet opeens denken aan Bassie & Adriaan en het Grien Gas
nodig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:59 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wat? Dat je niet mag lachen op een dergelijke foto, of dat die regel uberhaupt nodig is?![]()
wat deed jij zaterdag in de clinique ipv feestfabriek?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |