Och, je weet wat Jody Bernal er ooit over zeiquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:04 schreef Blue Thunder het volgende:
wat een kinderlijk wijf is micheline eigenlijk zeg
Da's waarquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och, je weet wat Jody Bernal er ooit over zei
Misschien is Semih daarom zo gefrustreerd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik een man was zou ik accuut een slappe krijgen van zo'n meid
Neee!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen er niet 2 tegelijk oprotten vanavond, zusjes inc. bijvoorbeeld.
Mannen zien dat toch iets anders, als je de poll bekijkt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik een man was zou ik accuut een slappe krijgen van zo'n meid
Zo is het maar net. Dat stelletje is grappig. Een chick met dikke jetsers en een gast met sarcastische humor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Leuk eerste deel. Stukje met Semih en Micheline natuurlijk het leukst
Die moeten er zeker inblijven voorlopig.
Het is mijn favoriete act op de streamsquote:
Hee niet gelijk dat jaloerse he...ik zeg dat ik ze grappig vind...niet dat ik ermee naar bed wil.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee niet gelijk dat jaloerse he...ik zeg dat ik ze grappig vind...niet dat ik ermee naar bed wil.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef Dr_Greene het volgende:
"Ik haat smurfen!!!"
Dat zegt hij tegen e10, maar met zijn dochter had hij heel wat anders afgesprokenquote:
Strijkbout in plaats van de telefoon opgenomen???quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef Blue Thunder het volgende:
wat heeft egbert met zijn oor?!
Dank voor het overbrengen van deze boodschapquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Monique fucking huilebalk pak je koffer en tyf op uit dat programma, neem je zus mee en E-10 voor a menage a trois ver buiten beeld.
ANP - Abbekerk: De telefooncentrale van Abbekerk is om onduidelijke redenen uit de lucht. Naar de oorzaak wordt een onderzoek ingesteld...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |