welterustenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Burakius het volgende:
Ik ga nu slapen bonne chanche de rest
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Burakius het volgende:
Doesjanbe is ook goed, nou wie maakt hem af?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef Supersheep het volgende:
Doesjanbe - Tjazikistan
Bisjkek - weenie
Tasjkent - oezbekistan
Asjchabad - weenie
Astana - kazachstan
(leuk liedje van te maken trouwens met die namen)
Welterustenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Burakius het volgende:
Oh ja? Zal van de week er wel iets opzettenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's nou jammer want ik zou wel een muziekfragment van je willen horen![]()
Het waren juist de hoofdstedenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zag niet dat je de hoofdsteden er al bij had gegeven
Zo dan?
Doesjanbe - Tjazikistan
Bisjkek - Turkemenistan
Tasjkent - oezbekistan
Asjchabad - Kirgizie
Astana - kazachstan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het waren juist de hoofdstedenIk wou de hoofdstedenvraag een keer andersom doen, maar je moet er 2 omdraaien en je weet vast wel welke.
![]()
Maar wel het puntquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]oh wat lees ik toch weer goed
![]()
Doesjanbe - Tjazikistan
Bisjkek - Kirgizie
Tasjkent - oezbekistan
Asjchabad - Turkemenistan
Astana - kazachstan
![]()
Mij maakt het niet uit. Ik wou gaan slapen nu. Trustequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef BwennieBren het volgende:
jeuj
Zeggen jullie maar wat voor een vraag...
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Ik wou gaan slapen nu. Truste![]()
Slaap lekker Neleosquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Ik wou gaan slapen nu. Truste![]()
Goed geloofd!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef erkel het volgende:
Mongolië geloof ik
quote:
Bied 'm een Jägermeister aan. Moet het wel geserveerd worden door een Eisbär.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]een soort Corky als t ware maar dan ijs en ijs koud....
Das Ötzi Osbournequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed geloofd!
![]()
erkel +1
Dit is m/r trouwens. Lekker bekkie he?
[afbeelding]
Ja maar daar zijn nog zo weinig van, Eisbären bedoel ik....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bied 'm een Jägermeister aan. Moet het wel geserveerd worden door een Eisbär.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Das Ötzi Osbourne
Ik ben weg mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |