en dat is 10quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Freewheelen dan maar
ja we deden mee aan Met je as boven de plas, maar bij het verlaten van de helling, zakte onze constructie al in elkaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Echt waar??Ik heb altijd zo gelachen met fiets m erin! Daarna heb ik m niet zo gevolgd meer, heel soms zag ik t voorbij schuiven op TV...
oh lachenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Homdeck het volgende:
ja we deden mee aan Met je as boven de plas, maar bij het verlaten van de helling, zakte onze constructie al in elkaar![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:24 schreef Supersheep het volgende:
Met je bed van de flat
Besmeer de ijsbeer
Sla je oma in coma
Gooi de koeienvla op Bert Kuizenga
edit: ow, te laat![]()
niet digitaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
oh lachenheb je geen foto's meer van?
![]()
jammerquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
niet digitaalhet is al 6 jaar geleden
Wel eens gehoord van een scanner?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
niet digitaalhet is al 6 jaar geleden
die heb ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een scanner?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kom nou... Die homo met z'n vlinderstrikje....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee joh. Een echte flikker.
[afbeelding]
Alle letters van "Prodi" (je eerste antwoord), behalve de P zijn goed. Hoewel de P ook kan staan voor de PS.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef ChrisJX het volgende:
Geen idee.
Ik zag iets met een Italiaan en een foto, dus ik dacht dat de vraag was wie er op de foto stondquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Alle letters van "Prodi" (je eerste antwoord), behalve de P zijn goed. Hoewel de P ook kan staan voor de PS.
Dat is in feite ook de vraag. Die persoon, met een Italiaanse naam, flikker, links (want PS) en minister-president van Wallonië.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zag iets met een Italiaan en een foto, dus ik dacht dat de vraag was wie er op de foto stond
*in thee versliktquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Owja... nog een beetje bekomen van de orgie bij Asmo? De mensen zijn allemaal razend benieuwd wat er zich precies heeft afgespeeldMaar ik zeg niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |